Terve elu mõelnud,et eriti lame koht ikka,kuhu panna enda autot ülesse,aga peale paari õlut tundub see hea idee
See kah selline Masu auto. Taheti arvelt maha kanda ja romulasse viia. Mulle tundus parem idee see endale võtta. Kuna Porschel plahvatas käigukast,differ täpsemalt,siis tuli see mulle õigel ajal.
Auto on toodud eestisse aastal 2006. Kahtlustan,et saksast. Algul nägi see kapoti alt välja nagu tutikas. Kas läbinud ninapaugu korraliku,või siis lihtsalt hästi hoitud.
Spido näit on tsuti üle 200 000. Ei tahaks uskuda selle õigsusesse,aga arvestades seda,et mootor õli ei tarbi vapsee ja suht lekke vaba,väljaarvatud tüüpiline klapikambrikaane tihend,siis järsku on isegi õigemapoolne see.
Ahjaa. 1.6 55kw ja monopritse on kapoti all. Maanteel 100-120 kiirusega tuli peale 500km läbimist keskmiseks umbes 6 liitrit. Linnas 10 umbes. See tähendab 2 käiguga 60 ni kiirendamist ja siis viies. Tagasi ei hoia eriti.
Mugavus nänni pole. Täiesti blank. Üks huvitav asi mis silma hakkas ,on orginaal GM tweetrid. Teevad tehase kõlari kohta päris meeldivat heli. Üldse selle aja opeli orginaal kõlarid päris normaalsed. Vähemalt antud autol. Muusikat genereerib muidu pioneer. Ma teisi marki makke ei tunnista
Ratasteks on stiilsed 13 tollised plekud,veel stiilsemate ilukilpidega. Põhimõtteliselt ei taha sinna muud velge,kuna 13 tänapäeval juba varsti haruldus
Minu kätte jõudes oli see tüüpiliselt pleekinud punane. Mustade stangede ja peeglitega. Katsudes tiivakaari, jäid need mulle lihtsalt pihku.
Garaasi ette ajades nägi asi välja selline.



Sai siis ostetud mõned keredetailid ja neid vahetama hakatud. Algul olid hullud ideed,et teeks GSi juppidega jms,aga siis tuli mõistus koju ja sain aru,et mõtetu vaev antud autol. Kenam oleks,aga ega see nagunii kaua ei sõida. Aprilli lõpust tahaks uuesti 944 peale kolida. ptui,ptui,ptui,loodan,et ära ei sõnunud.
Ärge keevitust vaadake,ma tõsiselt kehv keevitaja. Suutsin ka liiga kuumaks asja ajada ja tõmbas kõveraks. Sellepärast ka nii ohtralt pahtlit. Põhieesmärk antud autol oligi võimalikult odavalt valmis saada ja et oleks võimalikult odavate ülalpidamiskuludega.















Toonikas jäi kah väike sisse,aga õnneks ei morjenda.
ENNE:

PÄRAST:

ENNE:

PÄRAST:


Sai asja poleeritud ja vahatatud. Samuti sai keretööde käigus liistud eemaldatud. Arvan,et see eesti kõige paksema vaha kihi all olev astra f

Umbes Korra kuus tõmban uue peale jälle. Ilus läige tuleb lihtsalt

Kuna ei istu väga tavalised autod ja selle puhul kõige lihtsam viis teistest astra f-idest ,sedaanidest, erineda, on hoida auto läikiv. Kuigi talvel see praegu väga ei õnnestu. Ei viitsi küürida nii tihti.
Sai ka Auto 100 rahvaga raplas kihutamas käidud:



Sellega hea paugutada,kuna saab sõita täiega. Ei pea tagasi hoidma,et autot säästa. Kui midagi peaks puruks minema,siis 100 eeku ja korras

Kuna all olid kulunud lamellid,mis märjaga pidasid veel vähem. Tuli enne kurvi juba auto asendisse saada,et teele jääda.
Talvel näeb seda auto enamus ajast risti kuskil,kui võimalust on. Üldse kuidagi väga rollnokklikumalt olen sellega sõitma hakanud. 944-ga olin nagu viisakam juht.
Piisab vist küll jutust.
Tänud ka kasutaja Peedule. Kes lubas oma ruume ja vahendeid kasutada keretöödeks.