Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 22:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 182 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 16.08.2009 23:06 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.06.2004 12:37
Postitusi: 2077
Asukoht: Tallinn, Tartu
Päris haige jutt. 90% tehasest tulnud autodel on tagaklaasid toonitud. Tootjad eeldavad, et kaasreisidjad on koledad või peavad nad oma toodet koledaks? Arene väheke.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 16.08.2009 23:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.01.2005 14:35
Postitusi: 1124
maga kaineks . siis leiad ehk lausest ka irooniat.
tagaistujast ei olene liikluses mitte halligi. pole mingit vahet kas ta istub toonklaasi või vineeri taga..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 16.08.2009 23:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.01.2005 14:35
Postitusi: 1124
90% tehasest tulnud masinadi taga toonkilega ??????


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 16.08.2009 23:32 

Liitunud: 14.10.2006 12:57
Postitusi: 36
Asukoht: WorldWide
tomcraft kirjutas:
Ja keda mnt. xenon udkas pimestab(eeldusel et pole täiskadaka turu oma ja ise sisse krutitud nii nagu jumal juhatab), sis tundlike silmade jaoks pakutakse ööprille :beer


Siit ka minu küsimus et milleks need xenonid sinna udukatesse??? Nähtavuse pärast??? Mina eile huvipärast proovisin siis pimedas maanteel lähitulede(xenon - tehase paigaldus) kõrvale udutulesid.... vb auto ees 1m maad muutus hästi natuke valgemaks. Seega mina ei näe erilist mõttet neil.

_________________
Powerd by LC + G4


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 16.08.2009 23:59 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
DevilDeVille kirjutas:
tomcraft kirjutas:
Jutt ei käi rontidest, ja sportsumps ega toonkile ei ole nyyd rondi tunnus. Pigem puudub see, sest pole pappi....


ma näituseks oma igapäevakulgurite puhul ei tooni klaase üldse (ka tagumisi mitte) - jätab militsionääridele rohkem pensionäri mulje ja varastel hää kaeda, et pole mul midagi üleliigset armsaid uusi omanikke ootama jäetud. mis puutub neid võrridele külge topitud "sport"summuteid, siis enamus seda hiina kräppi maksab korralikust OEM summutist oluliselt väiksemat raha.


Nojah, aga need cräpid keeratakse tavaliselt cräpile kylge ka :D Ja mis teema nyyd on? Et silmavärdjad ei näe välja(ma ei räägi sellisest toonist nagu sibulate ladadel et pm tõrvapapp ees, vaid normaalne 35 % nt....ja kui keegi ytleb et ei näe sealt välja, sis tõesti silmaarst abiks....Xenon udukas annab täpselt niipalju juurde, kui head on auto uduka reflektorid. Kui need juustud sis ega valgemaks ei lähe jah....

Lihtsalt naljakas et streetrace`I foorumis käib tõsine disskussioon et mix midagi auto kylge, et mõttetu ja ei näe välja jne, ja kui keegi teeb autoteema kus on mingi tuuning kyljes jooksevad pooled foorumi kasutajaid onni tampima pellerisse, ja kaagutavad nädalaid, "kui ägedat pilli nad linans nägid" - stock masinaid on mõni yxik.... :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 17.08.2009 00:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.04.2006 22:23
Postitusi: 240
Asukoht: Rapla/Tallinn
Lisan siis teema jätkuks niipalju, et endal masin läbis ülevaatuse ametlikult (küll ühe korduvaga).

Sisselaske ümberehituse pidin laskma arkis registreerida.
Kogu protsess näeb välja nii, et lähed arki, kirjutad avalduse ja vajalikest sertifikaatidest tehakse koopiad ning mõne aja pärast saadetakse otsus (positiivne või negatiivne - antud juhul näiteks tuli meili peale see), et kas saad ümberehituse arvele.
Positiivse tulemuse korral lähed lähimasse arki, vaadatakse auto üle (vin koodid ja värgid), kontrollitakse kas tegelikult kah vastav jubin küljes on ning trükitakse 300.- krooni eest uus reg. tunnistus.
Ilma "paberiteta" muidugi vähe keerulisem see protsess vast kui üldse võimalik nii midagi arvele saada on.

Ülevaatsel hakati siis esisilda uurima. Tükk aega seal uuris ja nägi vaeva ning lõpuks kangutas siis rooli kah ja kuna muud tarka öelda ei osanud vist, siis ültes, et rool loksub küljes, et see jummala lahti ja kui tahad siis kirjutan akti, et ei tohi selle autoga siit ilma treilerita äragi sõita :kill
No hea küll. Vastu kah ei osanud vaielda ja võtsin siis kodus kõik lahti, kuid ta lihtsalt väänas seda rooli nii suure jõuga, et tahase kinnituse paindusid mingil määral läbi ja no asi sellega lõppeski põhimõtteliselt (treileri abi õnneks siiski vaja ei läinud).

Siis jäi ülevaatajale silma mu niiöelda sportpütt. Hakkas jahuma, et sul pole originaalis seal 2 torugi (tegelikult on) ja midagi kobises veel.
Tegelikult mul oli peale katalüsaatorit installitud korralik keskmise pütiga ja vaikne "sport" väljalaskesüsteem.
Õnneks ülevaataja rahuldus vist sellega kui mainisin, et see konkreetsele autole tehtud.
Muidu ma võin käsi südamel kinnitada, et see "sport" väljalaskesüsteem on vähemalt 2x vaiksem kui originaal seda oli ja peamiselt selle pärast see paigaldatud saigi (muide viimane pütt on otseläbi)
Väljalaske kohapealt on muidugi veel mureks katalüsaator.
See läheb alla ainult ülevaatuse ajaks, sest ma olen kindel, et järgmiseks aastaks on see muidu kutu, orginaal kati hinnast ma ei hakka rääkimagi :help

Esiaknede toonklaasi muide ei märgatudki :)

Aga ma tõsiselt mõtlen, et ma vist ei ole mõtet ametliku teed pidi ülevaatust läbida. Kellel seda jama ikka vaja on, kui niimoodi pedereeritakse.
Asi nimelt selles, et korduv ülevaatus tähendaks ka autoga sõitmise piiranguid (tohib sõita remondtöökotta ja arki ning koju lühemat teed pidi), olgugi et ma näiteks 3 kuud enne ÜV kehtivusaja lõppu ÜV-d teha üritan ja korduva saan.
Olen ka selle eest hoiatuse saanud, kuid ütlesin, et sõidan ARK-i ja lubati järgmine päev kõllata ja üle küsida ning järgmisel korral max trahv väänata suvalise asja eest, kui valetan.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 17.08.2009 02:42 

Liitunud: 09.06.2009 22:43
Postitusi: 126
Asukoht: suurel saarel
victort -said jälle mingi uue kiunukiskumise teemaga hakkama.palju õnne . ära siis unusta kõiki sinuga eriarvamusel olevaid inimesi mõnitamast ja halvustamast.kena päeva jätku. veel üks artikkel tulistamise kohta : http://paber.ekspress.ee/arhiiv/vanad/1998/02/elu.html


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 17.08.2009 02:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
julmur kirjutas:
victort -said jälle mingi uue kiunukiskumise teemaga hakkama.palju õnne . ära siis unusta kõiki sinuga eriarvamusel olevaid inimesi mõnitamast ja halvustamast.kena päeva jätku. veel üks artikkel tulistamise kohta : http://paber.ekspress.ee/arhiiv/vanad/1998/02/elu.html


Sa oled ikka päris segi ennast kimund seal ? :lol

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 17.08.2009 12:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
aivo28 kirjutas:
Tsiteeri:
Lihtsalt naljakas et streetrace`I foorumis käib tõsine disskussioon et mix midagi auto kylge, et mõttetu ja ei näe välja jne, ja kui keegi teeb autoteema kus on mingi tuuning kyljes jooksevad pooled foorumi kasutajaid onni tampima pellerisse, ja kaagutavad nädalaid, "kui ägedat pilli nad linans nägid"


vaata kulla mees, mulle jälle ei ole veel siiamaani kohale jõudnud ega hakkagi jõudma, et eesti STRIITREISSERILE on nii kuradi fucking väga vaja just küljetoonklaasi, pedemajakaid ja xenoneid udutuledesse. ja sportsummi mingi krdi sitakoti alla, mille perfooormansit kalendriga mõõdetakse.

vastus ilmselt ongi see, et õiged racerid ehitavad kuuriall mootorit või teenivad uute juppide jaoks raha, samalajal kui siin kari unistajaid-tilkureid foorumis kaagutab ja pedemajakate peale seent toksib.

edu.ee


Tsiteerides sind ennast: Moraalijüngrid võiks omale eraldi teema teha.

Üleüldse, mis mees sa üldse oled, et tuled seletama piiridest, mis mootorimahust alates seda tuunida võib.
Ehk vaatad oma varvastest kaugemale, mujal maailmas, balti riikidest eemal, tuunitaksegi ainult väikseid punne, kuna "laevade" pidamine on mõttetus.
Aga palun, mine keera oma jänki külge antitiib ning ka madaldus, ole õnnelik.

535 on piisavalt turbotatud auto, et koonuseid ja muud tilililu külge pookida? Tuli siis lisahp`sid või mitte?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... 288#p97288

Edu on vaja, tänud.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 17.08.2009 13:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.04.2006 00:04
Postitusi: 1231
Asukoht: Tallinn
aivo28 kirjutas:
ja ma ei rääkind siin tuunimise mõttetusest, vaid mõttetute autode tuunimisest. :kill
Räägi lähemalt nendest. võid lausa näiteid tuua

_________________
Markus. Kolmapäevast laupäevani -50%'ga Hollywoodi? Küsi lisa!
Toyota Camry 3.0 V6 '98 -> Ford Sierra 1.6 '88 -> Kia Rio 1.5 '04 -> Audi 80 2.0 '90 -> Audi A4 1.9TDI '96 -> ??


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 17.08.2009 14:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.01.2005 14:35
Postitusi: 1124
tomcraft kirjutas:
Ja mis teema nyyd on? Et silmavärdjad ei näe välja(ma ei räägi sellisest toonist nagu sibulate ladadel et pm tõrvapapp ees, vaid normaalne 35 % nt....ja kui keegi ytleb et ei näe sealt välja, sis tõesti silmaarst abiks....

ma arvan , et sa ei tee mitte mingi nipiga vahet 30% lubatud toonil ja 35%, mis oleks juba keelatud. ehk , milles kühvel. lase paigalda omale korralik kile 20-22% ja su tegelik % jääbgi sinna 30% kanti. (tõin selle ainult näiteks . ei tea kuidas tegelikult asi olla võib. mõni targem võib kommenteerida)
ja kui 35 oleks lubatud siis tuleks juba järgmine päev järgmine vend ja kisaks siin foorumis , et elu on eestis ikka täitsa p...sis. ei lubata isegi 40% toonkilet, käigu kõik v..u ja istume laeva ja sõidame Jurmalasse elama.
aga tegelikult ma arvan , et sa võtad selle 35% selle pärast , et oled sellise numbriga kilet Maximas 99,99 EEK`i rull müügis näinud. ja ma usun , et kui sa seda kasutaksid siis peale mõnda sitema ilmaga nädalat kakuksid juba ise vabatahtlikult selle maha. sind ennast hakkaks ka ära tüütama , et sa pidevalt kellegile ette hakkad sõitma , et sa ei märka sinust möödasõitu alustavaid masinaid õhtuti, sa ei suuda enam hämaras ja pimedas peeglite järgi tagurdada ja ma ei räägi siin sellest et sa taha ei näe tagurdades . vaid sa ei suuda märgata pimedas sinu masina kõrval olevaid puid , äärekive , vahemaad kõrval oleva masinani jne.
mis siin ikka seletada. kogemused on need , mis asjad paika loksutavad. ma arvan , et ma ei ole ainuke , kes tänu toonitud klaasile oma masinat kriipinud/mõlkinud on või on sellest nibin nabin viimasel hektel pääsenud. aga nägemine kombes. halb ilm/ hämarad õhtud/ pimeaeg ja määrdunud toonklaas omavahel eriti hästi kokku ei sobi lihtsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 17.08.2009 15:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2006 14:05
Postitusi: 849
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Olen ka teinud mõningaid tähelepanekuid. Mida väiksem asula, seda veidramad/kriitilisemad töötajad ülevaatuspunktis. Samas suuremates linnades on ilmselt punktide vahel tihedam konkurents ja kliendiga suhtlus mõnevõrra mõistvam. Kõige nokkivamat töötajat nägin ma aga sootuks ühes üv punktis mis on kohe õige korrumpeerunud mainega, ju siis vana kohe kerjaski raha, lasin rahus korduva templi sisse ja (tõsi küll parandasin ka ühe "vigadest" mida mainiti, 2 väidetavat jäi veel) ning suundusin ühte teise punkti kus ülevaatus sai edukalt sooritatud.


Viimati muutis l6vikuningas, 17.08.2009 15:29, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 17.08.2009 15:28 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.06.2004 12:37
Postitusi: 2077
Asukoht: Tallinn, Tartu
Minul on VIST tumedamad esimesed küljeklaasid kui lubatud, kuid pole veel kordagi ette juhtunud selliseid olukordasid nagu kirjeldasid. Sellised olukorrad peaksid tekkima ikkagi siis, kui päris prügikott juba on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 17.08.2009 16:05 

Liitunud: 16.08.2009 13:22
Postitusi: 273
Palju praegu üldse saab trahvi kui ÜV-.d pole,vist rohkem kui ilma kindlustuseta vast

_________________
turbolthingav vabamootor


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 17.08.2009 16:10 

Liitunud: 28.02.2008 15:26
Postitusi: 264
tauntz666 kirjutas:
Palju praegu üldse saab trahvi kui ÜV-.d pole,vist rohkem kui ilma kindlustuseta vast

Isa sai 300.- aga kindlustus on mitu korda tahtsam kui mingi ülevaatus ja kindlustuse puudumise eest saad kena litaka.

_________________
Ma arvan, et udutuledega sõitjad ongi need, kes Powerhitradio tutvumisliinile kuulutusi panevad, et siis linnapeal odavate daamidega ringe teha


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 182 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7