Toetusi peaks veel aasta lõpuni jaguma, kuid ilmselt saavad juba varem otsa.
http://www.logistikauudised.ee/article/ ... sta-lopuniTuli ju VW välja ka e-Up, mille saab koos toetusega juba ~12 000 euriga kätte, ehk hinnavahe pea olemata (tavaline algab 9 000 eurist). Ilma toetuseta on e-Up al 24 000 eur, ehk poole kallim.
Olen saanud ka Leafiga sõita ja minule jättis ainult positiivsed muljed, linnasõiduks ideaalne pill. Ainuke murekoht ongi hind ja järelturuväärtus, akude eluiga jne, aga seda peab iga uue autoga arvestama, et alla pandud raha enam ei näe.
Tallinnas, Tartus ilmselt seda probleemi pole, aga sõites mööda väiksemaid kohti on üheltpoolt positiivne, et elektriautod on laadimises, aga teisalt mis saab, kui nende hulk kahekordistub, kolmekordistub...tanklas tangib keskmiselt üks auto ~5min ja olenevalt tanklast on püstoleid mitmeid. Kui aga nüüd elektriautoga sõita näiteks Tartust Paidesse ja plaanid seal kuskil kiirlaadijas tankida, kuid sotsiaaltöötaja on oma i-mieviga juba ees. Õnneks näed laadijalt ära, kaua laaditud on ning saad arvestada, kas jääd kohapeale ootama või jõuad poes käia. Kuid ootama pead siiski, ning sinu laadimisele (45min) lisandub veel x-hulk aega. Ja mida rohkem autosid on, seda suurem tõenäosus sellisele järjekorrale ju on.
Tartus sõitsin Leafiga, siis plaanisin ka esialgu kliinikumi juures laadida, aga oli seal üks i-miev ja elektritakso ees, õnneks Tartus laadijaid jagub ja sain Lõunakeskuse lähistel laadida.