Ommik. Et siis uus katse uue Fordiga. Eks näha saab, kauaks siis seekord. Mõtlesin ka eelneval 4 autoga, et ohh seda teen ja selle jätan aga läks nagu läks.
Üle 24tunni siis Scorpio omanik. Mondeo müüsin teisipäeval maha ja mõtlesin, ei ühtegi enam juurde !
Aga...
Eile sai huvipärast vaatama mindud ning 4800kr eest endale selline pill toodud.
Kusagilt olen kuulnud et Punnsilmad olevat tsingitud, aga mitte kõik... Roostet on väga vähe õnneks antud isendil. Esistange, kapott, esitiivad värvitud kehvasti, sihuke mõnus apelsinikoore efekt ning kohati jooksma lastud. Kapott vildakalt ees, stange segi ning ka tuli otsas. Tagaluuk roostetab natuke. Muidu sõidab ja töötab edukalt ja toredalt, ning sõber kes alguses oli seisukohal, et kas ma jubedamat autot ei taha osta, kiitis pärast autot ning oli vaimustuses salongist et kui mõnus ja suur ja tore.
Lisadest, no kont-kliima või mis see imelik süsteem seal ka pole. Ees elektriaknad, kesklukk, juhiiste elektriga üles alla, elektripeeglid, kompuuter jne. Skorpa ja Ghia mõistes suht vähe on... Samas millestki puudus ka veel ei tunne, kui siis püsikast.
Igatahes lisan pildimaterjali.




Mootor peaks olema ketiga ? 85kw. Üldiselt liigub pareimini kui arvata oskasin, arvasin et lahjaks jääb selle kerekohta aga ise olen rahul.







Uskumatu, et kunagi põlgasin selliseid Scorpasid, väga mõnus masin ju...
Ahjaa, abs ning turvapadja tuled vahepeal vilkusid, tegin kaitsmekasti lahti ja ohoo jube märg ja vesine kõik.
Täna timmisin esistanget. Jube läbi ikka teine omadega. Kõvasti sai liimitud ning hiljem 2 potti makrofleksi toestuseks sisse lastud. Seejärel pahteldasin kõvasti ning lõpuks lasin suvalist sinist värvi sprayga peale. Nüüd on kole laiguline teine, aga vähemalt silmal parem vaadata kui katkist käkerdist. Tagaluugi puhastasin roostekohad ära ning pahteldasin ja värvisin. Sama seis, vaja veel õiget tooni tumesinisega ülelasta ning väga kena (oleks korraga õige tooniga lasknud aga polnud võtta õiget kohe).
Pesin väljast puhtaks kenasti ning avastasin et küljekarpidel kohati kividega kruntvärvi välja peksnud. Päevakorras küljekarpide värvimine ning laseb kivikaitse ka korraga peale. Samuti tuleb põhjaalune korralikult õlitada ning möksitada.
Enam ei vilgu ega põle ka airbagi ega abs tuli. Probleemi ´´lahendasin´´ nii, et lasin päevotsa seista lahtise kapotiga (kaitsmekarpide kaaned võtsin maha), ning vast tuuldus ja kuivas ära. Igatahes nüüd timmis kenasti.
Avasin õhufiltri kaane ja ega vaatepilt ilus polnud, peksin vastu seina puhtamaks ning panin tagasi. Hiljemalt esmaspäeval ostan uued filtrid ja vahetan ka õli. Poolsünt peaks okey olema ?
Kuskohas asub antud masinal salongiõhu filter ? Arvan, et kui õhuoma juba keegi pole teab-kaua vahetanud, siis salongioma peaks olema...
Endiselt otsin esituld. Ainule uue klaasieest küsitakse 1350kr.
Pole ise veel testinud, aga kas 14´´ velje istub alla ? Mõtlen, et äkki olen ka talvel antud auto omanik ja 14´´ rehvid tuleks tunduvalt odavamalt kätte.
Veel lappasin tehnilist passi ning loen Tühimass 1686kg... On tõesti nii raske ?