Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 11.05.2025 07:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 236 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 25.08.2009 21:53 

Liitunud: 16.08.2009 13:22
Postitusi: 273
no ma mõtlesin ikka lihtrahva autosi ja pööblite uusi :D
millel ju antakse garantii kah.

_________________
turbolthingav vabamootor


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 25.08.2009 22:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
Uus auto on rahaliselt kõige mõttetum ost üldse, ma ei saa aru kust inimesed võtavad, et uusi autosid odav pidada on.
Uued autod on sigakallid pidada.
Reeglina ostetakse need liisinguga seega.
Liisingumakse+intress
kasko
korralised hooldused
pluss remont, ka uus auto tahab remonti ja kõik ei lähe garantii alla
kohe kui poest välja sõidad kaotad kesklassi auto puhul, sõltuvalt ta hinnast kohe 50 000- 100 000kr, praeguse masu ajal mõne autoga, võibolla rohkemgi.
Uued autod on kehvemini tehtud kui vanad, lagunevad rohkem ja on igasugu keerukat jama ja elektroonikat täis, mis laguneb kah veel lisaks ja remont on sigakallis ja vähesed oskavad vaid teha, esindus sinna alla ei kuulu tihti.

Ühesõnga kokku saame ikka väga kõva raha näiteks 5 aasta auto pidamise peale, mitusada tuhat.
Selle asemel võime osta kasutatud auto 10 000kr, taguda sinna remonti 30 000kr ja sõita samuti selle 5 aastat ära.
Ühtlasi on ka varguse oht väike, sellise auto puhul.

Miks võrrelda sierrat golfiga?
Sest nad on mõlemad odavad autod, mida teemalgataja saaks valida, sestap tasubki neid võrrelda.
pealegi delabig ise hakkas ju golfi kiitma ja väitma, et parem, kui sierra.
Ta pole veel ka öelnud, mille poolest peaks golf parem olema sierrast.
See töökindluse jutt on täielik möga, mis sa ajasid delabig.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 25.08.2009 22:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
part1 kirjutas:
Uus auto on rahaliselt kõige mõttetum ost üldse, ma ei saa aru kust inimesed võtavad, et uusi autosid odav pidada on.
Uued autod on sigakallid pidada.
Reeglina ostetakse need liisinguga seega.
Liisingumakse+intress
kasko
korralised hooldused
pluss remont, ka uus auto tahab remonti ja kõik ei lähe garantii alla
kohe kui poest välja sõidad kaotad kesklassi auto puhul, sõltuvalt ta hinnast kohe 50 000- 100 000kr, praeguse masu ajal mõne autoga, võibolla rohkemgi.
Uued autod on kehvemini tehtud kui vanad, lagunevad rohkem ja on igasugu keerukat jama ja elektroonikat täis, mis laguneb kah veel lisaks ja remont on sigakallis ja vähesed oskavad vaid teha, esindus sinna alla ei kuulu tihti.

Ühesõnga kokku saame ikka väga kõva raha näiteks 5 aasta auto pidamise peale, mitusada tuhat.
Selle asemel võime osta kasutatud auto 10 000kr, taguda sinna remonti 30 000kr ja sõita samuti selle 5 aastat ära.
Ühtlasi on ka varguse oht väike, sellise auto puhul.

Miks võrrelda sierrat golfiga?
Sest nad on mõlemad odavad autod, mida teemalgataja saaks valida, sestap tasubki neid võrrelda.
pealegi delabig ise hakkas ju golfi kiitma ja väitma, et parem, kui sierra.
Ta pole veel ka öelnud, mille poolest peaks golf parem olema sierrast.
See töökindluse jutt on täielik möga, mis sa ajasid delabig.


...ühesõnaga mitte midagi uut.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 25.08.2009 22:27 

Liitunud: 16.08.2009 13:22
Postitusi: 273
No ma ei tea Dacia Logan peaks kärama küll,garantiiajal tehakse asjad korda,kui karantii läbi siis need jupi kah amsinal kindlasti kallid ei ole .Ja muidugi autohind on kah odav kuigi välimus on autol väga matslik :D

_________________
turbolthingav vabamootor


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 26.08.2009 00:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2006 16:05
Postitusi: 246
Asukoht: Tallinn
Teema autor rääkis nagu midagi 10000.- kroonist, läksite arvutamisega natuke segaseks siin, või saab uusi autosid juba 10k eest osta Eestis? :o

_________________
x^x


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 26.08.2009 01:17 

Liitunud: 16.08.2009 13:22
Postitusi: 273
suht tutika masina saab küll 2001 pole ju nii vana veel :D
kütuse jaoks jääb kah kaks ja pooltonni,et saaks aastakse koolis ära käidud
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

_________________
turbolthingav vabamootor


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 26.08.2009 02:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
tauntz666 kirjutas:
suht tutika masina saab küll 2001 pole ju nii vana veel :D
kütuse jaoks jääb kah kaks ja pooltonni,et saaks aastakse koolis ära käidud
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html


Sa meil mingi uus taun siin või mängid seda?
Su kommentaaridest jääb täpselt selline mulje, et pole algklassegi lõpetanud.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 26.08.2009 09:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
part1 kirjutas:
Uus auto on rahaliselt kõige mõttetum ost üldse, ma ei saa aru kust inimesed võtavad, et uusi autosid odav pidada on.
Uued autod on sigakallid pidada.
Reeglina ostetakse need liisinguga seega.
kohe kui poest välja sõidad kaotad kesklassi auto puhul, sõltuvalt ta hinnast kohe 50 000- 100 000kr, praeguse masu ajal mõne autoga, võibolla rohkemgi.
Uued autod on kehvemini tehtud kui vanad, lagunevad rohkem ja on igasugu keerukat jama ja elektroonikat täis, mis laguneb kah veel lisaks ja remont on sigakallis ja vähesed oskavad vaid teha, esindus sinna alla ei kuulu tihti.

Ühesõnga kokku saame ikka väga kõva raha näiteks 5 aasta auto pidamise peale, mitusada tuhat.
Selle asemel võime osta kasutatud auto 10 000kr, taguda sinna remonti 30 000kr ja sõita samuti selle 5 aastat ära.
Ühtlasi on ka varguse oht väike, sellise auto puhul.


Suht loll jutt enamuses. 100 000 kohe ei lange siin midagi. 2007a alguses ostsin uue Corolla kõige parema varustusega (hinnaklass vist oli nii 330000), aasta hiljem müüsin maha nii, et kaotasin kuskil 30 000. Eks muidugi uuel ja uuel autol on vahe ka. Mingi Renault peale pead tõesti kulutama jah, samas kvaliteetsemad autod sõidavad sul ilusti ilma ühe probleemita selle aja ära. Sõber ostnud 2 uut autot, esimene oli Renault millega oli pidevalt jamasid, nüüd Toyota 3 aastat olnud ja mitte ühte asja pole pidanud remontima. Samas uue auto eesmärk on ka midagi muud lisaks kui ainult hinnas kaotamine. Kõigil inimestel pole iga nädal aega autot remotida. Pigem ostetakse auto selleks, et olla kindel et sa ei jää teepeale ja jõuad kohale selleks kellaajaks kui oled kokku leppinud. Mõne inimese jaoks on see oluliselt tähtsam kui see raha mida ta kokku hoiab.
Lugedes Parti teemasid, siis on arusaadav et sul endal ei teki niipea võimalust uut autot osta. Kui kaunagi peaksid mingi ime läbi sinna maani jõudma, eks siis saad aru, mis on uue auto eelised. Suurtes piirides on sul ikkagi kulud teada (hoolduse hinnad). Vana auto puhul ei tea kunagi, homme käigukast, ülehomme mootor jne. Samas liikuda on ikkagi vaja ja sellised suuremad remondid tähendavat päris pikalt auto seismist.
Aga teemasse tagasi tulles annaks ka oma hääle pigem Golfile. Sierradega samas pole kokku puutunud, tegelt küll ka Golf 2-ga mitte, aga Golf 3-sid on ikka kõvasti olnud ja nende jupid on küll väga mõistliku hinnaga.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 26.08.2009 17:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
dellu kirjutas:
part1 kirjutas:
Uus auto on rahaliselt kõige mõttetum ost üldse, ma ei saa aru kust inimesed võtavad, et uusi autosid odav pidada on.
Uued autod on sigakallid pidada.
Reeglina ostetakse need liisinguga seega.
kohe kui poest välja sõidad kaotad kesklassi auto puhul, sõltuvalt ta hinnast kohe 50 000- 100 000kr, praeguse masu ajal mõne autoga, võibolla rohkemgi.
Uued autod on kehvemini tehtud kui vanad, lagunevad rohkem ja on igasugu keerukat jama ja elektroonikat täis, mis laguneb kah veel lisaks ja remont on sigakallis ja vähesed oskavad vaid teha, esindus sinna alla ei kuulu tihti.

Ühesõnga kokku saame ikka väga kõva raha näiteks 5 aasta auto pidamise peale, mitusada tuhat.
Selle asemel võime osta kasutatud auto 10 000kr, taguda sinna remonti 30 000kr ja sõita samuti selle 5 aastat ära.
Ühtlasi on ka varguse oht väike, sellise auto puhul.


Suht loll jutt enamuses. 100 000 kohe ei lange siin midagi. 2007a alguses ostsin uue Corolla kõige parema varustusega (hinnaklass vist oli nii 330000), aasta hiljem müüsin maha nii, et kaotasin kuskil 30 000. Eks muidugi uuel ja uuel autol on vahe ka. Mingi Renault peale pead tõesti kulutama jah, samas kvaliteetsemad autod sõidavad sul ilusti ilma ühe probleemita selle aja ära. Sõber ostnud 2 uut autot, esimene oli Renault millega oli pidevalt jamasid, nüüd Toyota 3 aastat olnud ja mitte ühte asja pole pidanud remontima. Samas uue auto eesmärk on ka midagi muud lisaks kui ainult hinnas kaotamine. Kõigil inimestel pole iga nädal aega autot remotida. Pigem ostetakse auto selleks, et olla kindel et sa ei jää teepeale ja jõuad kohale selleks kellaajaks kui oled kokku leppinud. Mõne inimese jaoks on see oluliselt tähtsam kui see raha mida ta kokku hoiab.
Lugedes Parti teemasid, siis on arusaadav et sul endal ei teki niipea võimalust uut autot osta. Kui kaunagi peaksid mingi ime läbi sinna maani jõudma, eks siis saad aru, mis on uue auto eelised. Suurtes piirides on sul ikkagi kulud teada (hoolduse hinnad). Vana auto puhul ei tea kunagi, homme käigukast, ülehomme mootor jne. Samas liikuda on ikkagi vaja ja sellised suuremad remondid tähendavat päris pikalt auto seismist.
Aga teemasse tagasi tulles annaks ka oma hääle pigem Golfile. Sierradega samas pole kokku puutunud, tegelt küll ka Golf 2-ga mitte, aga Golf 3-sid on ikka kõvasti olnud ja nende jupid on küll väga mõistliku hinnaga.


Ma ei räägigi muust, kui sellest et uus auto on kõvasti kallim pidada.
vanal autol ei lähe midagi nii järsku, natuke peab ikka ise ka autot vaadata oskama.
Mina oma vana mersut olen ülivähe remontinud, sõidab kenasti ükski uus auto ei saa vastu.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 26.08.2009 18:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Jarlis kirjutas:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/233/auto_php-id=620233-www_auto24_ee.html
Honda oleks hea valik, võtab vähe bensiini, on piisavalt vana ja stiilne, paned korraliku ja paksu korrosiooni kaitse kihi peale ja sõidad 5 aastat küll, sest audid ja hundikärud (loe:vw) on lagunevad liiga kergesti, ja pole need jupid midagi nii odavad, kui siin räägitakse, kui oled veel auto alal võhik, siis ainult remonditöökodasid pidi käidki nendega, ja eriti odav kokkuvõttes ta need ei tuleks. Selle pärast julgen soovitada jaapani autosid, jupide hinnad on küll keskmised, aga selle eest kestavad ka pääääris kaua.


Räägi lähemalt, mis neil laguneb siis, tundud ekspert olevat? Asi hakkas tõsiselt huvitama ja vaja referaat kirjutada Audi ning VW vigadest.
Seda sooviks ka teada, et kui kiiresti need lagunevad?

Seda tean jah, et Japsid on nii üles ehitatud, et hirmkalleid varuosi vahetama ei pea ja ringraja jaoks kaotavad need automaatselt kaalu pudenemise näol.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 26.08.2009 18:35 

Liitunud: 16.08.2009 13:22
Postitusi: 273
jaapani autode tehnika peab paremini vastu kui saksa.

_________________
turbolthingav vabamootor


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 27.08.2009 09:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
Ahjaa, see kes siin väitis, et keegi ostis 330 000kr uue auto ja müüs selle 300 000kr maha, ajab täielikku jama.
See ostja pidi kas täielik idioot olema või ajab jama, ma arvan et ajab jama.
Sest miks osta vana auto, mille ajalugu ei tea, kui saab natukene kallimalt täiesti uue, me ei tea elusees kuidas eelmine omanik selle autoga sõitnud on.
Kes väidab, et uue auto hind ei lange 50 000- 100 000kr kohe, siis ta ajab täielikku jama.
Kui osta näiteks 1,2 miljonit maksev mersu, siis selle müügihind peale seda on maksimaalselt 700 000- 900 000kr, tänases eestis.
Dacia Logan on uus odav auto, aga tegemist on ka väga kesise autoga, mis jääb isegi 20 aastat vanale sierrale oma omadustelt alla.
Nii, et sierra on parem, kui dacia ja lõppkokkuvõttes odavam pidada ka, vana auto tõttu lihtsalt remondid sierrat natuke rohkem, aga odavam tuleb ikka.
Kuna Dacia pole keskmine auto ja on nii odav, siis tema hind langeb ostes tõesti ehk 20 000 - 40 000kr, sõltuvalt ostuhinnast.
See, kui keegi auto24-s müüb vana daciat uue hinnaga, ei tähenda küll midagi, peale selle, et müüja on idioot.

Uue auto eelised ongi vaid need, et ta on ilus, garantii, ta väga ei lagune, aga natuke siiski.
Ning ta on turvalisem, kui vanad üldreeglina.
Kuid Dacioa Logan ei ole kuigi turvaline, tõesti turvalisem, kui sierra.
Aga inimest, kes ostab odavat autot, muidugi turvalisus ei huvita.
Uuel autol tekib siis mõte, kui sõidad aastas väga palju maha ja käid näiteks välismaal ja sul peab auto olema töökindel ja kui ka midagi juhtub on vabalt abi võtta, garantii näol.
See kõik maksab muidugi kõva raha, aga ju siis selle tööga teenib niipalju, mille tõttu sõidetakse niipalju, et see asi ära tasub.
Aga tavainimene, sõidab 12 000- 25 000 aastas oma vana autoga ja kogu moos, selle jaoks on vana auto täiesti piisav ja kui vähegi vaadata oskab ei jäta see ka väga teele.
Kuid rahaliselt on kõvasti odavam.


odavate autode seas kuni 10 000kr on veel ka mitsubishi galante, aga kuidas on lood nende roostega ma ei tea ja selle pidamiskulud pole kindlasti mitte nii odavad, kui seda on sierra omad.

Veel üks asi, mis suunab uue auto ostule on diisel, siis tead kindlalt, et ta ei ole tagasi keritud ja on garantii, et kui mingi jama on, ag anoh solkkütuse vastu ei anna keegi garantiid sulle, selle jama maksad ikka ise kinni, kui just pole laus solk mida kohe saad tõestada.
Aga tavaliselt meie solk küte sööb aastatega pumba ära.
Kui osta kallis kasutatud diisel, siis teinekord tasub tõesti uue poole vaadata, kuigi mitte alati.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 27.08.2009 12:46 

Liitunud: 04.03.2009 17:06
Postitusi: 12
Asukoht: Tallinn
Milline beater (odav ront) järgnevatest esimeseks autoks valida? Enamasti sõidan linnas ja lühemaid otsi.

Peaasi, et oleks soodne üleval pidada (odavad jupid, öko), ja et sel talvel teele ei jätaks. Ning odav osta. 4/5 uksega. Kindlustus tuleb enda nimele ja olude sunnil Harjumaale ikkagi. :( algaja juhi koefitsendiga.

Eeldusel, et rondid on ostuhetkel korralikus seisukorras:

Mazda 323 1.3 1993 http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

VW Passat http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

VW Golf3 Universaal http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Opel Ascona '87, väidetavalt hästi hoitud.

Ford Escort http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Milliseid variante veel kaaluda lisaks neile, ja millised neist oleks kõige mõistlikumad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 27.08.2009 13:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Part ma ei viitsi sinuga ena ammu vaielda (sul on alati õigus), aga kui väga soovi on, siis võin ju sulle lepingud välja otsida :) (või võid ju Sampo liisingust tõestusmaterjalid välja nõuda). Auto oli aastaga sõitnud 15000 km, nii et suurt vahet polnud kas uus või vähesõitnud. Teine teema oli ka see, et Corolladel oli tollel hetkel suht palju nõudlust ja järjekord oli kuskil kuu aega või isegi kaks. Kuna vahepeal oli vist tarnetähtaegadest kinnipidamisega ka probleeme, siis vahepeal üks huviline oli samamoodi. Lubas et kui temale lubatud tähtajast x päeva jooksul autot käes ei ole ütleb ka esindusega lepingu üles ja ostab ära. Mina olin eestis üks esimesi, kes uue kerega Corolla kätte sai. Ostsin niiöelda pildi järgi. Isegi mina sain enda oma mitu nädalat hiljem, kuna esmasesitlus eestis oli veebruari alguse poole (10.02 vist, mida veel siis ei teatud ja enne ei tohtinud autosid kätte anda). Ma oleksin pidanud juba jaanauri lõpus tegelikult sõitma. Tänu sellele ma sain muidugi lasta nende kulu ja kirjadega paigaldada lisavarustust, mille ma neile ise viisin, mitte ei valinud nende kallist hinnakirjast. Eks see tõstis ka natuke auto väärtust, kui ostja lõi hinna kokku tavahinnakirja järgi.
Seega selleks hetkeks kui mina teda müüma hakkasin oli ta veel paljude jaoks alles avastatud mudel.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 27.08.2009 15:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
dellu kirjutas:
Part ma ei viitsi sinuga ena ammu vaielda (sul on alati õigus), aga kui väga soovi on, siis võin ju sulle lepingud välja otsida :) (või võid ju Sampo liisingust tõestusmaterjalid välja nõuda). Auto oli aastaga sõitnud 15000 km, nii et suurt vahet polnud kas uus või vähesõitnud. Teine teema oli ka see, et Corolladel oli tollel hetkel suht palju nõudlust ja järjekord oli kuskil kuu aega või isegi kaks. Kuna vahepeal oli vist tarnetähtaegadest kinnipidamisega ka probleeme, siis vahepeal üks huviline oli samamoodi. Lubas et kui temale lubatud tähtajast x päeva jooksul autot käes ei ole ütleb ka esindusega lepingu üles ja ostab ära. Mina olin eestis üks esimesi, kes uue kerega Corolla kätte sai. Ostsin niiöelda pildi järgi. Isegi mina sain enda oma mitu nädalat hiljem, kuna esmasesitlus eestis oli veebruari alguse poole (10.02 vist, mida veel siis ei teatud ja enne ei tohtinud autosid kätte anda). Ma oleksin pidanud juba jaanauri lõpus tegelikult sõitma. Tänu sellele ma sain muidugi lasta nende kulu ja kirjadega paigaldada lisavarustust, mille ma neile ise viisin, mitte ei valinud nende kallist hinnakirjast. Eks see tõstis ka natuke auto väärtust, kui ostja lõi hinna kokku tavahinnakirja järgi.
Seega selleks hetkeks kui mina teda müüma hakkasin oli ta veel paljude jaoks alles avastatud mudel.



See on eriolukord, see pole normaalne olukord.
Praegusel ajal on asi nii nagu mina ütlesin.
Ka siis oli asi umbes nii, nagu mina ütlesin ainult ,et kui mõnele mudeli järele on väga suur nõudlus, siis tekib jah selline jama, et ostetakse kirve hinnaga kasutatud masinaid.
15 000 sõitnud masina hinnalangus peaks olema vähemalt 60 000 juba, sellise algse ostuhinna juures.

Kui rääkida neist autodest, mis seal valikus olid.
Siis escort on normaalne masin, kui ta roostes pole ja ostuhetkel korras on, aga konkreetse isendi kohta andmed puuduvad, tean, et 90ndate alguse escortid roostetasid ikka isuga.

Passat on normaalne odav auto, kui norm korras ostad, siis veab mõnda aega ära, tee peale jäämise kohta ei tea isegi uue autoga, millal seisma jääb.

gold III, mina nii odavat ei ostaks, ei usu, et eriti heas seisukorras on.
Golf III on kasutatav auto, kui korras on ja varuosad ei ole kallid, vastupidavus talutav.

mazda kohta andmed puuduvad, aga kahtlen ,et ta nii vanana eriti mõtekas auto on, kui ta just tõesti heas korras pole.
Sellega peab kindlasti arvestama, et 6 sajale need vanad autod ei sõida.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 236 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7