FlammablE kirjutas:
Kas cng-ga sarnaselt lpg-le klapipesade kulumist ja muud sellist jama ei kaasne? CNG peamine probleem on ilmselt tanklate vähesus. Tallinnas Betoonis tean tanklat, aga kus veel?
See tekib sellepärast, et lpg põleb teisel temperatuuril, kui bensiin. Cng omakorda on kõige ideaalsem kytus mootorile, nii et kindlasti ei ole mootori kulumine suurem, kui bensiiniga.
mis aktsiisi puudutab, siis see peaks olema kokku lepitud kuni aastani 2020 ja see tõuseb kyll iga aasta, aga autoga sõitjate jaoks on see mõne sendi mäng. Pigem kütteks (katlamaja, elektrijaam vms) kasutajatele annab tunda ehk. Samuti tõuseb ka bensiini aktsiis, aga nagu ennist öeldi, siis kuna tegu rohelise kütusega, siis peaks gaasi aktsiisid jääma igatepidi oluliselt soodsamaks, kui bena/diisel omad.
to inferno & others
Mismoodi veel saab maagaasi peale autot ehitada, kui mitte tehase oma võtta?
Teoorias ilmselt on võimalik, aga vaadates seda paakide teemat jmt, siis ma ei kujuta ette, kas järelpaigaldusega seal mingisugunegi kasuauk võiks jääda, kui keegi yldse reaalselt paigaldab seda. isiklikult pole kuulnud

.... aga tore, kui keegi harida oskaks

ja summuti lõppeb samal põhjusel enne tagasilda, nagu nõukaajal gaasiballoone vedaval gaz53el oli summiti esimese stange all. Ehk siis gaasipaagid asuvad auto all taga ja puhtalt safety teema.
2 xenon:
Ära parem taha. Pärast uuesti bens / disla sõita on väga kass
