_siim_ kirjutas:
Misasja te oletate

,Uurige netist natukene,mõtetu on seda teemat siin juba 3 lehekülge ajada

The engine is married to a new, fully electronic automatic A4LDE gearbox. The new EEC V engine management system (Powertrain Control Module) actually controls the line pressure in the gearbox, selects the gear ratio and reduces torque while changing up to provide a smoother change.
With the EEC V, their fifth-generation engine management module, Ford has transcended mere engine management and opted for a more powerful Powertrain Control Module – the PCM. The new module controls not only the fuel injection and ignition timing, but also monitors the exhaust gases as well as taking complete control of the A4LDE gearbox line pressure, gear shift scheduling and the torque converter clutch. It is also built in line with the 1996 standards for OBD II - the US requirement for standardised engine emissions and management systems.
Piisab?

Siin pole sõnagi juttu sellest, milline kast on scorpal ja samuti võib olla üsnagi lihtne sellest asjast mööda minna.
Siin pole ka sõnagi juttu sellest, mis juhtub, kui mootor ei saa signaali käigukastilt,näiteks et lisa nüüd gaasi, tõenäoliselt ei juhtugi midagi, tõenäoliselt ei juhtu midagi.
See mootoripoolne gaasi lisamine on vajalik lihtsalt selleks, et mootor välja ei sureks jne ja käituks vastavalt automaatkastile, aga see ei tähenda, et ise ei saa gaasi anda ja mootor ei saaks omasoodu töötada, saab ikka küll.
Automaast kast ei anna mootorile midagi elutähtsat peale park asendi võibolla, mida on lihtne simuleerida.
Hea näide on see, et mootor töötab ka siis, kui käik on P või neutraali peal, kui on juba käima pandud ,see aga tähendab seda, et mootor ei saa ühtegi elutähtsat signaali automaat kasti ajult.