Priit86 kirjutas:
lamp kirjutas:
S-i ja 80 vahe on selles mis tujus ark-is auto arvele vöttev ametnik oli kas kujutas 80 vöi S2. Kere poolepealt vist peaks see olema et S2 oli kupeena ainult pakkumises ja RS2 univeraal. Üldjoontes peaks sama pelmeen olema mis 80.
Nii pm ongi, kuid S2 tehti ka avant kerega (see aga juba B4).
B3/B4Typ 89/8A – B3; Audi 80/90 (1987–1992)
Typ 89Q – B3; Audi 80/90 quattro (1987–1992)
Typ 8B – B3; Audi Coupé (1989–1996); Audi S2 (1991–1996)
Typ 8C – B4; Audi 80 (1992–1995); Audi RS2 Avant (1994–1996)
Typ 8G – B4; Audi Cabriolet (1991–2000)
Aga noh, kui ARKis nõuti pilte jm pahna, siis on teine asi. Või omaalgatuslikult tegid nii?
Kuna ma olen lihtsalt selline tehnoloogia inimene, siis ajan kõik asjad internetis mis vähegi võimalik.
2.2T mootoreid on 3 tk , 2.2T 10 klapiline MC1(vanematel ur-quattrotel), siis MC2(sama mis eelmisel)10klapiline, siis 2.2T 20v ehk teie need s4 ja s6 peerud.
Minu mootor on 2.1T 10klapiline 134kw. Mootorikood on KG, mis on samatöökindel, kui kõik vanema kooli ur-quattro mootorid.
Arkis nagu ma aru sain kehtib põhimõte - võetakse antud mudeli mida on tehtud selle kere peale kõige võimsam mootor ja korrutatakse need 30/20/10-ga läbi või mis need % olidki. S2 ei võrdu audi 80/90, audi 90 ei võrdu 80 jne.
Sellist tüübikoodi nagu type89Q ei eksisteeri on Typ 8A
Asjatundja teab, et kui erinevad tegelikult 80 ja 90 on, alates 5 silindrilistest mootoritest lõpetades iluliistude ja lisadega, mida vaesed 80 vennad ei saanud isegi unes näha.