Nii väike update jälle:
Vahepeal siis velg keevitatud. Pärast keevitust tõmbas velje isegi nii palju sirgeks, et sirgendamist vajalikuks ei pidanud. Kuna vana rehv tänu lekkivale õhule läbi kulus ja katki läks, siis sai kasutatud uued rehvid ka taha: ennem oli 235/35, nüüd 265/30.
Sillastendi sai ka üritatud teha, aga tagumist kokkujooksu regullida ei saanud sest poldid olid pukside külge sisse mädanenud. Uued puksid tellitud, eks mingi aeg peab ära vahetama ja uuesti stendi tegema.
Silla regullimisega sain armi ka otsaette. Võti lendas poldi tagant ära ja maandus alles minu otsaees. Nüüd selline 1 cm pikkune lõhik sees.
Vahepeal siis veel hakkas aku tuli põlema. Sai genekas töökaaslase soovitusel Melasi autosse viidud, kus vahetati harjad ära.
Generaator käes panin ta auto külge ja oh seda üllatust tuli ikka põleb. Neil stendis oli väidetavalt enne harjade vahetamist, kui ka pärast generaator ilusti laadinud, aga minu auto peal ei lae. Sai siis ise veel õhtul viga otsida, aga tulutult.
Järgmine päev sai siis terve auto Melasisse tagasi viidud. Kõik targad väitsid, et ergutus ei tule peale. Otsisid mis nad otsisid, aga lõpuks läks ikka uus genekas peale ja nüüd kõik korras. Täpselt ei teagi mis genekal viga oli, aga väidetavalt oli auto peal laadinud kui polte täiesti kinni ei pingutatud. Kogu pull läks 250 euri maksma.

Lisaks olid nad roolivõimu rihmaratta peale, rihma ühe hamba võrra valesti peale pannud. Selle panin ise paika tagasi ja mingit kisa ei tõstnud, aga ikkagi nii kogenenud meestelt selline viga.
Siis veel avastasin töö juures et mingi loik on auto alla tekkinud, tuli välja, et jahutusvedelik. Läbi oli kolmik, mis mootori ploki küljes on(sisselaske all täpselt) (väike pragu oli sees). Lootsin, et sellega kaob ka mu kõrge jahutusvedeliku temperatuuri probleem, kuid ei.
Siiani on temp 100 ümber, aga see on ka kõik: jahutusvedelikku ei kao, mahlad sassis pole, visko on vahetud, termostaat vahetatud, veepump vahetud.
Kliima takistid ka vahetud, kõik astmed ilusti töötavad. Millegipärast kliima undas, aga see kadus pärast kliima täitmist ära. Nii et kliima süsteem peaks nüüd korras olema
Väike avastus ka, et vaakumvoolik mis läheb mootori patjadesse oli ilmselt jahutusvedelikku saanud ja välja veninud, selle tulemusena oli ta oma kohalt ära tulnud. See välja vahetatud ja nüüd jälle timm.
Õhulugeja ka teine pandud ja praegu tundub, et minekuga on kõik korras.
Ühesõnaga: ühe asja teed korda ja kaks asja läheb katki selle tulemusena.
Paneks pilte ka, aga ei saa neid telefonist kätte, sest telefon ja läpakas ei taha koostööd teha. Aga mingi aeg kostitan piltidega ka seda teemat.