Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 21:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1
PostitusPostitatud: 10.04.2014 12:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 21:32
Postitusi: 280
S-i ja 80 vahe on selles mis tujus ark-is auto arvele vöttev ametnik oli kas kujutas 80 vöi S2. Kere poolepealt vist peaks see olema et S2 oli kupeena ainult pakkumises ja RS2 univeraal. Üldjoontes peaks sama pelmeen olema mis 80.

_________________
Bmw 528i e28, impreza turbo kuut. and many more.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1
PostitusPostitatud: 10.04.2014 13:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2012 11:31
Postitusi: 104
Asukoht: Tartu- Võru- Ida- Virumaa
lamp kirjutas:
S-i ja 80 vahe on selles mis tujus ark-is auto arvele vöttev ametnik oli kas kujutas 80 vöi S2. Kere poolepealt vist peaks see olema et S2 oli kupeena ainult pakkumises ja RS2 univeraal. Üldjoontes peaks sama pelmeen olema mis 80.

Nii pm ongi, kuid S2 tehti ka avant kerega (see aga juba B4).
B3/B4Typ 89/8A – B3; Audi 80/90 (1987–1992)
Typ 89Q – B3; Audi 80/90 quattro (1987–1992)
Typ 8B – B3; Audi Coupé (1989–1996); Audi S2 (1991–1996)
Typ 8C – B4; Audi 80 (1992–1995); Audi RS2 Avant (1994–1996)
Typ 8G – B4; Audi Cabriolet (1991–2000)

Aga noh, kui ARKis nõuti pilte jm pahna, siis on teine asi. Või omaalgatuslikult tegid nii?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1
PostitusPostitatud: 10.04.2014 16:30 

Liitunud: 25.07.2010 10:10
Postitusi: 123
Priit86 kirjutas:
lamp kirjutas:
S-i ja 80 vahe on selles mis tujus ark-is auto arvele vöttev ametnik oli kas kujutas 80 vöi S2. Kere poolepealt vist peaks see olema et S2 oli kupeena ainult pakkumises ja RS2 univeraal. Üldjoontes peaks sama pelmeen olema mis 80.

Nii pm ongi, kuid S2 tehti ka avant kerega (see aga juba B4).
B3/B4Typ 89/8A – B3; Audi 80/90 (1987–1992)
Typ 89Q – B3; Audi 80/90 quattro (1987–1992)
Typ 8B – B3; Audi Coupé (1989–1996); Audi S2 (1991–1996)
Typ 8C – B4; Audi 80 (1992–1995); Audi RS2 Avant (1994–1996)
Typ 8G – B4; Audi Cabriolet (1991–2000)

Aga noh, kui ARKis nõuti pilte jm pahna, siis on teine asi. Või omaalgatuslikult tegid nii?


Kuna ma olen lihtsalt selline tehnoloogia inimene, siis ajan kõik asjad internetis mis vähegi võimalik.

2.2T mootoreid on 3 tk , 2.2T 10 klapiline MC1(vanematel ur-quattrotel), siis MC2(sama mis eelmisel)10klapiline, siis 2.2T 20v ehk teie need s4 ja s6 peerud.

Minu mootor on 2.1T 10klapiline 134kw. Mootorikood on KG, mis on samatöökindel, kui kõik vanema kooli ur-quattro mootorid.

Arkis nagu ma aru sain kehtib põhimõte - võetakse antud mudeli mida on tehtud selle kere peale kõige võimsam mootor ja korrutatakse need 30/20/10-ga läbi või mis need % olidki. S2 ei võrdu audi 80/90, audi 90 ei võrdu 80 jne.

Sellist tüübikoodi nagu type89Q ei eksisteeri on Typ 8A

Asjatundja teab, et kui erinevad tegelikult 80 ja 90 on, alates 5 silindrilistest mootoritest lõpetades iluliistude ja lisadega, mida vaesed 80 vennad ei saanud isegi unes näha.

_________________
10 klappi vastu tatti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1
PostitusPostitatud: 11.04.2014 15:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 21:32
Postitusi: 280
Revo parandan sind natuke. Typ89q täiesti olemas audil ehk siis b3 kerega 80/90, hiljem nimetati see ümber typ8a mis hiljem muutus typ8c ehk siis a4. audi 90 oli nö top of the line mudel ehk pakuti ainult 5 cyl motodega ja vingema varutusega (stanged ja tuled teised) all-in-all sama auto mis 80 mida pakutis siis ainult 4cyl motodega ja diislit.

_________________
Bmw 528i e28, impreza turbo kuut. and many more.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1
PostitusPostitatud: 11.04.2014 22:23 

Liitunud: 25.07.2010 10:10
Postitusi: 123
Inimene eksib. Igatahes täna veel plokikaant kätte ei saanud. Homme lõuna ajal pidi valmis saama.

_________________
10 klappi vastu tatti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1
PostitusPostitatud: 13.04.2014 11:37 

Liitunud: 25.07.2010 10:10
Postitusi: 123
Plokikaan käes nagu naksti , nüüd tuleb mootor uuesti kinni tõmmata ja kompresioonid uuesti igaks juhuks üle kontrollida.

_________________
10 klappi vastu tatti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1
PostitusPostitatud: 13.04.2014 18:25 

Liitunud: 25.07.2010 10:10
Postitusi: 123
Fotosüüdistus ka:

https://dl-web.dropbox.com/get/photos/audi90%2010vt/CAM00445.jpg?_subject_uid=58367858&w=AAANHlQijCzYGKPdVMFnnLHf3WvRqp9f03edPNtIeMADlQ

Klapid olid kõverad hoopis 2 ja 5 silindril - vähemalt minu vaatevinklist:D

_________________
10 klappi vastu tatti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1
PostitusPostitatud: 14.04.2014 08:41 

Liitunud: 25.07.2010 10:10
Postitusi: 123
vokipann kirjutas:
Varsti saab quattroga kartulit panna :P


Kartulipanekuks kindlasti valmis ei saa. Hetkel üritan asendusautot sõiduvõimeliseks teha, et saaks swapiga kuskilt otsast alustada.

Asendusautoks on Nissan Primera universaal 1998.a oma.(arvatavasti jääb peamiseks suviseks tööautoks).Audiga võrreldes nagu öö ja päev. Istmed on juba vaadates seljavalu tekitavad:D

_________________
10 klappi vastu tatti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1
PostitusPostitatud: 14.04.2014 09:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 21:32
Postitusi: 280
Primeral pole häda kedagi, isegi roostele maitseb hästi :D

_________________
Bmw 528i e28, impreza turbo kuut. and many more.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1
PostitusPostitatud: 14.04.2014 20:43 

Liitunud: 25.07.2010 10:10
Postitusi: 123
Projekt jääb esialgu mõneks ajaks seisma, kuna avastasin jahutussärgis päris pika mõra. Kui kellelgil on pakkuda 2.1T KG mootoriplokki, andku teada.

_________________
10 klappi vastu tatti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1
PostitusPostitatud: 19.04.2014 23:06 

Liitunud: 25.07.2010 10:10
Postitusi: 123
Nii, projekt on jätkuvalt töösse võetud. Nimelt sõber tõi pealinnast mulle võru piirimaale KG ploki, mida müüs audiklubis Eints. Homme uurib ja puurib. Alustasin vaikselt Audi mootori ribadeks tõmbamisega- ehk kui keegi tahab töötavat NG mootorit, mille pritse on seadistatud Hannese juures tallinnas, siis võtku ühendust - võin ka osadena müüa.

Ilgelt pederastlik on ikka mootorit maha võtta, kui kliima jublatused igal pool.

Homme vast suudan uue ploki terasharjaga üle käija ja mingi viisakama värvkatte alla visata kui pruun.

_________________
10 klappi vastu tatti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.3 Quattro 1990 - revo1
PostitusPostitatud: 21.04.2014 16:05 

Liitunud: 25.07.2010 10:10
Postitusi: 123
Vahepeal olen suutnud mootori maha tõsta ja KG ploki isegi peale tõsta. Kuna KG originaal siduriketas on tiba suurem ja valede nuutidega, sai kasutatud 2.3 siduriketast, mille diameeter on KG omast 2 cm väiksem.
Samuti peab ära vahetama KG mootori vasakpoolse mootorikäpa, kuna 200-l see tiba teistsuguse kujuga(tal on vist käpp 15cm kõrgeml , kui 90-tel.

Igatahes sai NG-d ka vähe lammutatud ja karterituulutusest tuli selline pask välja:

https://www.dropbox.com/s/sf2jeblukysmxqh/CAM00447.jpg

Ja muidu autost mootor äsja välja tõstetud:
https://www.dropbox.com/s/9n7jn6yozbisjhe/CAM00448.jpg

ja uus KG plokk asemel:
https://www.dropbox.com/s/vr8mo5d91lsu35i/CAM00452.jpg

Igatahes kuna põhiauto/talveauto) on remondis tuleb erandkorras sõita ringi tõeliseselt mõrvarliku masinaga:
https://www.dropbox.com/s/3ysaiza2zbhgdfz/CAM00449.jpg
https://www.dropbox.com/s/xmqx3k4li0jrktf/CAM00451.jpg

Loodan nädalavahetuseks lõpetada mootoriosa kokkuladumise ja asuda elektri kallale. Elektrist rääkides, siis mingit infot mul sellekohta pole, kuna veebiileht/plasticmedia 4ktq leht on lihtsalt suspended - ehk suht niru värk. Peab veel paari kodanikuga ühendust võtma, kes sellist swapi teinud, kuna hetkel ei teagi millist juhtmestiku eemaldada - sest 90-l pole eraldi mootorijuhtmestiku vaid on terve kapotialuse juhtmestik. Elame näeme.

Peale mootori mahatõstmist vahetasin roolilati kummi ka ära, mis oli juba auto ostust saati katki - sellist tööd ongi hea teha sellises ruumikülluses nagu hetkel. Samuti läheb vahetusse radika padjad, mis tegid 100% kolinat, mille algseks tekkekohaks pidasin esisilda aga kuna seal peaks nüüd kõik tihe olema, siis jääbki ainult üle radika kinnitused, mis olid täiesti segi.

KUi kellelgil on Võru/Põlvas pakkuda Kommukat, mis pärineb audi 200 pealt(peab olema klemmiga), lisan mingiaeg pildi kah.

_________________
10 klappi vastu tatti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.1T 134kw Quattro 1990(swap käimas) - revo1
PostitusPostitatud: 22.04.2014 20:38 

Liitunud: 25.07.2010 10:10
Postitusi: 123
Täna sai kõige tülikamat osa siis selle mootorivahetuse juures tehtud - ehk vana juhtmestiku eemaldus. I hate it. Nüüd tuleb juhtmeid hakata vedama ja vaikselt relakaga aku kasti närima. Suurim murekoht on hetkel tegelikult ültse pritse, mille töökindluses ma vägagi kahtlen. Samuti ka turbo, kuna asjad olid vähemalt 5 aastat seisnud, siis turbol free spin üle üldse puudub. Mine tea, kui kalliks üldse selline swap võib kokkuvõtteks minna. Nädala lõpuks proovin mootori enamvähem kokku ikkagi lapata ja uue kuu algul osta veel paar puuduvat osa, mis takistavad mootorit käima minemast. Lootused on suured kui nii võib üldse öelda.

Plaan on esialgu masin normaalselt tööle saada ja siis vaikselt rõhku tõsta sinna 1 bari alla.


Ega keegi ei tea, kus müüakse R12->R134a retrofit kitti internetis(eestis) või kuskil võrus/põlvas. Vahetaks kohe tihendid jms staffi ära ühelepoole, siis hea ilus suvel sõita vähemalt.

_________________
10 klappi vastu tatti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.1T 134kw Quattro 1990(swap käimas) - revo1
PostitusPostitatud: 22.04.2014 20:49 

Liitunud: 07.04.2005 14:44
Postitusi: 36
Asukoht: Tallinn
Jälgin huviga, kuidas see mootor tööle hakkab, mina olles KG-sid piisavalt näinud läheks täna pigem 1,8T teed. Mehaaniline pritse on närviraku surm(rahakoti ka).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 90 2.1T 134kw Quattro 1990(swap käimas) - revo1
PostitusPostitatud: 22.04.2014 20:52 

Liitunud: 25.07.2010 10:10
Postitusi: 123
aixx kirjutas:
Jälgin huviga, kuidas see mootor tööle hakkab, mina olles KG-sid piisavalt näinud läheks täna pigem 1,8T teed. Mehaaniline pritse on närviraku surm(rahakoti ka).


See mis ennist oli on närvi ja rahakoti surm - uus aga vanem on ikka palju lollikindlam

_________________
10 klappi vastu tatti


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7