Täna sai siis autot wintercupi tarbeks remonditud.
Selle tarbeks sai ostetud kardaanirist, et ees olev kardaanirist ära vahetada, kuid mis peamine, tuli hoopis välja, et ka esimene kardaani tagumine rist oli päääris läbi. Egas midagi, kardaan maha ja siis sai otsustatud, et uue risti küljest võtab juppe ning kompunnib need olemasolevatele ristidele külge.

Sõber, kes töötab mehaanikuna, keeldus esialgu sellist pornot tegemast, kuid kui kardaani auto alla ilusti tagasi sai, siis ise ka imestas, et nii hää jäi.
Siin siis vana rist. Sellele sai uue risti küljest kaks uut "punni" juurde võetud ja korralikult tavotti täis.

Esimene rist. Sai tehtud samamoodi.

Uus rist, mille küljest sai varuosasid siis võetud.

Kardaan oma täies pikkuses.

Ometi sai avastatud, et käigukasti poolne mootori simmer lekib. Hea, et õige hetk sellele jälile sai, sest pole kapoti alla ka pikalt juba vaadanud, kuid õlitase oli ka miinimum kriipsu peal juba. See on arvatavasti suht hiljti lekkima hakanud, sest varem pole seda tähele pannud. Siis sai esisillas ka törts õli peale kallatud, vahekasti ATFi peale kallatud, seda kulub usinalt, sest kardaani osa, mis korpuse sisse läheb, on kulunud ja sealt lekib. Simmeri vahetamine ka ei aita, sest see võll on nii kulund juba.
Sai siis plaani võetud, et mingi aeg vahetab selle simmer ära ja installib väljalaske süsteemi suka, et saaks kogu seda vibratsiooni vähendada, piduritorud võiks ülejäänud ka ära vahetada ning loomulikult nii esi- kui tagaamordid. Tööd ikka jagub, kuid nii vana auto puhul on see paratamatu. Amordid on veel originaalid ka all.
Kuid hea auto on, veab punktist A, punkti B ja on niisama hea sõita.