Tsiteeri:
Ja bussifirmad on kahjumis?

Tundub, et kodanik part oskab postihinda vaadates öelda, kas ja kui palju keegi kasumit võiks teenida

Bussiliinidel on tasuvuse arvutamine natuke keerulisem, kui taksojuhi loogika - arvestama peab tervet hunnikut tegureid ja nõudeid, mida ei sea ka lõpptarbija (reisija).
Praegusel ajal hädaldavad paljud transpordifirmade kliendid kaa, et miks te hinda alla ei lase? Aga suvel pani valdav enamus autoettevõtteid (ka bussifirmasid) miinuses või heal juhul nullis - hinda kui tõsteti siis minimaalselt. Peale selle on märgatavalt vähenenud käibed ja kogused.
Tsiteeri:
Ja võttes arvesse, kui vihaselt ametlikud bussifirmad sõdivad piraatbusside vastu, siis on juba kaugelt näha, et suur raha pada on ees, mida hea üksi nosida

Põhimõtteliselt kaitseb igaüks oma rahapada ise - kui wirxi ukse taga hakkaks mingi grisha tema klientidele poole odavamalt (alla turuhinna) kahtlase päritoluga arvuteid müüma, plaksutaks wirx käsi?
Kuigi rahalises mõttes võivad numbrid väikekodanikule üüratult suured tunduda, ei ole asi nii kasumlik, kui võiks arvata. Transport üldiselt on selline ala, mis on pealtnäha lihtne (ja ongi), seetõttu tõmbab see terve karja sõna otseses mõttes idioote ligi. Turusolkijaid, kes seadusi ja nõudeid, veel vähem ausa konkurentsi reegleid ei jälgi tekib nagu seeni peale vihma. Enamik piraatbusse ajab asja väga primitiivselt, makse ei maksta ja kütust ostetakse ka ettevõtte tagant varastavatelt auto/bussijuhtidelt.
Tsiteeri:
Sa oled ikka väga naiivne, kõik mis vähegi võimalik üritatakse kliendi süüks ajada, kliendisüü korral maksab klient ise kõik kulud, pealegi kõik ei käi garantii alla.....
Mul juba teine "tutikas" auto ja niipalju kui tänapäeva autol neid hädasid üldse tekib (loe: vähe) on kõik kulud garantii kandnud. Eks loll saa kirikus ka peksa, aga oma tutvusringkonnast ei tea küll ühtegi reaalset keissi kus tehase praak oleks kliendi süüks aetud.
Mina ostsin uue auto just nimelt sellel kaalutlusel, et ma tean mis mu kulud järgneva 3a/100'000km jooksul on - liising, kasko, kindlustus, hooludus (ca 2500kr/20'000km), rehvid, klaasipesuvedelik, kord kuus autopesu jne. Auto on KASUTUSRENDIS, saan tagasi käibemaksu nii liisingumaksetelt kui ka kuludelt. Kui lepingu lõpuks on auto väärtus väiksem kui jääk siis annan ta pangale tagasi või pikendan lepingut, jällegi - vähemalt mingites piirides on võimalik kulusid ennustada.
Kindlasti võib mingi vana saani pidamine odavam olla - intressi ei ole ja ei pea esinduses hooldama - aga vähe sõites tuleb bussi või taksoga kilomeetri hind veel odavam
