Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 21:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 581 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 39  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Saed
PostitusPostitatud: 27.01.2016 17:50 

Liitunud: 19.09.2014 19:55
Postitusi: 557
Asukoht: Keila/Tallinn
Nagu näha panin korraliku sae käima :D

Kadedust mul pole, nagu minu kirjutatust välja võis lugeda, siis minu arvamusavaldus on pigem ratsionaalselt mõeldes tehtud. Kõigest 10cm maast kõrgemal istumise mitte meeldimine on emotsionaalne põhjendatus, mitte ratsionaalne. Mulle ei meeldi poolkõvad asjad ja linna"maastur" just seda on, midagi sõiduautost, midagi mahtuniversaalist ja midagi maasturist. Igaühest natuke ja samas mitte midagi. Mahtuniversaal on siis põhjendatud kui peres on üle kolme kasvandiku. Maastur on maastur ja inimesele kes seda reaalselt vajab(jäägrid, maamõõtjad jts.).
Ma olen pärit kolme-lapselisest perest. Sõitsime üle 10ne aasta universaal escortiga. Sõiduauto mõistes universaalkerega väike auto. Viiekesi võib öelda et taga veidi kitsas oli, aga ei saa öelda, et ära poleks mahtunud. Ma ei tea mida inimesed endaga pidevalt kaasas kannavad, et nad peavad suurt autot omama(vist kogu oma elu, sest kõik peab käe-jala juures olema, nagu ühes teises teemas kirjutasin).
Kusjuures ma olen nö maakas ja pagass oli meil tihtilugu üle ruloo ääre täis.
Talvel vahest tuiskas küll külavahe tee kinni, kuid reaalselt teepeale kaevamist võist juhtuda 1-2 korda talve jooksul. Viimased talved on muidugi sellised olnud, et lund nagu polegi.
Nüüd kui mina ja mõned aastad noorem vend juba ammu vanematega ei ela. Sõidab kolmeliikmeline perekond ringi luukpära focusega, see talv küll probleeme polnud. Kusjuures mutt rallib mul üksi, kuna vanamees käib viimased 15 aastat 2nädalat tööl-2 kodus.
Linnamaasturi ostu pole küll neil kunagi mõttes olnud, kuid päris maasturi teema on läbi käinud.
Kade ma linnamaasturi omanike peale pole. Ise sõidan eelmise sajandi omegaga, olenemata sellest, et võiksin vabalt 10 aastat uuema sõiduki võtta. Auto on küll suur ja mugav, kuid see on osa minu hobist ja teisalt vean omajagu ka haagist sabas. Kui autode alal lihtsalt kasutaja rollis oleks sõidaks tõenäoliselt golfi, vb isegi smardiga ja kui rahaliselt/laadimiselt võimalik siis vaataks hoopis Leafi poole.

_________________
Ükski auto pole omanikust parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saed
PostitusPostitatud: 27.01.2016 18:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.05.2009 23:28
Postitusi: 1065
WhoIsTheMaster kirjutas:
Ise sõidan eelmise sajandi omegaga, olenemata sellest, et võiksin vabalt 10 aastat uuema sõiduki võtta.


Selline klassikaline lause, mida naabrimees üle aia pobiseb kui keegi oma uut CRV-d (või muud linnamaasturit) loputab.

:D :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saed
PostitusPostitatud: 27.01.2016 19:41 

Liitunud: 19.09.2014 19:55
Postitusi: 557
Asukoht: Keila/Tallinn
proriteedid. Kes sõidab vana autoga, kes maksab liisingut.
Klassikaline lause vb tõesti. Vabalt tähendab minu mõistes seda, et kui ma mingitelt muudelt kuludelt vähemaks võtan siis uuem auto pole mingi raskus. Minu prioriteet on hetkel oma elamise (eesjärgus vannitoa kapitaal) remont ja pealegi 2008a autod pole teab mis kallid. Dacia logan kõigest 2k auto24jas :D vähem mõistlikumad aparaadid juba nagu näiteks focus 3.5k
Aga linnamaastur siiski ei, ennem sõidan miskise vanema Patroli või Hiluxiga, kui juba maastiku võimekust vaja on.

_________________
Ükski auto pole omanikust parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saed
PostitusPostitatud: 27.01.2016 20:02 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
WhoIsTheMaster kirjutas:
Aga linnamaastur siiski ei, ennem sõidan miskise vanema Patroli või Hiluxiga, kui juba maastiku võimekust vaja on.


Linnamaasturi eelis on sinu pakutud kirstude ees ikkagi see, et temaga on üsna sõiduautolik sõita. Hiluxi maastikuvõimekuses ma natukene kahtlnen, kui sa koguaeg täis kastiga ei sõida. Patrol muidugi näeb välja lahe lelu, kuhu sai igast vidinaid juurde kruttida, aga päeva lõpuks oli ta ikkagi 3.0 tdi mis automaadi otsas võtab 16 sajale linnas, edasi ei keri, maks kiirus on mingi palju? 160? ja selleks saavutatav aeg on aeg on mingi poolteist-2 minti? Selles valguses, kui 7 kohta teema pole, siis valik juba Cayenne. Bensu läheb ehk paar litra rohkem, kui sinna Patroli surma diislit 100le, aga selle eest on inimese tunne sõita ja tänu kere ehitusele (pole pikka esi ja taga otsa) on ka läbivuselt täiesti eeskujulik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saed
PostitusPostitatud: 27.01.2016 20:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.05.2013 13:05
Postitusi: 301
Asukoht: Tallinn
highrankin kirjutas:
WhoIsTheMaster kirjutas:
Ise sõidan eelmise sajandi omegaga, olenemata sellest, et võiksin vabalt 10 aastat uuema sõiduki võtta.


Selline klassikaline lause, mida naabrimees üle aia pobiseb kui keegi oma uut CRV-d (või muud linnamaasturit) loputab.

:D :D



saan ka aru vennast.
sõitsin praktiliselt täpselt sama vana omegaga - nii friggin muretu elu. Pargi kuhu juhtub, keda kotib kui parklas uksega vastu pekstakse. Pesema ei pea... peegli sõitsin küljest - vahetus elektri ja soendusega versioon oli 10€ ... õli ei viitsinud panna, see mõttetu anyway ja pagassis oli ruumi ainult woofri jaoks mis sai jalaga sisse löödud sinna, sest inimese kombel ei mahtunud. Iga kuine kulu võis kuskil 10-20€ olla (kui küte välja jätta)

nüüd on liisingu audi... 266 viska pangale mingi teine sott viska kaskosse, iga kuu on mingi rihmaratas või gaasiklapp ... jälle 2-3 sotti otsa ... nuta ja sõida aga samas on nussi väärt.. võta nüüd kätte kumb parem lahendus on : / aga mõlemat pidi saab mõnusalt elada.

_________________
kioskis ei käi ja salaviina ei joo.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saed
PostitusPostitatud: 27.01.2016 20:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.05.2013 20:56
Postitusi: 739
acx kirjutas:
- nii friggin muretu elu.
...
aga samas on nussi väärt.


Väike vasturääkivus. Ma saaks aru, et vana auto ülalpidamine oli pidevate remontide tõttu tüütu, aga kui maksad mingi 350 per kuu ainult selle eest, et auto olemas oleks + paar sotti remondi eest + keberniiti veel pealegi...
Ei tegelt ma usun küll, et see 180kw diislit võib päris mõnus olla. A5 on minu meelest kõige parema disainiga audi ka pärast B2 kuubikut ja V8't.

Aga tõmban teisel teemal sae käima.

Tissid vs pepu.

Annan hääle pepu poolt.

_________________
Pakun foorumlastele kvaliteetset puukütet. Saag on olemas ja võin kõigile ning kõigele puid alla panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saed
PostitusPostitatud: 27.01.2016 21:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.03.2010 19:59
Postitusi: 2002
Just need nn. poolkõvad omadused teevadki sellise suv-i. See on kompromiss igapäevakäru ja elujuhtumite vahel või nagu nimetus ütleb- sport ja utiil... st. praktilisus.

- suurem auto, sellest tulenevalt ehk veidi rohkem ruumi ja ka parem turvalisus kokkupõrgetes
- lisamass veel raskema käru veoks
- suurem kliirens ja pooletoobine 4-vedu (sest päris oleks overkill), paras kuuske virutada, aastas paar korda hangest välja kiirendada ja muu taoline kerg-ohvroad
- kõrgemal istumine on ilmselt üks põhjus miks neid ostetakse, olgu peale komplekside selleks siis kasvõi tervislik või anatoomiline eripära
- hea vihmase ilmaga, lahtises marketiparklas, tagaluugi all seistes sisseoste pakiruumi laduda

Nende nn. palju mõistlikumate 4x4 sõidukate hinnad kipuvad kallimad olema.
Kui RAV4 algab 22K siis golf alltrack 28K. Ülevalpool olnud X1 algab 31,6K samas kui passat alltrack +4K.

_________________
engineringu haridus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saed
PostitusPostitatud: 27.01.2016 21:49 

Liitunud: 19.09.2014 19:55
Postitusi: 557
Asukoht: Keila/Tallinn
tissid versus pepu on pigem tiinerite teema.

Tõsi omegat on siga odav ülal pidada. Iga kuu remonti ei tee. Kui teen siis korralikult. Sügisel said alla TRW essilla kuluosad+ ruville tugilaagrid ja uued klotsid kulumisandurid.
Taha mõlemad Fagi laagrid. EDIT: varuosade järeelturul hinnad olematud, isegi paar autot ära lammutanud ja keldris tagavarana seismas.
Elu on tõesti muretu. Eks miskit ikka tahab rohkem näppimist saada, aga kuna peaaegu kõik asjad teen ise, siis väljaminek on ainult kuluosade väärtuse piires.
Eks ma vähe kiikusuga olen ka, kuid parem väike kontrolli all olev kiiks, kui päris kontrollimatult metsapoole :D

highrankin kirjutas:
ennem sõidan miskise vanema Patroli või Hiluxiga, kui juba maastiku võimekust vaja on

See kehtis juhul kui tõesti maastikusõidu võimekust vaja on ja ilmselgelt käib sinna juurde ka vastav varustus nagu näiteks vints jms. Kuna mul aga vaja ei lähe siis pole nagu asja sinnapoole. Praeguse linnainimesena maasturit ei vaja ja maainimesena linna väga ei satuks. Maaka ja maasturi variandi puhul oleks igapäevasteks linnasõitudeks siis kindlasti juba miskki ökom aparaat olemas aga see on puhtalt visioon.
Random Hero kirjutas:
suurem auto, sellest tulenevalt ehk veidi rohkem ruumi ja ka parem turvalisus kokkupõrgetes

Uued autod on enamjaolt kõik väga turvalised. Mingitest tärnidest allapoole ei Ncap testis ei saa autot euroopas isegi turustada mitte. Viimase uuringu kohaselt oli kõige turvalisem küll volvo linnamaastur xc90, aga ega need tava sõidukidki kaugele maha jää. Volvo on ikka turvalisuse kohapealt eesrindlik olnud.
Random Hero kirjutas:
lisamass veel raskema käru veoks

Oleneb massist ja mida/ kui tihti vead, teinekord on mõistlikum juba B kat buss võtta äkki.
Samas mul on lubatud piduritega haagis 1750kg ja ei kurda. ~1,5t on küll mul kõige rohkem reaalselt taga olnud.
Random Hero kirjutas:
hea vihmase ilmaga, lahtises marketiparklas, tagaluugi all seistes sisseoste pakiruumi laduda

Kas mitte sõiduauto suuruses luukpäradel ja universaalidel samamoodi asi ei käi, jah ok, kui oled 190cm+ siis vist jääb juba vähe madalaks.

Eks need piduritega neliveolised seetõttu odavmad olegi kui lukkudega, sest muidu ei ostaks üldse keegi neid :D Lukkude tegemine on puhtalt mehhaaniline arendus ka, samas piduritega mängimine on paari pumba ja elektroonika rida ainult. Ei imestaks, kui keegi mingit aftermarket süsteeme toodaks.

_________________
Ükski auto pole omanikust parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saed
PostitusPostitatud: 27.01.2016 22:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.01.2016 19:04
Postitusi: 98
400 liiparit ja kindlustust kuus + 2-300 iga kuu remonti on küll elu sitt diil vana koliseva A5 eest. :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saed
PostitusPostitatud: 27.01.2016 22:24 

Liitunud: 10.08.2009 12:50
Postitusi: 174
Asukoht: Paide - Türi
tomcraft kirjutas:
WhoIsTheMaster kirjutas:
Aga linnamaastur siiski ei, ennem sõidan miskise vanema Patroli või Hiluxiga, kui juba maastiku võimekust vaja on.


lõpuks oli ta ikkagi 3.0 tdi mis automaadi otsas võtab 16 sajale linnas, edasi ei keri, maks kiirus on mingi palju? 160? ja selleks saavutatav aeg on aeg on mingi poolteist-2 minti?


Ja seda 160 vajutan eestis kuni 3x aastas ja siis on kah piss püksis et äkki peab miilits kinni... kas niii......

Arvestuslikult sõidad ikka max kuni 130 km/h koos möödasõitudega... standard ikka maanteel 105

Löö diiselmaasturil küte peale ja läheb küll.... 2,8 95kw patrol astub mul paremini minna kui 103 kw v70 ja kaaluvahe on volvo kasuks tonn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saed
PostitusPostitatud: 27.01.2016 22:28 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
nustu826 kirjutas:
tomcraft kirjutas:
WhoIsTheMaster kirjutas:
Aga linnamaastur siiski ei, ennem sõidan miskise vanema Patroli või Hiluxiga, kui juba maastiku võimekust vaja on.


lõpuks oli ta ikkagi 3.0 tdi mis automaadi otsas võtab 16 sajale linnas, edasi ei keri, maks kiirus on mingi palju? 160? ja selleks saavutatav aeg on aeg on mingi poolteist-2 minti?


Ja seda 160 vajutan eestis kuni 3x aastas ja siis on kah piss püksis et äkki peab miilits kinni... kas niii......

Arvestuslikult sõidad ikka max kuni 130 km/h koos möödasõitudega... standard ikka maanteel 105

Löö diiselmaasturil küte peale ja läheb küll.... 2,8 95kw patrol astub mul paremini minna kui 103 kw v70 ja kaaluvahe on volvo kasuks tonn.



Siis on sul volvo katki.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saed
PostitusPostitatud: 27.01.2016 22:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.05.2009 23:28
Postitusi: 1065
Persedüno on kalibreerimata ilmselt. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saed
PostitusPostitatud: 27.01.2016 23:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
See oli nüüd küll hea nali :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saed
PostitusPostitatud: 27.01.2016 23:59 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
nustu826 kirjutas:
tomcraft kirjutas:
WhoIsTheMaster kirjutas:
Aga linnamaastur siiski ei, ennem sõidan miskise vanema Patroli või Hiluxiga, kui juba maastiku võimekust vaja on.


lõpuks oli ta ikkagi 3.0 tdi mis automaadi otsas võtab 16 sajale linnas, edasi ei keri, maks kiirus on mingi palju? 160? ja selleks saavutatav aeg on aeg on mingi poolteist-2 minti?


Ja seda 160 vajutan eestis kuni 3x aastas ja siis on kah piss püksis et äkki peab miilits kinni... kas niii......

Arvestuslikult sõidad ikka max kuni 130 km/h koos möödasõitudega...


Piss ongi püksis, kuna pead kiirendama selleks 2 minutit ja tõenäosus poliisi huviorbiiti sattuda oluliselt suurem, kui kiire 10 sekine sutsakas teha ja siis gaas maha lasta. Ja kui saadki trahvi, siis tead, mille eest saad ja ongi kõik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saed
PostitusPostitatud: 28.01.2016 00:05 

Liitunud: 20.10.2012 13:09
Postitusi: 1632
Päris imelik jutt sul


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 581 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 39  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7