enrico- kirjutas:
Ise sõidan praegu Facelift Mazda 6-ga. Lume sulades panin alla 18" veljed, ning nüüd on pill nagu kits teel. Kisub rööpas tugevalt. Uuel teel pole midagi, kuid tee, millel vähegi nõgusust on tekkinud, paneb auto kiskuma.
Kas see on normaalne Mazda 6-e puhul sellise velje suurusega, või peaksin sillaosi kontrollima/vahetama asuma (ühtegi heli küll sildadest ei kostu)?
Mõni aeg tagasi sai sillastendis käidud, siis öeldi, et alumised šarniirid on veidi pehmed.
Muidu väga äge ja mõnus auto. Salongimüra võiks vaiksem olla. Minu omal roosteprobleemid puuduvad. Taha on paigaldatud Custom made logarid - Nagu vanasti siksidel, mis ulatuvad koopa servaga tasa.
Autoleht väidab nii...
Mazda6 veermik on hästi õnnestunud ning end isegi Eesti oludes väga heast küljest näidanud. Veermiku puhul tasub tähelepanu pöörata eelkõige puksidele ja šarniiridele, sest piisavalt suur läbisõit mõjub isegi n-ö kuulikindlale veermikule laastavalt, eriti siis, kui autole on alla ostetud suuremad veljed.
Mazda 6 üheks hädaks veermiku juures võib pidada rooli kiskumist roopaisse sõidetud teel, eriti 17tolliste velgedega mudelite puhul (sillapuksid!). Kruuskattega teel peab Mazda 6 ennast väga kindlalt üleval ning nelikveolise mudeliga sõit on kruusateedel lausa nauding.
Tüüpveaks võib lugeda ka vibreerivad pidurikettad, mis võivad väga häirivad olla. Ostul proovisõitu tehes soovitatakse veenduda, et piduripedaal pidurdades ei tõmbleks. Tihti hakkavad kettad vibreerima juba 20 000 kilomeetri möödudes uute ketaste paigaldusest, see tähendab kohest ketaste vahetust ning sellega kaasnevat mitme tuhande kroonist väljaminekut.
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2021Isegi praegu uuemat autot valimas ja Mazda6 üks huvipakkuvatest mudelitest.