Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 22:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 145 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio RN 1991 noottaur
PostitusPostitatud: 21.08.2009 12:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Sai siis autole vahepeal tellitud Pilt sellised pirnid ette ja olen väga rahul nendega. Kenad valged ja näitavad ka kaugemale. Pole enam selline küünlavalgus seal ees :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio RN 1991 noottaur
PostitusPostitatud: 27.08.2009 12:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Esmaspäeval sai vahetatud autol taga veel 2 pidurivoolikut kuid seda tehes läks 1 rauast voolik katki, mis jookseb mootori tagant tagasillani :kill
Vägev. Tegelikult pole see asi nii hull.. vahetades ära mõlemad need voolikud, mis mootori tagant tagasillani jooksevad kindlustab see selle, et enam need läbi ei roosteta ja siis endal ka julgem olla, kui tead, et kuskil põhja all enam lekkeid ei ole.
KUID, sellega ei piirdunud mu ebaõnn. Kui auto juba ostetud sai, olid küljekarbid kole sellised imelikud. Ei oskagi nüüd öelda täpselt, kumb faktor mind neid uurima pani.. oli see imelik kolks kruvikeerajaga tagudes või lainetav karp kuid kruvikeerajaga ühest kohast vähe tugevamalt lüües tuli küljekarbi sisse auk. Mõtlesin, et vaatame, mis "karul kõhus on" :D Vasakpoolse küljekarbi ühest otsast teise lõin sellise 3cm+ suuruse vahe ( keegi oli roostele pahtlit peale pannud, tublid :kill ) ning parempoolne küljekarp oli ka mõne auguga töö lõppedes.
See viimane avastus aja istukile, sest tõesti lootsin autot suve lõpuks teedele saada kuid nüüd neid vigu tuleb ja tuleb üksteise peale.
Otsustasin, et lõpetab päeva ära ja läheb koju ja mõtleb, et mis nüüd siis teeb.
Päeva lõpuks olin ikka veel endas kindel, et müün auto maha kuid see oleks nii vale otsus. Praegusel ajal sellises konditsioonis auto eest ei saa kuigi palju raha ja jääksin mõne tuhande krooniga kohe kindlalt miinusesse.
Järgmine hommik vaatasin küljekarpide hinnad ja tagarattakoobaste hinnad üle ning kokku tuli 1500.- Pole kõige hullem kuid see tähendab, et keevitustööd peaksin ise ära tegema sest pole 4-5k kellelegi sellise töö eest küll anda järgmine kuu. Ise tehes läheks 800 kanti see töö ( pahtel + roostekaitse + grunt + liivapaber + pintslid + värv )

Kui keegi tahab autot ära osta siis hinnaks oleks 7000.- või võiksin ka vahetada töötava traatkeevituse, maasturi v pick-upi ( peaks olema korraliku kerega ) vastu selle auto.

Auto ülevaatuseks valmis saamiseks oleks vaja veel plekitööd ära teha ning suverehvid osta.


Viimati muutis noottaur, 08.09.2009 18:58, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio RN 1991 noottaur
PostitusPostitatud: 31.08.2009 19:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Nüüd pidurid jälle korras ( sai alla pandud uued vasest torud ja tagumised liiteotsad said ka uued ) ja keevitasin tagavararatta tõstukile ka uue poldi külge ja nüüd annab selle ka tugevalt mööda kere tõmmata, et enam ei ripu oma rasukusega seal all.
Pilte pole teinud sest pole midagi erilist näha.


Viimati muutis noottaur, 08.09.2009 18:59, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio RN 1991 noottaur
PostitusPostitatud: 01.09.2009 00:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2009 16:41
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
Nende pisikeste aukude pärast ära muretse. Pane teip peale + spray ja kasuta muid loomingulisi võtteid tegemaks nii, et paistaks OK. Kui pidurid korras, tee ülevaatus ära. Pole mõtet ebaolulistesse asjadesse raha tampida 8) Hiljem aega tegelda nendega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio RN 1991 noottaur
PostitusPostitatud: 01.09.2009 01:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Ei kipu jh 1500.- sinna välja lõigatud pleki sisse investeerima. Pigem ostan lehe plekki ja teen ise lapid lihtsalt karpidele peale selle asemel, et tervet karpi vahetama peaks hakkama. Tungraua kohad aga tuleb uued teha kuid see tegelikult pole hull töö, võtab lihtsalt aega ja närve.
Tagumistele rattakoobastele ka lapid peale + pahtel ja värv ning korras.
Varsti-varsti palgapäev ka tulemas, saaks töödega pihta hakata jälle :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio RN 1991 noottaur
PostitusPostitatud: 02.09.2009 21:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Üks päris ammune pilt ka uutest tuledest
Vasak siis uus - parem vana tuli ( lähitulede peal )
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio RN 1991 noottaur
PostitusPostitatud: 08.09.2009 18:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Vahetaksin Renaulti mõne maasturi, kaubiku v pick-upi vastu.


Viimati muutis noottaur, 22.09.2009 19:01, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio RN 1991 noottaur
PostitusPostitatud: 08.09.2009 18:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Hea pakkumise korral võin millegi vastu vahetada auto. Müügis seda enam ei ole.


Viimati muutis noottaur, 22.09.2009 19:00, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio RN 1991 noottaur
PostitusPostitatud: 08.09.2009 21:52 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
tee uus teema ja pane viide siia teemasse.

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio RN 1991 noottaur
PostitusPostitatud: 24.09.2009 17:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Nonii.. kuna keegi autot ära ei ostnud ja lubade saamiseni ka enam palju aega jäänud ole siis tuli hakata midagi ette võtma.
Esmalt sai siis autole kindlustus tehtud kuni 23manda Jaanuarini ning teiseks sai auto uued papud kasutaja Mossemeez käest :beer ,
Pilt
Pilt
Pilt
mis ootavad alla panemist. Homme-ülehomme toob auto koju ära ( praegu on auto ikka suvekodus ) ja hakkab roostetõrjet tegema ja kere keevitama. Uued küljekarbid tuleb keevitada ning ka uued tungraua toetuskohad. Samuti tuleb ka summuti alt ära võtta ja mõned keevituskohad üle lihvida ja uuesti üle keevitada. Siis ka auto ülevaatuseks valmis.
Rohkem pildimaterjali homme-ülehomme.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio RN 1991 noottaur
PostitusPostitatud: 25.09.2009 20:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Nonii.. nüüd uued rehvid peal ja sai ka varuratas õhukindlaks tehtud. Viimane oli pidevalt tühi. Üks imelik asi ka. Nimelt.. sõitma hakates kiuksub esimene vasakpoolne rattalaager kuid kui juba mingit aega sõitnud ( 3-4km või nii ) kuiva ilmaga siis enam ei kiuksu. Märja ilmaga, kui tee niiske jne siis kiuksub pidevalt. Pole seda laagrit mingi ilmatu raske vahetada kuid küsiks enne, et kas seda kiuksu annab kuidagi ka likvideerida kiiremini :uhoh ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio RN 1991 noottaur
PostitusPostitatud: 26.09.2009 20:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Täna sai siis auto 20km kauguselt suvekodust koju tagasi toodud. Tee peal selgus, et tagumine vasakpoolne pidur ei taha töödata JÄLLE ning sai siis see lahti võetud. Eelmine kord kui tagumised pidurid lahti käisid, pole jõudnud midagi puhastada. Panime vaid kokku ja reguleerisime nii, et need korralikult võtaks kuid nüüd, lootuses, et lihtsalt mingi mustus kuskil vahel, tegin selle poole täiesti puhtaks seest ning käisin kõik poldid jne liikuvad osad roostekaitse ja siis tavotiga üle. Reguleerimine sai hulga kergem kuid peale teist korda rohkem pidureid peale reguleerimist ei tulnud enam piduritrummel maha ( kes küll mõtles välja sellised asjad, nagu trummelpidurid :angry ). Ketaspiduritega oleks teema hoopis kergem.
Sai siis hakatud tõmmitsat tegema. Võtsin ühe 5mm paksu metallplaadi ning puurisin sinna veljemutrite jaoks sobivad augud ning keskele sai kh auk puuritud + mutter sinna peale keevitatud, et ikka mingi jõuga ka keerata kannataks. Jama asi aga see, et keevitades läks ka elektrood korra mutri sisse ja tegi sinna sisse väikse kühmu :( Seda kühmu eemaldada üritades keerasin keermelõikuri pooleks. Sel hetkel oli selline tunne, et pakin asjad tuppa ja jätan asja sinnapaika.
Mõeldud-tehtud :D
Toas sai siis meilid järele vaadatud, söödud ning tuli uuesti nokitsemise isu peale. Kuna keermelõikurit varuks kuskil kodus ei ole, siis pidurid jäid nii, nagu on.
Viimati kui summutit keevitasin jäid mõned sellised kahtlased kohad sisse, kus arvasin, et hakkab läbi laskma. Auto alla vaadates ja põhjalikumalt uurides tuligi välja, et paaris kohast tuleb halva keevituse vahelt välja gaase. Uus töö leitud. Sai siis hakatud summutit maha võtma, et saaks korralikult selle üle keevitada. Jama selline, et summuti on kollektori küljes mingi imeliku vedru + poldi + mutriga kinni ja seal vahel oli nende poltide eemaldamiseks ruumi vaid mõni sentimeeter. Selle ruumiga küll ei oleks midagi ära teinud. Tuli siis hakata radikat ära võtma kuid selleks tuli esmalt radika seest jahutusvedelik ära lasta. Sai siis mootori alla suur kauss sätitud ning voolikud lahti päästes tuli vedelik ilma probleemideta sinna sisse välja. Kausi sisse kukkus ka igast prahti, kuid see sai välja sõelutud kasutades vana t-särki, mille sisse kõik sodi kinni jäi ning vedelik kena puhas sai. Ei tohi sellist kallist asja praegusel ajal raisku lasta :D
Radikas ise oli 2he plaadikesega kapoti all kinni ja need plaadid tulid ka ilma probleemideta küljest ära. Nüüd sai ka radikas eest ära tõstetud ning sai hakata summutit kollektori küljest lahi päästma. See töö oli üsnagi kerge. Kohe alguses teadsin, et tuleb poldid kollektori küljest kas puruks keerata või maha lõigata, kuna mutrid seal otsas olid täiesti kinni roostetanud. Esimene polt keeras natukese pusimise järel pooleks, teise lõikasin relekaga maha.
Summutit edasi taha liigutades ning igatepidi sellega manööverdades tuli see ka lõpuks alt ära.
Sai siis summuti tööruumi viidud, tööriistad kokku pakitud ning lõpetasin tänaseks. Oli õues täitsa pime ka ning prozektorit õues töötamiseks mul pole.
Homme siis summuti üle lihvida traatkettaga ning järsku jõuab ka kuskil selle ära keevitada.
Pilte töödest homme.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio RN 1991 noottaur
PostitusPostitatud: 27.09.2009 15:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Summutil kahtlased kohad üle lihvitud ning nüüd ootab tegijat, kes need augud kinni paneks.
Sai ka piduritrummli küljest ära ( läbi rattapoldi augu sain pidurid maha reguleeritud ning tuli trummel tõmmates maha. Pärast sai klotside pinnad ja trummli tööpinnad puhtaks tehtud kuid peale kokku panemist ei võtnud ikka pidurid. Sai siis neid pidureid nii palju peale reguleeritud, et kettad jäid peale kuid ei aidanud ka see. Ikkagi ei võta korralikult.
Kas võib olla selline asi, et klotsid pole korralikult sisse töödanud seal lihtsalt?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio RN 1991 noottaur
PostitusPostitatud: 27.09.2009 19:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Nüüd ka mõned pildid töödest:
Pilt
ilma summutita
Pilt
ei tea kui hästi on aru saada aga värvisin trummli punaseks :D vähemalt kenam kui rooste
Pilt
peasüüdlane ise
Pilt
mõned kilomeetrid kogunenud viimasest pildiseeriast
Pilt
ilma kollektorita
Pilt
radiaator tagant ära
Pilt
-"-
Pilt
parempoolne küljekarp
Pilt
vasakpoolne küljekarp
Pilt
vasakpoolne küljekarp tagantpoolt
Pilt
summuti
Pilt
ülejäänud väljalase + markeriga välja toodud täpid
Pilt
kollektor, vedrud, pooleks keeratud kollektori polt ja ise tehtud tõmmits trummli eemaldamiseks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio RN 1991 noottaur
PostitusPostitatud: 28.09.2009 18:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Sai siis täna mõned vajalikud asjad juurde muretsetud

Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 145 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7