Täna sai siis auto 20km kauguselt suvekodust koju tagasi toodud. Tee peal selgus, et tagumine vasakpoolne pidur ei taha töödata JÄLLE ning sai siis see lahti võetud. Eelmine kord kui tagumised pidurid lahti käisid, pole jõudnud midagi puhastada. Panime vaid kokku ja reguleerisime nii, et need korralikult võtaks kuid nüüd, lootuses, et lihtsalt mingi mustus kuskil vahel, tegin selle poole täiesti puhtaks seest ning käisin kõik poldid jne liikuvad osad roostekaitse ja siis tavotiga üle. Reguleerimine sai hulga kergem kuid peale teist korda rohkem pidureid peale reguleerimist ei tulnud enam piduritrummel maha ( kes küll mõtles välja sellised asjad, nagu trummelpidurid

). Ketaspiduritega oleks teema hoopis kergem.
Sai siis hakatud tõmmitsat tegema. Võtsin ühe 5mm paksu metallplaadi ning puurisin sinna veljemutrite jaoks sobivad augud ning keskele sai kh auk puuritud + mutter sinna peale keevitatud, et ikka mingi jõuga ka keerata kannataks. Jama asi aga see, et keevitades läks ka elektrood korra mutri sisse ja tegi sinna sisse väikse kühmu

Seda kühmu eemaldada üritades keerasin keermelõikuri pooleks. Sel hetkel oli selline tunne, et pakin asjad tuppa ja jätan asja sinnapaika.
Mõeldud-tehtud
Toas sai siis meilid järele vaadatud, söödud ning tuli uuesti nokitsemise isu peale. Kuna keermelõikurit varuks kuskil kodus ei ole, siis pidurid jäid nii, nagu on.
Viimati kui summutit keevitasin jäid mõned sellised kahtlased kohad sisse, kus arvasin, et hakkab läbi laskma. Auto alla vaadates ja põhjalikumalt uurides tuligi välja, et paaris kohast tuleb halva keevituse vahelt välja gaase. Uus töö leitud. Sai siis hakatud summutit maha võtma, et saaks korralikult selle üle keevitada. Jama selline, et summuti on kollektori küljes mingi imeliku vedru + poldi + mutriga kinni ja seal vahel oli nende poltide eemaldamiseks ruumi vaid mõni sentimeeter. Selle ruumiga küll ei oleks midagi ära teinud. Tuli siis hakata radikat ära võtma kuid selleks tuli esmalt radika seest jahutusvedelik ära lasta. Sai siis mootori alla suur kauss sätitud ning voolikud lahti päästes tuli vedelik ilma probleemideta sinna sisse välja. Kausi sisse kukkus ka igast prahti, kuid see sai välja sõelutud kasutades vana t-särki, mille sisse kõik sodi kinni jäi ning vedelik kena puhas sai. Ei tohi sellist kallist asja praegusel ajal raisku lasta
Radikas ise oli 2he plaadikesega kapoti all kinni ja need plaadid tulid ka ilma probleemideta küljest ära. Nüüd sai ka radikas eest ära tõstetud ning sai hakata summutit kollektori küljest lahi päästma. See töö oli üsnagi kerge. Kohe alguses teadsin, et tuleb poldid kollektori küljest kas puruks keerata või maha lõigata, kuna mutrid seal otsas olid täiesti kinni roostetanud. Esimene polt keeras natukese pusimise järel pooleks, teise lõikasin relekaga maha.
Summutit edasi taha liigutades ning igatepidi sellega manööverdades tuli see ka lõpuks alt ära.
Sai siis summuti tööruumi viidud, tööriistad kokku pakitud ning lõpetasin tänaseks. Oli õues täitsa pime ka ning prozektorit õues töötamiseks mul pole.
Homme siis summuti üle lihvida traatkettaga ning järsku jõuab ka kuskil selle ära keevitada.
Pilte töödest homme.