Kilplane kirjutas:
ma panin ta takistiga akult laadima ja mingi paari minutiga vast näitas 5,7 V (mõõtsin testeriga klammidelt.) ei teadnud kuidas käib, jätsin laadima, käisin poes, tulin mingi pool h hiljem tagasi, tuled endiselt vilkusid ja mõõtsin, ikka 5,7 V. seepeale ühendasin otse süsteemi. siis käis nagu mingi pops ja töötas.
minul vähemalt parandas kvaliteeti kõrvaga kuuldavalt. muidugi veelgi parem kvaliteet oli siis kui tankiaku pagassi tõstsin ja selle mingi 30cm juhtmejupiga võimu torkasin. pingelangus oli pmtselt 0.00 kahjuks polnud see aku minu oma ja õnneks pidin ta autost välja viskama, kuna auto igapäeva kasutuses ja see mölakas oli raske (üksi üle 10m seda eriti ei vinna.)
Kui kondeka pinge mingist piirist kõrgemale ei tõuse, siis on kaks varianti: kas takisti on liiga suure takistusega või on kondekas rikkis (lekkevool). Kui kondekal on peal voltmeeter, siis see võtab mingil määral voolu ja suure takistusega takistiga (üle 100 oomi vms) seda täitsa täis ei saagi. Sellisel juhul oleks jällegi mõistlik kasutada laadimiseks pirni.
kriips2 kirjutas:
Kas kondel peab displei koguaeg põlema e. kui makk väljalükatud ja võti ka süütelukust väljas

Selles suhtes on erinevaid kondensaatoreid. Osadel on "remote" klemm, nagu võimenditelgi - kui sinna 12V lasta, siis displei põleb, muidu mitte. Osad on nii ehitatud, et kui voolutarbimine on (kui pinge kõigub), siis displei töötab ja kui mõnda aega voolu ei tarbita, siis lülitab displei end välja.