Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 09.05.2025 01:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4111 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 275  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Jäärada.
PostitusPostitatud: 02.02.2010 13:41 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
rat_013 kirjutas:
mehikemetsast kirjutas:
Mis seal imestada, et FWD on jäärajal kohati kiirem kui 4wd( eriti ilma piikideta ja quattro)Golfiga saab Imprezadelegi vastu( naastud mõlemal), Quattrotega pole üldse probleemi.Evoga pole proovinud. :D
Kõik on lihtsalt rajas kinni...sirgetel lõikudel kaabib 4wd suure hoo üles ja on kiire, kuid kurvides tihtipeale uisutab ees, samal ajal kui fwd saab selle läbitud mitu korda kiiremini.

Olgem ausad, asi on pigem ikka kaalus kui veoskeemis, ühes kaalus masinate puhul saab ikka fwd ilusasti omal kohal oldud...

Vanem impreza pole ka nüüd teab mis kaalupomm.Vaata võistluste tulemusi, kus tihtipeale see palju kiidetud 4wd on saanud esiveoliste autode käest ära( ja ma mõtlen selleks naljaks loodud imprezasi ja evosid, mitte perevaguneid.).Oleneb lihtsalt raja tehnilisusest.Sellise hooga , kus 4wd uisutab jumal teab kuhu ja kaua, saab fwdga ühekäega hakkama. Ahjaa...vasaku jalaga annab ka fwd-d küllaltki 4wd-na käituma panna :evil:
Naljakas on lugeda neid arvamusi, kus ülistatakse ainult neljaveolisi ning räägitakse kui mõttetud teised on.Loomulikult on 4wd kindlam ja stabiilsem lahendus, kuid juhul kui auol all head rehvid ning juhil ka mõistust on, siis saab väga normaalselt ka sellega sõidetud.
RWD piik on kindlasti oskaja käes kiirem kui FWD piik, kuid tavanaastuga kipub ta siiski kaotama...

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Viimati muutis mehikemetsast, 02.02.2010 13:47, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jäärada.
PostitusPostitatud: 02.02.2010 13:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.08.2006 20:49
Postitusi: 319
Aga tagaveolisega teeb nii esi kui nelikveolisele ära. 8)

_________________
Tagaveoline auto on nagu noor naine, kui käest ära läheb siis on väga kallis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jäärada.
PostitusPostitatud: 02.02.2010 13:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Ei tee.
Tagaveoga on fun, aga teistelt saab suhu sellega enamasti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jäärada.
PostitusPostitatud: 02.02.2010 13:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.08.2006 20:49
Postitusi: 319
Ei usu.
Tagaveoline just hästi juhitav sellega ju driftitakse kah, näiteks nelikveo või esiveoga ei kannata driftida. Nelikuga nätsa annab aga see kah pole päris õige asi.

_________________
Tagaveoline auto on nagu noor naine, kui käest ära läheb siis on väga kallis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jäärada.
PostitusPostitatud: 02.02.2010 13:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 09:43
Postitusi: 180
Asukoht: tallinn
mehikemetsast kirjutas:
Vanem impreza pole ka nüüd teab mis kaalupomm.Vaata võistluste tulemusi, kus tihtipeale see palju kiidetud 4wd on saanud esiveoliste autode käest ära( ja ma mõtlen selleks naljaks loodud imprezasi ja evosid, mitte perevaguneid.).Oleneb lihtsalt raja tehnilisusest.Sellise hooga , kus 4wd uisutab jumal teab kuhu ja kaua, saab fwdga ühekäega hakkama. Ahjaa...vasaku jalaga annab ka fwd-d küllaltki 4wd-na käituma panna :evil:
Naljakas on lugeda neid arvamusi, kus ülistatakse ainult neljaveolisi ning räägitakse kui mõttetud teised on.Loomulikult on 4wd kindlam ja stabiilsem lahendus, kuid juhul kui auol all head rehvid ning juhil ka mõistust on, siis saab väga normaalselt ka sellega sõidetud.
RWD piik on kindlasti oskaja käes kiirem kui FWD piik, kuid tavanaastuga kipub ta siiski kaotama...

Mina jään siiski arvamuse juurde et samaväärse juhi käes samas kaalus ja samade rehvidega fwd saab ilusasti 4wd-lt igast asendist. Aga õnneks on igaühel õigus oma arvamusele.
Käituma saab panna jah, aga edasiviivaid rattaid on ikka vähem.
Ja tulles võrreldes võistlustelt tavaellu, siis tavaliikluses tavaliste x juustude rehvidega fwd seljakotid (mida paraku enamik ju on) on täielik nullväärtus "hullude" ilmadega. Neliveoga mure puudub. Fakt.

Mr.X neliveoga drift on 100x funnim, aga eeldab mingi 2-3x rohkem jõudu, ja see rsk on kallis kätte tulema lihtsalt :)

_________________
rottrsk:P // •••design / prepress / production


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jäärada.
PostitusPostitatud: 02.02.2010 13:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2006 11:12
Postitusi: 1020
Asukoht: Harq vld
4wd autoga annab ilusti triftida lihtsalt oskusi ja jõudu peab rohkem olema kui rwd autol :think
http://www.youtube.com/watch?v=ZvqRPkU7p_Y

_________________
oeh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
M:LG KP500 datakaabel 125 eek/M:2kg pulberkustuti 150 eeki.O:KATKISE NOKIA N95


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jäärada.
PostitusPostitatud: 02.02.2010 13:59 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Üldiselt võidusõidumaailmas levinud tõsiasi on see, et kiire tagaveoline oskaja juhi ning heade rehvidega on paremini juhitavam ja kiiremkui esiveoline. Herr Laipaik, kui Eesti kiireim E-rühma sõitja, on kõik oma tiitlid võitnud tagaveoliste autodega( VAZ ja M3)

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jäärada.
PostitusPostitatud: 02.02.2010 14:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.08.2006 20:49
Postitusi: 319
ozzu kirjutas:
4wd autoga annab ilusti triftida lihtsalt oskusi ja jõudu peab rohkem olema kui rwd autol :think
http://www.youtube.com/watch?v=ZvqRPkU7p_Y

Kus tead, et see nelikveoline? Äkki ehitatud tagaveoliseks. Ennemgi neid quattro audisi,evos,impsui tehtud tagaveolisteks.

_________________
Tagaveoline auto on nagu noor naine, kui käest ära läheb siis on väga kallis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jäärada.
PostitusPostitatud: 02.02.2010 14:01 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
rat_013 kirjutas:
mehikemetsast kirjutas:
Vanem impreza pole ka nüüd teab mis kaalupomm.Vaata võistluste tulemusi, kus tihtipeale see palju kiidetud 4wd on saanud esiveoliste autode käest ära( ja ma mõtlen selleks naljaks loodud imprezasi ja evosid, mitte perevaguneid.).Oleneb lihtsalt raja tehnilisusest.Sellise hooga , kus 4wd uisutab jumal teab kuhu ja kaua, saab fwdga ühekäega hakkama. Ahjaa...vasaku jalaga annab ka fwd-d küllaltki 4wd-na käituma panna :evil:
Naljakas on lugeda neid arvamusi, kus ülistatakse ainult neljaveolisi ning räägitakse kui mõttetud teised on.Loomulikult on 4wd kindlam ja stabiilsem lahendus, kuid juhul kui auol all head rehvid ning juhil ka mõistust on, siis saab väga normaalselt ka sellega sõidetud.
RWD piik on kindlasti oskaja käes kiirem kui FWD piik, kuid tavanaastuga kipub ta siiski kaotama...

Mina jään siiski arvamuse juurde et samaväärse juhi käes samas kaalus ja samade rehvidega fwd saab ilusasti 4wd-lt igast asendist. Aga õnneks on igaühel õigus oma arvamusele.
Käituma saab panna jah, aga edasiviivaid rattaid on ikka vähem.
Ja tulles võrreldes võistlustelt tavaellu, siis tavaliikluses tavaliste x juustude rehvidega fwd seljakotid (mida paraku enamik ju on) on täielik nullväärtus "hullude" ilmadega. Neliveoga mure puudub. Fakt.

Mr.X neliveoga drift on 100x funnim, aga eeldab mingi 2-3x rohkem jõudu, ja see rsk on kallis kätte tulema lihtsalt :)


Vot sellega peab nõustuma, et eestlane hoiab kokku ning sõidab oma rehvid viimase piirini, vahest isegi rohkem.Paksus lumes ka kindlasti 4WD teistest iga kell üle.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jäärada.
PostitusPostitatud: 02.02.2010 14:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 09:43
Postitusi: 180
Asukoht: tallinn
Mr.X kirjutas:
Kus tead, et see nelikveoline? Äkki ehitatud tagaveoliseks. Ennemgi neid quattro audisi,evos,impsui tehtud tagaveolisteks.

Esirattad suitsevad ju :D
Ja vaata Ken Blocki kui muidu ei usu :hail
Lihtsalt raha teeb omad korrektiivid ja RWD drifteri ehitus on vähemalt 2-3x odavam kui AWD oma.

_________________
rottrsk:P // •••design / prepress / production


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jäärada.
PostitusPostitatud: 02.02.2010 14:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.08.2006 20:49
Postitusi: 319
Esiveolist drifterit ei anna kuidagi ehitada? Isegi siis mitte kui jõudu on mootoris 1000hp umbes?

Ken Block ju laseb vaid kruusapeal drifti nelikveolisega.

_________________
Tagaveoline auto on nagu noor naine, kui käest ära läheb siis on väga kallis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jäärada.
PostitusPostitatud: 02.02.2010 14:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 09:43
Postitusi: 180
Asukoht: tallinn
mehikemetsast kirjutas:
Vot sellega peab nõustuma, et eestlane hoiab kokku ning sõidab oma rehvid viimase piirini, vahest isegi rohkem.Paksus lumes ka kindlasti 4WD teistest iga kell üle.

Mind vaatas kummikas sügisel tüüp nigu idiooti kui ma viskasin letti oma rehvihotelli paberi kus peal kirjas "60% mustrijääk" mu 2 hooaega all olnud hotellis vedelevate NordFrost5-te kohta ja nõudsin neid omale autosse visata ja tutikad Conti'd alla kerida. Lõpuks ma ütlesin talle et jää peal ei pea ju uuski naast, et millest me räägime üldse, siis tõmbus nägu natuke selgemaks tagasi tal :D

_________________
rottrsk:P // •••design / prepress / production


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jäärada.
PostitusPostitatud: 02.02.2010 14:05 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
MR. X, Ken Block oma driftiga ei puutu väga teemasse "naast ja veoskeemid".

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Viimati muutis mehikemetsast, 02.02.2010 14:07, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jäärada.
PostitusPostitatud: 02.02.2010 14:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 09:43
Postitusi: 180
Asukoht: tallinn
Mr.X kirjutas:
Esiveolist drifterit ei anna kuidagi ehitada? Isegi siis mitte kui jõudu on mootoris 1000hp umbes?
Ken Block ju laseb vaid kruusapeal drifti nelikveolisega.

Esiveolisi driftijaid on kõvasti maailmas... Näide
Ja kui see on kruus siis mina olen ema tereesa 8)
Aga teemassepuutuvuse osas on küll mehikemetsast'l õigus :think

_________________
rottrsk:P // •••design / prepress / production


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jäärada.
PostitusPostitatud: 02.02.2010 15:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
rat_013 kirjutas:
Mr.X kirjutas:
Esiveolist drifterit ei anna kuidagi ehitada? Isegi siis mitte kui jõudu on mootoris 1000hp umbes?
Ken Block ju laseb vaid kruusapeal drifti nelikveolisega.

Esiveolisi driftijaid on kõvasti maailmas... Näide
Ja kui see on kruus siis mina olen ema tereesa 8)
Aga teemassepuutuvuse osas on küll mehikemetsast'l õigus :think

Muidugi ka need FWD drifit spetsid: http://www.youtube.com/watch?v=DCqlJUhQhp4

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4111 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 275  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7