Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 18.06.2025 15:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 527 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 36  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 26.07.2009 11:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2008 21:29
Postitusi: 663
Asukoht: NA RAJONE!
Plaan esialgu 1 suurem karpa panna ,aga põhiline tuleb ikkagi kaanest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 27.07.2009 17:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2008 11:52
Postitusi: 578
Asukoht: Tallinn/Jäneda
Lugesin ja tutvusin auto elulooga ja ütleks selle peale ulme ainult :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 27.07.2009 17:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2008 21:29
Postitusi: 663
Asukoht: NA RAJONE!
Oli väga unetu öö? :lol


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 27.07.2009 21:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.10.2008 13:44
Postitusi: 4559
ccve kirjutas:
120kw pole ebareaalne tõesti aga tänavale selline võimsus lada mootorist - mõttetu :P



Miks ta mõttetu on? :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 27.07.2009 22:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.12.2008 14:51
Postitusi: 67
Asukoht: viljandi
mihkel-m kirjutas:
ccve kirjutas:
120kw pole ebareaalne tõesti aga tänavale selline võimsus lada mootorist - mõttetu :P



Miks ta mõttetu on? :?

Kus mõte on? Sellised võimused võiksid jääda siiski võistlusauto kapoti alla(jutt siis ladast). Pealegi nii võimsaks aetud mootorid ei kesta eriti kaua.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 27.07.2009 22:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.10.2008 13:44
Postitusi: 4559
No kui vastupidavus kõrvale jätta, siis 120kw on tõesti ikka ulme võimsus mida tasub ainult võistlusautodele jätta eks. :D
Vastupidavuse koha pealt vast tõesti pole mõtet.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 27.07.2009 22:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.12.2008 14:51
Postitusi: 67
Asukoht: viljandi
mihkel-m kirjutas:
No kui vastupidavus kõrvale jätta, siis 120kw on tõesti ikka ulme võimsus mida tasub ainult võistlusautodele jätta eks. :D
Vastupidavuse koha pealt vast tõesti pole mõtet.

Heh.. palju ladal orginaalis kWsi oligi? Nii ~50.. seega 70kW juurde oleks päris ränk või kuidas? :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 27.07.2009 22:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.10.2008 13:44
Postitusi: 4559
No on muidugi päris korralikult, aga ega lada originaalis ju edasi ka ei liigu just eriti hästi. :wink:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 27.07.2009 23:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Mis üldse plaanis on mootoriga et see 120kw saada? Turbo? Vabalthingana on päris raske vist sellist jõudu kätte saada vaadates algset võimsust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 28.07.2009 00:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2008 01:25
Postitusi: 117
Asukoht: Keila
Heh.... Miks tundub ulme see 120 kw?
Millest tekib arvamus, et see ei kesta?
Loomulikult, kui koguaeg pähe anda ei taha ta korras olla.
Iga korralikult seadistatud mootor kestab.

Üleüldse lada mootor on tänapäeval üli hästi timmi aetav, kuna kõik on proovitud sellepeal.
Minu arust, proovi saada võimalikult palju jõudu ilma ilgelt suurt vaeva nägemata.

_________________
Õige auto sõidab ilma veeta!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 28.07.2009 01:15 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
dizze kirjutas:
Heh.... Miks tundub ulme see 120 kw?
Millest tekib arvamus, et see ei kesta?
Loomulikult, kui koguaeg pähe anda ei taha ta korras olla.
Iga korralikult seadistatud mootor kestab.

Üleüldse lada mootor on tänapäeval üli hästi timmi aetav, kuna kõik on proovitud sellepeal.
Minu arust, proovi saada võimalikult palju jõudu ilma ilgelt suurt vaeva nägemata.


paraku ei kesta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 28.07.2009 11:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Point selles, et kui hullud võimsused (lada) mootorist välja ajada, siis paratamatult on vaja neid hobuseid ka kasutada, ehk siis teie mõistes vaja pähe anda :lol Muidugi ta kestab kui sõita rahulikult nagu penskar, aga siis tekib küsimus et milleks seda võimsust vaja on kui ei kasutata?
Pealegi oleneb ka kuidas see võimsus saadakse. Vabalthingavana tahad 120kw sellest mootorist saada, siis peab pmst kogu mootori ümber tegema ja originaalosasid sinna väga ei jää, ning mootori tööiga väheneb kõvasti. Samas turbotatuna sõidab nii mõnigi lada ringi ja ei ole midagi juhtunud. Jah muidugi palju oleneb seadistusest nagu dizze ütles.
Üldiselt on nii, et kes mootori võimsamaks ajavad, ei suuda paratamatult tagasi hoida ja kipuvad peenestama igalpool ja siis loomulikult ei kesta, kuna üritatakse teha odavalt ja siis kasutatakse palju originaalosasid jne. Vene juppide kvaliteet pole ka just võimsa mootori jaoks parim ja kipuvad kuluma/katki minema kiiresti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 28.07.2009 12:42 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
corrado kirjutas:
Point selles, et kui hullud võimsused (lada) mootorist välja ajada, siis paratamatult on vaja neid hobuseid ka kasutada, ehk siis teie mõistes vaja pähe anda :lol Muidugi ta kestab kui sõita rahulikult nagu penskar, aga siis tekib küsimus et milleks seda võimsust vaja on kui ei kasutata?
Pealegi oleneb ka kuidas see võimsus saadakse. Vabalthingavana tahad 120kw sellest mootorist saada, siis peab pmst kogu mootori ümber tegema ja originaalosasid sinna väga ei jää, ning mootori tööiga väheneb kõvasti. Samas turbotatuna sõidab nii mõnigi lada ringi ja ei ole midagi juhtunud. Jah muidugi palju oleneb seadistusest nagu dizze ütles.
Üldiselt on nii, et kes mootori võimsamaks ajavad, ei suuda paratamatult tagasi hoida ja kipuvad peenestama igalpool ja siis loomulikult ei kesta, kuna üritatakse teha odavalt ja siis kasutatakse palju originaalosasid jne. Vene juppide kvaliteet pole ka just võimsa mootori jaoks parim ja kipuvad kuluma/katki minema kiiresti.


Võttes temast 120kw siis paraku selle mootoriga enam nn rahulikult sõita ei kannata. eelkõige tänu sidurile mis seda jõudu peaks kantseldama hakkama + kange nukk ja muud loomad mis tekitavad selle, et tühikäiku pole ollagi ning gaasi pedaali asemel on ON/OFF nupp. Selgeks on tehtud ka see, et viimseni ära näpitud lada mootorid kestavad nö rahulikult kasutades kuni 10000km mis MINU niigi vähese läbisõidu juures tähendaks aastas 4-5te mootorit. Ja asi ei ole ainult Lada mootoris. Vaadates ka teiste inimeste projekte, siis ka BMWdel, Fordidel, Opelitel millel jõud maximumini viidud, möödub suurem osa ajast mootorit lahti võttes ja kokku pannes kui sõitmisel. Jutt käib siis Lada mootorist ja 120kw mis on suht maximum. 90-100kw vahel ta ehk kestaks veel nii, et kannataks igapäevaselt tööl käia.

Aga mida ma ka autodest tean, mulle meeldib bioloogia rohkem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 28.07.2009 12:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.12.2007 16:43
Postitusi: 1680
ma arvan, et mõtekam oleks fiati 2.0 dohc peale panna ja seda paremaks timmida.

_________________
Powered by V8


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 28.07.2009 12:46 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
raunts92 kirjutas:
ma arvan, et mõtekam oleks fiati 2.0 dohc peale panna ja seda paremaks timmida.


Pigem Opeli C20XE. Omad kogemused on näidanud, et need Fiatid kestavad veelvähem kui Lada originaalid. Fiati DOHC on üsna kiviaegne mootor tegelikult ju. Aeg ja raha mis kuluks Fiati mootori ehitamiseks, taastamiseks ja "timmimiseks" on võrdne korraliku Opeli DOHCi ostmiseks ja peale aretamiseks.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 527 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 36  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7