Toyota Celica AT200 - 1994
Eestisse saabus auto 2007 ja mina (teise omanikuna) sain ta endale 09.2012.
Läbisõit oli tol hetkel 248000
Mootor: 1.8 (85 kW)
Keretüüp: Luukpära
Kütus: bensiin
Odom. näit: 268 000 km
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal
Värvus: Punane
sportvedrustus (-40/40)
sportsummuti (Magnaflow) - Tulekul
18.01.2013
Õhtul veidi enne keskööd sai hakatud Laitsest koju sõitma jõudes Pärnu mnt-le hakkas mootorist kostuma kerge kärin, selleks hetkeks oli selge, et siin selle auto süda seisma jääb...
Kuna kell oli palju ja koduni oli veel oma 40km ei lasknud tol hetkel väga ennast sellest häälest häirida.
Jõudes Laagrisse käis korralik "käuks" ja oligi kõik. Saale keeras ennast kokku

Või nagu hiljem selgus, sirutas ennast välja.
Alates märtsist 2013 jõudsin selgusele, et auto tuleb korda teha ja sai hakatud vajalikke varuosi tellima.
Aprilliks olid enamus jupid olemas ja nüüd oli probleem, leida inimene kes selle töö on nõus ära tegema. Kuna ise ei tunne ennast väga kindlalt auto mootori komplekteerimises.
Ja nüüd, kus sellest kõigest on möödas kohe-kohe aasta on asi nii kaugel, et auto hakkab vaikselt valmis saama.
Tehtud tööd:
Mootoriplokk puuritud (+0.50 rem.)
Väntvõll lihvitud (+0.50 rem.)
Raam lihvitud (+0.25 rem.)
Plokikaas lihvitud, klapid lihvitud/soveldatud.
Plaanis veel täiustada, asendada puksid, väljalase.
Asendada originaal istmed 7 generatsiooni eesmiste istmetega.
Mainin ära, tean isegi asjaolu, et tegemist on "mopeedimootoriga" ja vana autoga. Ja paljud ei näe mõtet sellisel projektil, alati jääb küsimus, Kas? Miks? Milleks? Kellele? -Siis olgu öeldud, et ehitan auto endale





