Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 20:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.08.2009 15:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
BINGO @ buumer84

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.08.2009 16:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Noh hoidke siis rinka üritustel eest, kuna mina ei ole ainuke, kes Eestis sellist meetodit kasutab ja ka Estonia vormelid pidid sama moodi tasakaalustatud hooratastega sõitma.
Ja kui mälu ei peta, siis mitmed metalli/mootoritöökojad, kes on hoorataste kergendamisega tegelenud kasutavad sama meetodit.
On ka veel advääncim meetod olemas sellest aga ei ole seda ise kasutanud.

Olgem nüüd realistid, 90% vennad lasevad enivei täiesti kontrollimata hooratastega ringi. :D
Lisaks kes ütleb, et ka korv nii ideaalselt balansis hooratta küljes on, kuigi neid tasakaalustatakse tehases eraldi.

Ahjaa kallis Bomsch, sulle võib puhta otsaette kinni sõita hooratas, kuna see on vähe karmima tuuningu läbinud, tasakaalustamata ning sidur on sul näo poole. :D

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.08.2009 16:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Üks pildike Type 9 kasti sisikonnast:
Pilt
Kast seest väga huvitava rohelise lögaga koos, kuigi õli ise kastis oli pruun.

Ja hooratas pärast kerget töötlust:
Pilt Pilt Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Viimati muutis M-Tech, 30.08.2009 21:47, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.08.2009 09:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Eile õhtul sai siis hooratas üle kontrollitud ja asi tundus piisavalt hea, et mitte kätt külge panna sinna.
Lendas ka kohe väntvõlli otsa uute 12.9 poltidega. Sidur sai ka kokku ilusti.
Kast ei tahtnud algul üldse otsa istuda korralikult, nuudis oli aga väntvõlli otsalaagrisse ei tahtnud vist sisse minna.
Polnud ju siduriketta tsentreerimistool-i käepärast ja sai asi enamvähem silma ning nihiku järgi keskele pandud.
Ei viitsinud viimast millimeetrit enam kauem paika ajama hakata ja lootsin, et istub otsa niisama ka.
Lõpuks peale väikest logistamist saimegi Mardiga kasti ilusti otsa. Siis muidugi tekkis uus probleem, mida enne ette ei osanud näha.
Tundub, et mulle on sattunud MT75 kasti korv uueks korviks, kuna siduri survelaagri hark on täiesti tagumises asendis vastu kasti ning
survelaager toetab juba vastu korvi lamelle. Sidurit veel ei lahuta aga häirib, et ta vastas on ja üldse lõtku pole.
Täna õhtul pean proovima kasti veidi eemale lasta plokist ja vaatama millal lõtk sisse tuleb. Kasti paigaldades ~2cm vahe puhul oli lõtk veel pool hargi käiku.
Ei viitsi tõesti tervet sidurit laiali võtma hakata uuesti, kuna ka hooratas sai antud korvi jägi modifitseeritud.
Ehk leiab mingi võimaluse hargi modifitseerimiseks.

Töö kõrvale meeldivat kõhutäidet pakkus Paldiski Peetri Pizza pizzaekspress, tegi tuju vähemalt paremaks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.08.2009 12:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Käisin korra uudistamas garaažis seda sidurijama kuna süda ei andnud rahu.
Krt ongi millimeetrite mäng asjaga. Lasin ploki ja kasti vahele ~2mm vahe ja voilaa, sidurihargil väike lõtk kohe olemas.
Kusjuures hark ise ei lähegi veel nö. põhja vaid ilmselt survelaagri juhtsiin läheb vastu kasti.

Keegi oskab ehk kommenteerida, kas Sierral ongi stock siduriga sidurihark suht kasti poolses otsas vabas asendis?
Ja survelaagrit hoiab tross nö. eelpingutusega koguaeg vastu korvi lamelle?

Praegu lihtsalt selline jama, et survelaager surub vabas olekus lamelle vast mingi 1-2mm jagu kokku.
Selle eelpingega hoidis tross vist lihtsalt survelaagrit vastu korvi lamelle.
Ei mäleta ka täpselt, loodan, et ta jälle suruma ei hakka lamelle kui tross kinni panna.
Aga seda trossi asja saab vist õnneks salongist sättida?

Enivei enne tuleb saada lõtk laagri ja lamellide vahele, siis saab edasi vaadata.
Muidugi tuleb selleks jälle kast maha tõsta, mitte et see malmist on. :angry

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.08.2009 14:08 

Liitunud: 21.12.2004 20:01
Postitusi: 305
Asukoht: Tallinn
Stockis on seal ikka kõvasti rohkem lõtku. Ei oska survelaagri millimeetrites öelda, aga sinu kirjeldatud olukord küll päris õige pole. Muidugi mul pole tutikat korvi kunagi olnud, võib-olla sellega on teisiti. Aga sedasi juhtub näiteks siis, kui hargi tagumine ots valesse kohta toppida, ta sobib üpris hästi ka õige koha ette ja jääb täitsa okeilt püsima sinna, sõita muidugi ei saa sedasi.

_________________
Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.08.2009 14:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.04.2004 11:27
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
What reminds me....

Ega ma väga ei vaadanud küll, kuhu ma selle hargi toppisin :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.08.2009 16:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
:D

No alt tuleb kast ära võtta enivei, eks siis saame teada.

Kirjeldad äkki seda õiget kohta ka? Mulle jäi nagu silma, et ainult ühes asendis teda panna saabki.
Seal ju mingi poldi moodi asi mille vahele selle otsa lükkad.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.08.2009 17:23 

Liitunud: 21.12.2004 20:01
Postitusi: 305
Asukoht: Tallinn
Jah, aga seda on võimalik hooletusest ka poldi peale või ma ei teagi kuhu täpselt lükata või kasti paigalduse käigus ajada, nii et väljast ei saa suurt midagi aru, püsib paigal ja on muidu justkui normaalne. Otsast sisse vaadates on muidugi kohe aru saada et asi pole õige. Muidugi neid Type 9/Type E korpuste stiile on erinevaid, ma ei ole kindlasti kõigiga kursis, lihtsalt ise olen korra sellise lolli vea teinud ja sümptomid olid täpselt samad. Kusjuures see aps juhtus just kasti viletsalt tsentreeritud siduri otsa toppimise käigus.

_________________
Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.08.2009 22:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.04.2004 11:27
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
Mida mihkel küll minuta teeks :D

Hoob oli igatahes õigesti paigaldatud...

Aga sai siis hooba natuke viilitud, et ta kastile lähemale läheks ja annaks oma meeletu 1mm lõtku survelaagrile...


Põhjus lõpuni teadmata siiani...
Äkki on külasepad vale hoova pannud, või sattus vale sidurikorv, eitea... aga nüüd on korrass :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.08.2009 23:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Nüüd on sidur korras jah, lõtk on piisav, tross ka ilusti õige pikkusega. Autol küljes olnud korv oli veel 10mm kõrgem kui praegune korv.
Tegu on tõsiselt millimeetrite mänguga, 2-3mm käiamist tegi juba kõik heaks, ulme.
Panin veidi ümbritsevaid vidinaid ka mootorile külge.
Nüüd siis suurematest tükkidest vaja veel sisselase ära lõpetada ja saab aju juhtmestiku vedamisega alustada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 30.08.2009 13:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Eile sai esisillas viimased tükid ka ära vahetatud. Nüüd esisillas vanad veel sisemised rooliotsad ja rattalaagrid, kõik muu on tutikas (ka pidurid).
Lappasin veidike mootori ümbrust ka kokku aga suuremat komplekteerimist segab sisselaske kollektori puudumine, kuna vaja uus segusiibri flants sinna keevitada.
Sai ka mootorit starteri jõul ringi käiatud ja õlirõhk üles aetud, ilusti 4.2bar näitas starteri jõul õlirõhukell.
Kella täpsus muidugi kontrollimata aga vähemalt on õlirõhk ilusti olemas.
Toonkile kiskusin ka tagumistelt klaasidelt maha, nüüd on kena "Penskar Edition".
Huvitav on see, et tagumised küljeklaasid on originaal rohelise tooniga aga teised klaasid on kõik tavalised valged.
Keegi on neid klaase ilmselt toonides vahetanud, et veel tumedamad saaks klaasid :)

Algul plaanisin kasutada mootori originaal süütejuhtimist aga kuna see karpa oli ka mingit moodi süüteajau juhtimise all,
siis lõin käega, kuna seal oleks vaja mõnda andurit topelt ja see ei tasu ennast ära.
Pealegi on hiljem tunduvalt lihtsam mootorit edasi ehitada. Seega likvideerisin originaal süüteaju ja juhtmestiku ka kapotialt ära.
Ahjaa udutulede juhtmekompunn sai ka kapotialt eemaldatud, nüüd on kapotialune tunduvalt viisakam.

Täna oli plaanis ka aju juhtmestiku vedamisega vaikselt algust teha.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 30.08.2009 21:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Täna sai siis osa aju juhtmestikust ka ära veetud, sisselase on vaid maketiks küljes, et kus midagi asub.
Kui kõik pistikud oma kohale sätitud, siis läheb terve juhtmestik loomulikult ka teibi alla.
Seest on pooleli ka eelmise tümmi installija kätetöö eemaldamine.
Õnneks on 99% terve auto originaal juhtmestikust puutumata.

Pilt Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 31.08.2009 10:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 17:00
Postitusi: 676
Asukoht: tln
bomsch kirjutas:
See roostes rihmaratas on ikka porno tegelikult. Pean sulle poest kollast srayd tooma. Sport is Yellow.



Yellow means performance. :P

_________________
30/36


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 31.08.2009 11:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
See rooste näitabki antud kiviaegse mootori jõhkrust.
Sellel mootoril on ju lisaks plokikaanele ka käigukast malmist.

Eile tõstsime Mardi autole kasti alla, mis üleni alumiiniumist nagu normaalsel autol ikka ja see oli ikka lumme kusta võrreldes Sierra kastiga.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7