dellu kirjutas:
Part ma ei viitsi sinuga ena ammu vaielda (sul on alati õigus), aga kui väga soovi on, siis võin ju sulle lepingud välja otsida

(või võid ju Sampo liisingust tõestusmaterjalid välja nõuda). Auto oli aastaga sõitnud 15000 km, nii et suurt vahet polnud kas uus või vähesõitnud. Teine teema oli ka see, et Corolladel oli tollel hetkel suht palju nõudlust ja järjekord oli kuskil kuu aega või isegi kaks. Kuna vahepeal oli vist tarnetähtaegadest kinnipidamisega ka probleeme, siis vahepeal üks huviline oli samamoodi. Lubas et kui temale lubatud tähtajast x päeva jooksul autot käes ei ole ütleb ka esindusega lepingu üles ja ostab ära. Mina olin eestis üks esimesi, kes uue kerega Corolla kätte sai. Ostsin niiöelda pildi järgi. Isegi mina sain enda oma mitu nädalat hiljem, kuna esmasesitlus eestis oli veebruari alguse poole (10.02 vist, mida veel siis ei teatud ja enne ei tohtinud autosid kätte anda). Ma oleksin pidanud juba jaanauri lõpus tegelikult sõitma. Tänu sellele ma sain muidugi lasta nende kulu ja kirjadega paigaldada lisavarustust, mille ma neile ise viisin, mitte ei valinud nende kallist hinnakirjast. Eks see tõstis ka natuke auto väärtust, kui ostja lõi hinna kokku tavahinnakirja järgi.
Seega selleks hetkeks kui mina teda müüma hakkasin oli ta veel paljude jaoks alles avastatud mudel.
See on eriolukord, see pole normaalne olukord.
Praegusel ajal on asi nii nagu mina ütlesin.
Ka siis oli asi umbes nii, nagu mina ütlesin ainult ,et kui mõnele mudeli järele on väga suur nõudlus, siis tekib jah selline jama, et ostetakse kirve hinnaga kasutatud masinaid.
15 000 sõitnud masina hinnalangus peaks olema vähemalt 60 000 juba, sellise algse ostuhinna juures.
Kui rääkida neist autodest, mis seal valikus olid.
Siis escort on normaalne masin, kui ta roostes pole ja ostuhetkel korras on, aga konkreetse isendi kohta andmed puuduvad, tean, et 90ndate alguse escortid roostetasid ikka isuga.
Passat on normaalne odav auto, kui norm korras ostad, siis veab mõnda aega ära, tee peale jäämise kohta ei tea isegi uue autoga, millal seisma jääb.
gold III, mina nii odavat ei ostaks, ei usu, et eriti heas seisukorras on.
Golf III on kasutatav auto, kui korras on ja varuosad ei ole kallid, vastupidavus talutav.
mazda kohta andmed puuduvad, aga kahtlen ,et ta nii vanana eriti mõtekas auto on, kui ta just tõesti heas korras pole.
Sellega peab kindlasti arvestama, et 6 sajale need vanad autod ei sõida.