Sa kipud vaikselt rappa minema ja liigselt mõõtmistulemustele keskenduma, arvestamata sealjuures kahte asja:
Esiteks - sul pole ühtegi mõistlikku vahendit adekvaatsete mõõtmiste tegemiseks(SpektraLab ei kvalifitseeru. Olen ise seda ise aastaid kasutada üritanud ja lõpuks loobunud. Pealegi kasutad sa valesid setinguid ja layoute, mis saadud mõõtetulemusi veelgi rohkem komplitseerivad) .
Teiseks - Auto on keskond, kus ei saa lõpuni tõsiselt võetavaid mõõtmistulemusi ka parima kättesaadava tehnikaga. On muidugi veidi paremaid(kahjuks kallimad) seadmeid, kuid nendegi võimalused on autos väga piiratud.
Ja mis on kõige olulisem autos tehtavate mõõtmiste juures, see on
saadud tulemuste ÕIGE tõlgendamine. Osasid tulemusi tuleb vahel lihtsalt ignoreerida, sest nende uskumine viib lõpkokkuvõttes veelgi rohkem rappa. Ja kõige suurem kunst ongi teha vahet neil mõõmistulemustel mida võib uskuda ja mida ei tohi uskuda.
Siin teed sa kõige rohkem valejäreldusi. Näiteks:
Tsiteeri:
on päris hästi näha et vasakul poolel on kumisev bassiriba 150-250 Hz palju nõrgem kui parempoolsel.... äkki peaks veelgi suurendama kõlari mahtu, ja niimoodi saaks lahti viimasestki kühmust 150-250 vahel
Võin Sulle sõbramehe poolest öelda, et see pole seotud mitte kasti kasti mahuga, vaid auto sisepeegeldustega(antud juhul eelkõige auto laius). Kui ei usu, siis pane mikker kõrvalistuja kohale ja mõõda siis uuesti. Vaata mis su "kasti suuruse teooriast" siinkohal järele jääb
Kokkuvõtteks, et Sa minust valesti aru ei saaks, ütleksin, et jätka oma mõõtmisi, aga püüa järkjärgult suurenda ka kuulamise ja KUULMISE osakaalu, ehs siis õpi rohkem lootma oma kõrvadele ja arenda rohkem neid, sest lõppkokkuvõttes kuulad sa muusikat ikkagi kõrvadega mitte tarkvara ja mõõtemikrofoniga
