Sai kah siis käidud vaatamas, vaatepilt oli ikka suht hõre. ( Jah, hõre! ) Karpide tagumistest nurkadest kuni taha välja on Hr. Silikoon ikka julmalt tööd teind. Nüüdseks on auto suuremast silikoonist puhas, kuid neid läbimädanenud plekke ja muid asju on ikka palju. Kuid GTO lubas mul mitte pabistada ning terve see osa kaetakse uue plekiga. ( Loe: Keevitatakse, mitte ei panda silikooniga

) + kaetakse põhi korraliku mastiksiga. Katkine piduritoru on asendatud nüüdseks uuega. Muidu on lisatud ka uued kettad klotsid. Mis on paigaldatud nii nagu ette nähtud, ilma silikoonita. Ülejäänud auto tundub täitsa nitševoo, kuid jah... nagu eelpool mainitud. Siis karpide tagumistest nurkadest kuni taha välja tuleb kõik uuesti keevitada ja möllata. Veel on jäänud miskine elektrikala, mis kipub aku tühjaks imema. Vaja veel uus massijuhe panna jne jne. Teha on omajagu. Kuid üht ma palun modedelt, kui see masin valmis saab. Siis võib selle liigitada projektide alla
PS! Autol oli siiani ka paar lisa mille olemas olust ma paraku teadlik polnud. Nimelt on tagaistujatel automaatne alaselja niisutus süsteem. Samuti on tagaistujatel võimalik nautida loodusliku kliimasüsteemi. ( Temperatuur sõltub olenevalt aastaajast ja temperatuurist! ) Ahjaa... vasakpoolse ketta juurde suundub küljekarbist jahutusava
Kahjuks ei mõistnud ma fotokat kaasa võtta ning klõpsida mõned kaadrid. Kes teab, ehk viitsib teid GTO fotodega šhokeerida
