lauri8 kirjutas:
Reimers räägi milles Sinu arvates seisneb see auto hoidmine? Sõidad ainult kuiva ilmaga, pesed, (nühid) värvikihti iga nädal? Talvel soolaga kasutad edgari klubikaarti? Kui ikka galvaniseerimata või kehvasti kaistud plekk hakkab värvi alt mullitama siis mida sa saad selle vastu ette võtta?
Mõnel teisel automargil, pese teda või ära pese, kukub värv tükkidena maha, tsink alt haljendab aga no ei lähe rooste...
Iga mõne aasta tagant väike keretöö teha tuleb kokkuvõttes odavam kui nii mõndagi teist "mitte roostetavat plekist kärakat" tehniliselt sõidus hoidmine. Ma ei saa aru, milles see draama on? Esindus värvib ja vahetabki, kui keregarantii on, lausa 4 aastat veel kui auto on praegu 8 aastat vana. Auto hoidmine seisneb selles, et talvel pesed ka teda, mitte ei lase nov-aprilline ilma soola maha pesematta...
Foorumis on vendi, kes matavad mingi vana surma tehnilise poole alla 6 korda auto algse ostuhinna ja see on jumala fine, kutid tõstavad 20lk-d

aga kui peaks kuskil roostetäpp ilmnema ja vaja detail värvida oleks nagu maailmalõpp täielikult õuele saabunud

Täiesti juhuslikult sattusin seda tomcrafti juttu lugema ja tahaks kohe paar korda like panna selle peale.