Pole siin foorumis oma kümme aastat sõna võtnud aga mõtlesin oma hetkelisest sõidukist siia ka teema teha. Natuke vaheldust siin domineerivale saksa tehnikale.
Teemaks siis Megane II, 1,6 vvt mootoriga, metsikud 82kw'd tulevad sellest. Kuna auto ise suht raske (1215 kg umbes) siis ei saa seda just mingiks raketiks pidada. Linnaliikluses samas eriti jalgu kellegile ka ei jää.
Läbisõitu oli ostu hetkel (30.mai.2013) 130k ja nüüdseks umbes 142k.
Lisadest: elektriga aknad ja peeglid, peeglid sulavad elektriga, kliimaseade teeb külma, püsikas on ka olemas. Rohkem ei tunne eriti millegi järgi puudust ka.
Välimus: RS versiooni stanged, Clio RS nahkrool, Elia tagatiib, 16" Proline veljed, ca 40 mm madaldus.
Tehtud tööd (loe: kuidas prantslane vastu peab).
Starteri kollektor puhastatud. Harju veel jätkus, vahetab need kunagi tulevikus.
Õlivahetus @ 141kkm (Castrol Edge 0w-30)
Uus jahutusvedelik @ 141kkm
142500km - Uued tagasilla puksid (orig.), tagumised pidurikettad (noname), tagumised pidriklotsid (ferodo), tagumised rattalaagrid (SNR).
4xrooliotsad(lemförder), esimesed õõtsapuksid (lemförder), esimesed sarniirid (lemförder).
143000km - uus roolisamba lülitiplokk (orig.)
Mida toob tulevik: Suuri tuunimise plaane polegi. Väliselt pole suurt teha ka. Dotz Mugello veljed on ainult mõttes mõlkumas. Arvestades auto läbisõitu siis hakkavad originaal sillajupid vaikselt otsa lõppema ja sellega seoses läheb peaaegu kogu põhjaalune vahetusse. Ei viitsi iga kahe kuu tagant mingit pulka vahetada. Lihtsam korraga kõik teha.
Suvel

Ja talvel plekkide peal