Kox kirjutas:
Roger kirjutas:
Parem ikka kui mingi X5 või Cayenne.
http://www.youtube.com/watch?v=4ps0QNZoYW4&feature=related Pole Cayenne-i läbivusel häda midagi, enamus omanikke ei raatsi lihtsalt sellised vigureid teha

XDrive-ga X bemmid ka maastikul suhteliselt pädevad riistapuud.
On olnud maastikukogemusi mõlemaga nii X5 kui Cayennega. Ja kui vähegi autot ei tunne, siis ega sa ei läbi ka ei saa. X5 puhul, et kõik rattad hakkaksid tööd tegema peab rooli keerama mõlemale poole 2 pööret. Sest muidu see "tark" xdrive annab jõudu vaid ühele rattale näiteks. Ükskord oli juhus kui kaevasin pool tundi auto ümbert lund ja siis andsin täiega talda ja alguses hakkas vaid 1 ratas tööd tegema. Cayenne on maastikul veits kompententsem kuna tal on võimalik auto kõrgust reguleerida. Vaid vähestel X5-tel on see võimalik.
Igatahes, vahet pole mis auto sobib maastikule ja mis mitte. Päris katuseni muda sisse selle autoga ei minda. Teinekord lihtsalt võib ju vallutama minna maastikku.
Ja samas selle auto puhul meeldib sitaks see, et see on nii kuradi töökindel. Kui võimaluse saan, ostan endalegi sellise.
Kox kirjutas:
Aitab nüüd OT-st ja teemaalgatajale ütleks, et väga kena masinaga tegu
Pesulas peab vist tihti käima, kuid valge on ikka väääga kena!
Kütusekulu oleks narr küsida

Pesulas käib see auto jah väga tihti. Igakord on puhas.
Kütusekulu küsida on sama hea kui kiilakale kammi pakkuda.
