Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 12:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 645 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 43  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 29.10.2015 14:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
FlammablE kirjutas:
Poolas saab paljudes kohtades ka sulas Eurides maksta. Annavad tagasi lihtsalt zlotte. Ka kiirteel.

Ilmselt jah, aga see kurss on seal väga kehv. Kui mingi hetk oli kurss kuskil 4.2 kanti, siis seal kiirteel oli äkki 3.8 või 3.9. Kõige mõtekam on ikkagi kaardiga maksta ja kui küsitakse kas Zlott või euro, siis vali zlott. Siis läheb Eesti panga kursiga või miski sellisega, mis on palju parem. Näiteks peale Varssavit meie poole on nn "sektoris" üks Shelli tankla, kus ei küsita ning võetakse eurodesse oma kursiga ja võrreldes teise tsekiga oleks olnud hind 46 vs 48 eurot, see küll mingi MasterCardi konvertimine, aga ise nad ilmselt panevad veel "parema" kursiga, kui eurosid lehvitad.
Lubatud 140ga oled kiirteel siiski pigem aeglasemate pooles, enamus kütab ikka mööda. Üldiselt seal muidugi kiiremad härrad arvavad, et pead neil hetkega jalust ära kaduma, kui tema tagant tuleb. Lisaks muidugi veel rekkate pidevad möödasõidud, kus saab rahulikult 80 peale pidurdada.
Öösel ilmselt jah natuke lihtsam on, samas rekkad on seal ilmselt iga kell ees, kohalikke busse (liiguvad enamasti a la 50ga maanteel), traktoreid jne vast niipalju pole. Samas kui sõita oskad, siis pole ka päeval mingi kunst sealt läbi tulla, valges jällegi parem näha mis ees toimumas jne.
Kiirusega kipub jah nii olema, et kohalikud kütusekulud a la 4-5/100le võite ära unustada. Üldiselt ilmselt selline iga +10km/h viskab 0.5-1 liitri jagu otsa.
Viimase Inglismaa- Tallinn tripi sain 5.7/100le. Kiirteed 130-140ga, külateedel väga sponsoreid ei olnud, enamus aega +10km/h. Autoks Audi A3 2.0 103kw TDI, millel tehas lubab 4.5, Poola kiirteel oli kulu kuskil 6.5 kanti, seal 140ga saab rohkem lasta, Saksas üldiselt kulu väiksem, kuna ka piirangu alasid, teeremonte jne kus vaiksemalt tiksud. Varssavi-Leedu osa oli ka tublisti üle 6, kuna pidevalt vaja mööda punnitada jne. Kui kunagi sai Saksas oma 96kw TDI Boraga tuldud igal vähegi võimalusel põhjagaasiga, kuigi ilmselt enamus ajast on keeruline üle 160-170 lasta, siis oli äkki kiirtee kulu 10 kanti.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 29.10.2015 16:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 09:41
Postitusi: 2771
Asukoht: Tallinn
dellu kirjutas:
..
Lubatud 140ga oled kiirteel siiski pigem aeglasemate pooles, enamus kütab ikka mööda. Üldiselt seal muidugi kiiremad härrad arvavad, et pead neil hetkega jalust ära kaduma, kui tema tagant tuleb.

Kiirteedel ongi elementaarne, et kiirete poiste rajal teisi ei segata. Mõni üksik lammas juhtub ikka sekka aeg-ajalt, kes sellest aru ei saa, Saksas jäid viimasel tripil sellega silma põhiliselt poolakad. Täistuled korraks peale tõmmata aitab päris hästi selliste vastu.

dellu kirjutas:
Öösel ilmselt jah natuke lihtsam on, samas rekkad on seal ilmselt iga kell ees, kohalikke busse (liiguvad enamasti a la 50ga maanteel), traktoreid jne vast niipalju pole..

Öösel Poolas kiirteel oli (üksteisest möödasõitvaid) rekkasid pigem vähe seekord, busse/traktoreid ei pannud tähele, kiirteel pole aega ringi vahtida ka.

dellu kirjutas:
Kiirusega kipub jah nii olema, et kohalikud kütusekulud a la 4-5/100le võite ära unustada. Üldiselt ilmselt selline iga +10km/h viskab 0.5-1 liitri jagu otsa.

Need numbrid tunduvad reaalsed küll, aga kehtivad pigem nõrgemate mootorite kohta. Nt vähe kangema diisli puhul ei suurene kütusekulu märkimisväärselt, ise sain 5000km tripi keskmiseks 6,7L/100km, millest Saksa-Poola kiirteid oli kokku ca 2000km, mootoriks VAG grupi 2.0 TDI 125kW (nelivedu DSG), kiirused 150-200 vahel nö vabas vees.

Tõnu

_________________
Driven by goa ::: Caraudio.ee
Alla V8 mootoriga võite muru niita


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 29.10.2015 16:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
MantaOwner kirjutas:
dellu kirjutas:
..
Lubatud 140ga oled kiirteel siiski pigem aeglasemate pooles, enamus kütab ikka mööda. Üldiselt seal muidugi kiiremad härrad arvavad, et pead neil hetkega jalust ära kaduma, kui tema tagant tuleb.

Kiirteedel ongi elementaarne, et kiirete poiste rajal teisi ei segata. Mõni üksik lammas juhtub ikka sekka aeg-ajalt, kes sellest aru ei saa, Saksas jäid viimasel tripil sellega silma põhiliselt poolakad. Täistuled korraks peale tõmmata aitab päris hästi selliste vastu.

Et kui ma sõidan näiteks 140ga 5-6st autost mööda, siis mingi närvihaige poolakas juba vilgutab taga, pean kohe eest põikama? Loomulikult ma ei mõtle, et jäädki vasakusse ritta, aga kui lubatu piires ilusti väikeste vahedega autodest mööda sõita, siis ei hakka ma küll vahepeal kas gaasi põhja lükkama või vahepeal järsult pidurdama ja aeglaste vahele pressima.

MantaOwner kirjutas:
dellu kirjutas:
Öösel ilmselt jah natuke lihtsam on, samas rekkad on seal ilmselt iga kell ees, kohalikke busse (liiguvad enamasti a la 50ga maanteel), traktoreid jne vast niipalju pole..

Öösel Poolas kiirteel oli (üksteisest möödasõitvaid) rekkasid pigem vähe seekord, busse/traktoreid ei pannud tähele, kiirteel pole aega ringi vahtida ka.
ei mõtle kiirteed, vaid Varssavi ja Baltikumi vahelist lõiku. Seal neid asju ikka sattub teinekord.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 29.10.2015 16:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 09:41
Postitusi: 2771
Asukoht: Tallinn
dellu kirjutas:
..
Et kui ma sõidan näiteks 140ga 5-6st autost mööda, siis mingi närvihaige poolakas juba vilgutab taga, pean kohe eest põikama? Loomulikult ma ei mõtle, et jäädki vasakusse ritta, aga kui lubatu piires ilusti väikeste vahedega autodest mööda sõita, siis ei hakka ma küll vahepeal kas gaasi põhja lükkama või vahepeal järsult pidurdama ja aeglaste vahele pressima.
..

Kui mõni vend tuleb tagant 170-ga ja sina tahad 140-ga autode rivist mööda venida, siis normaalne on möödasõiduga oodata ja kiirem vend mööda lasta. Või teine variant, et kiirendad ise ka 170-ni ja ei sega tagant tulijat.
See eestlaslik suhtumine - ise ei saa ja teistel ka ei lase - võib sind kiirteel väga kiiresti haiglasse või mulla alla saata, ei soovita seda arenenud riikides proovida.

Tõnu

_________________
Driven by goa ::: Caraudio.ee
Alla V8 mootoriga võite muru niita


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 29.10.2015 17:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.05.2009 23:28
Postitusi: 1065
MantaOwner kirjutas:
Kui mõni vend tuleb tagant 170-ga ja sina tahad 140-ga autode rivist mööda venida, siis normaalne on möödasõiduga oodata ja kiirem vend mööda lasta. Või teine variant, et kiirendad ise ka 170-ni ja ei sega tagant tulijat.
See eestlaslik suhtumine - ise ei saa ja teistel ka ei lase - võib sind kiirteel väga kiiresti haiglasse või mulla alla saata, ei soovita seda arenenud riikides proovida.

Tõnu


Kuidas teha kindlaks tagant tuleva auto kiirus kui ta on kaugel ja väljas on ka näiteks pime? See suhtumine, et kiiruspiiranguga sõitev juht peab +30 sõitvale juhile teed andma on täielik idiootsus ja mulla alla sa küll sellepärast ei lähe.

Eestlaslik on see, et üks eestlane sõimab teist eestlast eestlaseks, arvates et tema on justkui parem eestlane kui teine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 29.10.2015 17:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Tõnu sul täna lugemisega probleeme? Ma räägin et möödasõidul olles kukub taga vilgutama, mitte et ma talle tuimalt ette keeran. Kui esiteks on kiirusepiirang 140, siis polegi rohkem midagi tõmmelda, äkki mu auto ei lähegi 170neni või plaanin ühes tükis mootoriga siiski koju jõuda.
Tahtlikult loomulikult takistama ei lähe, aga päris nii ka ei saa, et aeglasem peabki veel aeglasema taha ootama jääma. Ma tulen ka näiteks Kanalis või kasvõi ka näiteks sõpakal eest ära, kui kiirem tagant tuleb, aga mingi 200ga kihutava poolaka pärast oma manöövrit ka katki ei hakka jätma, kui mina sõidan ka lubatud maksimumiga. Olen muideks mitu korda ka kiirteel Politseid mõõtmas näinud, korra küll enne maksuputkat piirangualas, aga ka 140 alas.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 29.10.2015 20:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
No üldine viisakus on mitte töllerdada kiires reas. Möödasõit käib seal samamoodi nagu tavalisel kitsal maanteel - suund sisse, gaas peale ja mööda. Olgu neid autosid siis 3 või 7 ei oma tähtsust. Teed oma manöövri ära ja kobid aeglasemasse ritta tagasi. Kui ei taha mootorit kotti lasta või põhimõtteliselt nillid nõelaga lubatud numbrit, siis pole ka sinna kiiremasse ritta tegelikult asja.

Tuledega märku andmine ei ole kiirteedega maades mingi ülbuse asi, vaid märguanne, et oled kiirem. Kohalikud valdavalt sellepeale vajutavadki gaasi põhja ja kobivad kiiremini eest ära. Meil on tuledega tagant vilgutamine millegipärast ülbuse kehastus ja eessõitja tavaliselt teeb "brake-checki".

Poolakatel on loomulikult asjast oma arusaam, ma rääkisin pigem Poolast edasi asuvatest riikidest.

Mis puutub küttekulusse, siis viimase Austria tripi 4600km keskmiseks jäi 2009 aasta Golf VI Variandil 2.0 TDI-ga 5.4L/100km. Sõitsin meiekandi teedel +10kmh ja kiirteel +20kmh, Poola mõned lõigud ka 170-180kmh, sekka mägiteid ja muud tavalist. Möödasõitu ei pelga. Võrdluseks Eestis +10kmh maantee otsad on keskmise kuluga 4.2-4.1L/100km.

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 29.10.2015 22:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 09:41
Postitusi: 2771
Asukoht: Tallinn
highrankin kirjutas:
..
Kuidas teha kindlaks tagant tuleva auto kiirus kui ta on kaugel ja väljas on ka näiteks pime?..

Ikka radariga, üle Saksa piiri sind muidu ei lastagi, kui autos radarit pole.

dellu kirjutas:
Tõnu sul täna lugemisega probleeme? Ma räägin et möödasõidul olles kukub taga vilgutama, mitte et ma talle tuimalt ette keeran. ..

Ei ole probleeme, sa kirjutad nii segaselt täna, jutt hüpleb kiirteedelt külateedele edasi-tagasi.

Tõnu

_________________
Driven by goa ::: Caraudio.ee
Alla V8 mootoriga võite muru niita


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 30.10.2015 10:11 

Liitunud: 15.12.2004 17:12
Postitusi: 349
highrankin kirjutas:
Kuidas teha kindlaks tagant tuleva auto kiirus kui ta on kaugel ja väljas on ka näiteks pime?
...


Peeglisse vaadates võiks üks juhtimisõigust tegelikult ka vääriv inimene +30ga läheneva sõiduki ära taibata... :?

Laske aga Saksas oma õiguse järgi III reas. Saate pärast kindlustusega vaielda, kui Günther oma autos on kuuma kohviga munad kõrvetanud, kuna "mingi tagant tulev jobu mind ei koti"-mees ei suvatsenudki sealkandis tavaksolevalt käituda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 30.10.2015 10:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Ilmselt siis olen mina mingeid muid Saksamaa kiirteid tänaseks oma 20 000 km sõitnud, aga pole mina veel näinud, et seal keegi kiiremates ridades nüüd selleks hetkeks gaasi põhja pressib. Olen ise ka mitmeid kordi tulnud põhjagaasiga niipalju kui võimalik, näiteks korra saime rendikast tutika C klassi kompressori, siis otsustasime ka, et see umbes 1000km mis meil sõita anname niipalju minna kui tuleb ja kütusekulu ei jälgi. Samuti enda eelkirjeldatud Boraga tulime Stuttgartist Frankurt Oderini sisuliselt koguaeg põhjagaasiga ja üldiselt tegelikult ikka on number 160-170 kandis enamus ajast. Selle viimase tripi ajal oli meil küll mingi aja üks kurvasilmse mersuga härra veel ees, kes muidugi ka enamus ajast täistule kangile tööd andis ja teed vabaks tegi, aga et nüüd keegi selleks hullult eest ära kiirendaks pole küll täheldanud. Põhiline oli muidugi see, et tulime kahe autoga ja vahepeal jäi üks Jaguar meie vahele ja tee või tina, aga mööda ei saa. Tuules võtad niiöelda järgi ära, vahetad rea ära ja siis on kõik, kiirus võrdne ja mööda ei saa. Harjumatu tunne Eesti sõitjale. Saksas kiirteel möödasõidu sooviks kasutatakse minuarust isegi rohkem vasakut suunda kui täistulesid. Uzzaci loogika järgi vist peaks siis Poolas rekkatega koos rahulikult 90ga tiksuma paremas, kui sa ei taha neist just vahepeal möödasõitu teha, mis lõppeks 150-160 juures, sest pead ju gaasi põhjas hoidma kogu aja :).

Kui aga tulla kütusekulude juurde, siis:
Fabia 1.4 55kw TDI Inglismaalt Tallinnani 5.85
Bora 2.0 85kw bens Inglismaalt Tallinnani koos Lõuna Saksa ringi ja Poolas talvise külateega (k.a kinni istumine) 9.12
B5.5 1.9TDI 96kw Inglismaalt Tallinnani 5.48
Bora 2.8 4motion Austria - Tsehhi - Tallinnani 8.23
Audi A6 C4 2.8 (vist oli nelik) sama marsuut mis eelmisega 9.27
B5.5 1.9TDI 74kw Inglismaalt Tallinnani 6.92
B5.5 1.9TDI 74kw Inglismaalt Tallinnani 5.35
A3 2.0 TDI 103kw Inglismaalt Tallinnani 5.78

Kõikidega on tuldud umbes nii, et lubatust +10km/h ja kiirteel 130 kanti. Peale Varssavit kodu poole muidugi kiiremate sabas viskab sisse ka kohati kiiremaid numbreid kui kiirteel. Aga millisega palju ületatud sai pole enam meeles :). Huvitav muidugi oleks võrdluseks võtta kõrvale ka puhas kiirtee, viimase A3-ga oli ta kuskil 6.5 kanti vist kompu järgi Poolas.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 30.10.2015 10:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 09:41
Postitusi: 2771
Asukoht: Tallinn
dellu kirjutas:
..
Olen ise ka mitmeid kordi tulnud põhjagaasiga niipalju kui võimalik, näiteks korra saime rendikast tutika C klassi kompressori, siis otsustasime ka, et see umbes 1000km mis meil sõita anname niipalju minna kui tuleb ja kütusekulu ei jälgi.
..

Huvi pärast - palju sel tutikal autol läbisõit oli sõidu alguses, 5000km oli ikka täis?

dellu kirjutas:
..
Kõikidega on tuldud umbes nii, et lubatust +10km/h ja kiirteel 130 kanti.
..

See pole ju mingi kiirteel sõitmine, vaid paras kiirus eesti 4-rajalisel külateel kulgemiseks.

Tõnu

_________________
Driven by goa ::: Caraudio.ee
Alla V8 mootoriga võite muru niita


Viimati muutis MantaOwner, 30.10.2015 10:31, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 30.10.2015 10:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Arvan et mingi paartuhat äkki maksimum, aga võin ka eksida.
Et oleks pidanud rahulikult 2000 pöördega sissesõitu tegema? Ilmselgelt saavad need rendikad ju esimesest päevast pähe.
Olen saanud ka esindusest proovisõidu auto, mis eelmine päev arvele võetud ja 25km ees. Paar päeva hiljem oli mingi 500km kellal ja Tallinn-Viljandi sai mingi 7se E38ga koos nii 140-150ga lastud :).

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 30.10.2015 12:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
dellu kirjutas:
Kui mingi hetk oli kurss kuskil 4.2 kanti, siis seal kiirteel oli äkki 3.8 või 3.9. Kõige mõtekam on ikkagi kaardiga maksta ja kui küsitakse kas Zlott või euro, siis vali zlott. Siis läheb Eesti panga kursiga või miski sellisega, mis on palju parem. Näiteks peale Varssavit meie poole on nn "sektoris" üks Shelli tankla, kus ei küsita ning võetakse eurodesse oma kursiga ja võrreldes teise tsekiga oleks olnud hind 46 vs 48 eurot, see küll mingi MasterCardi konvertimine, aga ise nad ilmselt panevad veel "parema" kursiga, kui eurosid lehvitad.


Tegelikult on nii....

Kui terminal laseb valida kas kohalikus valuutas või kaardi valuutas:
* Kui valida kohalik valuuta (antud juhul Zlott), siis konverteerib VISA/Mastercard selle kaardi valuutasse (oletame, et EUR) ja edastab sinu panka. Kui piisavalt raha on, tehakse makse ära ja sinu kontolt broneeritakse siis VISA/Mastercard kursiga konverteeritud summa. Olenevalt pangast ja hinnakirjast, lisab sinu pank kogusummale veel keskmiselt 1% "valuuta konverteerimise tasu" (kuigi nad ise ei konverteeri).
* Kui valida kaardi valuuta (EUR) siis konverteerib terminali "taga" olev pank selle enda kursiga EUR'iks ja saadab tehingu läbi VISA/Mastercardi sinu panka edasi juba EUR-ides.

Kommertspanga kurss on (pea)alati kehvem kui VISA/MC kurss. Ehk et välismaal makske ikka kohalikus valuutas, tuleb odavam. Jah, sa ei saa kohe terminalilt selget infot, et kui palju sult EUR-e broneeritakse aga eks tuleb ise appiga vms arvutada.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 30.10.2015 12:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.05.2009 23:28
Postitusi: 1065
v6sa kirjutas:
highrankin kirjutas:
Kuidas teha kindlaks tagant tuleva auto kiirus kui ta on kaugel ja väljas on ka näiteks pime?
...


Peeglisse vaadates võiks üks juhtimisõigust tegelikult ka vääriv inimene +30ga läheneva sõiduki ära taibata... :?

Laske aga Saksas oma õiguse järgi III reas. Saate pärast kindlustusega vaielda, kui Günther oma autos on kuuma kohviga munad kõrvetanud, kuna "mingi tagant tulev jobu mind ei koti"-mees ei suvatsenudki sealkandis tavaksolevalt käituda.


Esiteks rääkisin ma Poola kiirteest, kus on 140 piirang ja üle selle lastakse lihtsalt oma algatuslikult. See Güntheri jutt on nii absurd, et sa ilmselt ise ka ei usu seda. Palju neid saksa pornostaare ikka on, kel munad kindlustatud.

Tundub, et siinne rahvas viib olukorrad meelega äärmusesse. Jutt algab Poola kiirteel, kus on tegelikult kiirusepiirang 140, aeg ajalt lubatud maksimumkiirusega või mõistlikuse piires üle selle möödasõitude sooritamisega ja mõne hetke pärast räägime piiranguta autobahni peal pidevast kiire raja blokeerimisest. Lisaks mainitakse tihti, et keegi teine ilmselt nagunii sõita ei oska ja vaese eestlasena ei mõista üldse kuidas läänes asjad käivad. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eurotripp
PostitusPostitatud: 30.10.2015 13:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 09:41
Postitusi: 2771
Asukoht: Tallinn
highrankin kirjutas:
..
Esiteks rääkisin ma Poola kiirteest, kus on 140 piirang ja üle selle lastakse lihtsalt oma algatuslikult. ..

Palju sa mõnel kiirteel sõitnud oled üldse (isa süles sõit ei lähe arvesse)?

Tõnu

_________________
Driven by goa ::: Caraudio.ee
Alla V8 mootoriga võite muru niita


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 645 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 43  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7