Eile sai esisillas viimased tükid ka ära vahetatud. Nüüd esisillas vanad veel sisemised rooliotsad ja rattalaagrid, kõik muu on tutikas (ka pidurid).
Lappasin veidike mootori ümbrust ka kokku aga suuremat komplekteerimist segab sisselaske kollektori puudumine, kuna vaja uus segusiibri flants sinna keevitada.
Sai ka mootorit starteri jõul ringi käiatud ja õlirõhk üles aetud, ilusti 4.2bar näitas starteri jõul õlirõhukell.
Kella täpsus muidugi kontrollimata aga vähemalt on õlirõhk ilusti olemas.
Toonkile kiskusin ka tagumistelt klaasidelt maha, nüüd on kena "Penskar Edition".
Huvitav on see, et tagumised küljeklaasid on originaal rohelise tooniga aga teised klaasid on kõik tavalised valged.
Keegi on neid klaase ilmselt toonides vahetanud, et veel tumedamad saaks klaasid

Algul plaanisin kasutada mootori originaal süütejuhtimist aga kuna see karpa oli ka mingit moodi süüteajau juhtimise all,
siis lõin käega, kuna seal oleks vaja mõnda andurit topelt ja see ei tasu ennast ära.
Pealegi on hiljem tunduvalt lihtsam mootorit edasi ehitada. Seega likvideerisin originaal süüteaju ja juhtmestiku ka kapotialt ära.
Ahjaa udutulede juhtmekompunn sai ka kapotialt eemaldatud, nüüd on kapotialune tunduvalt viisakam.
Täna oli plaanis ka aju juhtmestiku vedamisega vaikselt algust teha.