Uus Type-R on siiski kiirem kui Cupra.
Aga seoses vana RS versus tulitera Cupra ST, siis seal on ju väga palju erinevaid nüansse.
Näiteks: Garantii, saad selle uue autoga kaasa. Jah, käid korralistes hooldustes, kuid see annab sulle kindluse sirge seljaga esindusse minna ja võtmed letile visata kui midagi peaks suremise märku andma.
Jutt sellest, et kogu iga kuu raha ja siis osta see RS välja, esiteks kogumise aja oled ikka jalamees juhul kui mingit peldikut ei osta. See võib samamoodi laguneda.
Garantii vs vana auto hooldused, eriti veel RS vm tõupuhta pilli hooldus. Pakun välja, et ~15K ostuhinnale võiks nii 5K vähemalt tagataskus olla ootamatute kulutuste jaoks. Uue auto puhul arvestad aga sellega, et käid hooldused ära ja siis vastutab ka esindus millegi eest.
See on huvitav teema ja oleneb mis ostja enda huvid ja soovid on. Kas on võimalist ja viitsimist sisuliselt juba vana autoga majandada ja kulutusi sinna lükata või võtad tulitera auto salongist ja annad aga minna.
Ja kukuvad ka nende RS-ide jms hinnad. Eks kuskile ikka pidama jäävad, kuid praeguseks hetkeks on nad juba kellegi vanad autod ja tahavad oma osa sinu rahakotist.
Näide:
http://www.auto24.ee/used/2053927 Uuena oli selle hind umbes-täpselt 110 000. Hetkel saad aga 22 tuhandega. Matemaatikat oskab siin igaüks teha.
Ja ega eks see pole ka päris tõde, kuid nagu öeldud ei ole kõik must-valge.
Ega ise sõidaks ka hea meelega millegi eksklusiivsega, kuid samas võiks igapäevaseks liikumiseks olla ju midagi sellist, mis lisaleiba nii öelda ei küsiks. Peale ette nähtud hoolduste ja muu vajaminev.