Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 11:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 114 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 29.08.2009 12:59 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Sierra ise kaalub ju miski 900kg, asi se 800kg kätte saada on siis.

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 29.08.2009 13:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
saarlane kirjutas:
Sierra ise kaalub ju miski 900kg, asi se 800kg kätte saada on siis.

Moderaator võiks natuke pädevam olla ja mitte ise sitta foorumis toota :beer

Dohc 126.7 PS (125.0 bhp) (93.2 kW)
@ 5600 rpm mootoriga 89a sirts kaalub 1128 kg tehasest .... ja 93a küna 1170 kg ...

KAs siis noortel pole kogemusi mõlema isendiga ?
Pemm lähem oluliselt ikkagi kiiremini "kettasse" kui sirts ja jõudu on ka rohkem, mille üle siin vaieldakse juba ?

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 29.08.2009 13:46 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
jeh, lähtusin Sierra reg tunnistusest.

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 29.08.2009 14:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.08.2005 18:23
Postitusi: 772
saarlane kirjutas:
jeh, lähtusin Sierra reg tunnistusest.


Eesti ARK on küll kõige pädevam asutus mida uskuda. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 29.08.2009 14:43 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
noh, ma ei väitnudki et 900kg, ütlesin midagi 900ga ehk et a'la 970 vms. See on ka reaalne mass sellele sirjele, mis mul oli kunagi.

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 29.08.2009 15:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
saarlane kirjutas:
noh, ma ei väitnudki et 900kg, ütlesin midagi 900ga ehk et a'la 970 vms. See on ka reaalne mass sellele sirjele, mis mul oli kunagi.

Ah mis se paarsada kilo siia sinna ikka teeb ;)

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 29.08.2009 21:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
Driftib ikka küll 2,0 110kw sierraga, peab natuke oskama ka.
Kuid sierra tühikaal algab midagi 950kg minu arust 1,3 44kw mootoriga isendil oli midagi taolist, täpselt ei mäleta.
vana 83a karpa sierra tühikaal on 1030kg näiteks.
87a 2,0 karpa sierra on 1050-1090kg midagi, ka pritsega.
Diisel on 1112kg ja dohc ei mäletagi, aga kõik sierrad kuni 2,0 mootoriga on alla 1200kg igatahes tühimass.
Cosworthi siinkohal ei maini.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 30.08.2009 11:41 

Liitunud: 03.02.2005 19:00
Postitusi: 262
Sierra puhul on dohc kõige õrnem mootor. v6 on suht igavene, aga pöördeid tõesti ei kannata. Ohc on tõenäoliselt kõige odavamini ja lihtsamalt turbotatav, mille kohta liigub ka teadmisi. Cossu kolvid, kepsud ja kannatab üle 3-400hp. Stock sisuga lasevad sommid ja rootslased 200-250hp. Kui laiali läheb, siis uus mootor maksab keskmiselt kasti õlut. Tasub aga arvestada, et edukalt driftimiseks on vaja peale mootori ka vedrustust ja kiiremat rooli. Stock lsd diffrite saadavus pole väga oluline, sest enamik kasutab keevitatud või aftermarket lsd-d.
Ühesõnaga kui juba asja tõsisemalt võtta ja nagunii enamik asju ümber ehitada, siis pole eriti vahet, mis toorikuks võtta. Kiire Sierra või vana Volvo on kindlasti huvitavam ja tõmbab rohkem tähelepanu kui järjekordne bmw. Kuigi e30 335 on tõenäoliselt kõige parema hinna ja kvaliteedi suhtega auto driftimiseks, mida odava raha eest saab osta/ehitada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 30.08.2009 14:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
Ma hakkasin mõtlema selle scorpa 2,9 cosworthi üle, see 152kw.
Kui ta peaks tõesti olema automaadiga nii seotud, milles ma kahtlen, siis on sellele lihtne lahendus, mis peaks toimima, kui just mingit nõmedust pole seal tehtud.

Nimelt, võtad selle scorpa automaat kastilt elektroonika maha, ühendad selle sierra peale, kus on see mootor, elektroonika käigu sätid "P" peale, et mootor laseks käivitada ja peale seda saad gaasi andes, pöördeid muuta nagu manuaalil ja nii võidki manuaal kast küljes sõitma hakata, selle mootoriga.
Polegi mingit uut aju vaja, nii lihtne see ongi, kui peaks ajuga tõesti nii seotud asi olema, seda osa ka järgi ei pane, et automaat kast, saaks pidurid peale lüüa.
Seda enam, et pole automaat kastigi, vaid on ainult selle elektroonika.

Lisaks olen ma täiesti kindel, et sellele mootorile annab ka manuaali siduri, kenasti külge pookida.
Natuke otsimist ja sobitamist ning korras.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 30.08.2009 15:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
_siim_ kirjutas:
Tegelikult on asi selles,et aju võrdleb koguaeg turbiini pöörlemist,läbilibisemist ja koormust jne,sellega ta arvutab välja umbkaudse mootori koormuse,vajalikud tabelid jne... ühesõnaga kui turbiin ringi ei käi ja autos lihtsalt vedeleb siis see mootor käima ei lähe.


Kahtlen sügavalt selles, näiteks sierra automaat kastiga on nii, et pead kaks juhtme otsa kokku panema ja mootor läheb käima.
Ära unusta, et tegu pole just uue automaat kastiga, selle scorpa puhul.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 30.08.2009 15:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Olen mina loll või milles asi.
Automaadist swap manuaaliks on küll lihtsam, kui teie seda mõtlete.
Ega mootoriaju siia ei puutu, automaatkastil siiski oma aju, mis tuleb lihtsalt kaugele minema visata koos kastiga ja keerad manuaali lihtsalt külge...muud midagi.
VB tuleb miskit ära petta, aga see nüüd küll takistuseks olla ei saa.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 30.08.2009 15:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
DeLaBig kirjutas:
Olen mina loll või milles asi.
Automaadist swap manuaaliks on küll lihtsam, kui teie seda mõtlete.
Ega mootoriaju siia ei puutu, automaatkastil siiski oma aju, mis tuleb lihtsalt kaugele minema visata koos kastiga ja keerad manuaali lihtsalt külge...muud midagi.
VB tuleb miskit ära petta, aga see nüüd küll takistuseks olla ei saa.


Vot, mina olen seni samamoodi automaat kastidest teadnud.
Aga kuna ma arvestasin, et igasugu imeasju tehakse ja äkki ma eksin, siis pakkusin välja variandi, kuidas mootorit petta, kui ta tõesti nii seotud on automaadi ajuga, milles ma tegelikult väga kahtlen, nagu sinagi seda teed.

Mingi seotus peab kindlasti olema, sest mootor peab teadma pöörded korraks maha lasta käiguvahetuseks jne, aga see ei pruugi midagi keerukat olla ja see on võibolla mingi signaal lihtsalt, mille mitte tulemine küll midagi halba teha ei saa.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 30.08.2009 16:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
_siim_ kirjutas:
Misasja te oletate :D,Uurige netist natukene,mõtetu on seda teemat siin juba 3 lehekülge ajada :)


The engine is married to a new, fully electronic automatic A4LDE gearbox. The new EEC V engine management system (Powertrain Control Module) actually controls the line pressure in the gearbox, selects the gear ratio and reduces torque while changing up to provide a smoother change.

With the EEC V, their fifth-generation engine management module, Ford has transcended mere engine management and opted for a more powerful Powertrain Control Module – the PCM. The new module controls not only the fuel injection and ignition timing, but also monitors the exhaust gases as well as taking complete control of the A4LDE gearbox line pressure, gear shift scheduling and the torque converter clutch. It is also built in line with the 1996 standards for OBD II - the US requirement for standardised engine emissions and management systems.

Piisab? :hail


Siin pole sõnagi juttu sellest, milline kast on scorpal ja samuti võib olla üsnagi lihtne sellest asjast mööda minna.
Siin pole ka sõnagi juttu sellest, mis juhtub, kui mootor ei saa signaali käigukastilt,näiteks et lisa nüüd gaasi, tõenäoliselt ei juhtugi midagi, tõenäoliselt ei juhtu midagi.

See mootoripoolne gaasi lisamine on vajalik lihtsalt selleks, et mootor välja ei sureks jne ja käituks vastavalt automaatkastile, aga see ei tähenda, et ise ei saa gaasi anda ja mootor ei saaks omasoodu töötada, saab ikka küll.
Automaast kast ei anna mootorile midagi elutähtsat peale park asendi võibolla, mida on lihtne simuleerida.

Hea näide on see, et mootor töötab ka siis, kui käik on P või neutraali peal, kui on juba käima pandud ,see aga tähendab seda, et mootor ei saa ühtegi elutähtsat signaali automaat kasti ajult.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 30.08.2009 18:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
_siim_ kirjutas:
A4LDE gearbox on ainult ja ainult cossul,sa üritad meeleheitlikult vastu vaielda kuigi tekstis oli ju selgelt kirjas,et ei ole eraldi ajusi ning kõike juhib 1 kompott,loe nüüd veel paar korda seda juttu ning saad aru et aju arvutab automaadi turbiini pealt koormust jne kütusetabelite arvutamiseks ning palju muudki.



Tegelikult ei olnud selgelt öeldud, et automaat kastil mingit eraldi aju pole.
Kuid ühtlasi ei tähenda see ikkagi ,et automaat kasti ei saaks sealt ära võtta.
Kindlasti saab ja kindlasti pole see nii raske, kui sa arvad.
Ilmselgelt saab selle aju ära petta tal, kui see peaks isegi nii seotud olema automaat kastiga.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 30.08.2009 19:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
_siim_ kirjutas:
Hakka võtma siis :D saad maailmas milleski esimene olla :D

Sinu jutust järeldub umbes et ma võin oma autol näiteks vändaanduri minema visata ning saan siis ka sõita kuna autol on veel palju muid andureid ka olemas.


Kunagi sai fordi esinduses töödates tegelikult ühtteist kõrvataha ka pandud :)


vändaandur on eluliselt tähtis asi mootoril, aga automaast kast ei ole.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 114 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7