Part2 kirjutas:
See kütusekompuuter, ei ole kuigi usaldusväärne ega täpne asi.
Käiguga pidurdamine libedaga võib olla jääga hoopis ohtlik võib esirattad blokki vedada või lihtsalt auto juhitavuse kaotada, tühikäigul ei lähe ta aga kuskile.

Part2 kirjutas:
Tõesti kui külg läheb ette kurvis siis oskuse korral võimaldab rataste vedu autot juhtida, aga kurvis ma ei soovitagi tühikäigul veereda, vaid sirgel.
Kuid kui inimene ei oska autot libedaga ekstreemolukorras otseks saada, siis võib sama hästi kurvis ka tühikäigul veereda, sest siis ei vähenda veorattad auto pidamist, mistõttu on suurem tõenäosus teele jääda.
Libedaga peab muidugi käigu oskuslikult ja sujuvalt välja võtma, et autol juhitavust ei kaotaks.
Mida libedam seda ohtlikum on jamada nii, kuid seda ohtlikum on ka käiguga pidurdamine sellisel juhul libedaga.
Mis sellel viimasel pläral pistmist on käiguga või vabaga pidurdamisega? Sa oled siia teemasse kokku võtnud kõik oma jaburad teemaarendused auto24 foorumites, ikka otsast peale ja sama lolli jutuga. Et kompuuter on ebatäpne junn, millest sinu sisetunne iga kell üle on. Et kütusekulu sõltub sellest, palju sina tahad, et tead kuluks, mitte reaalsetest või teoreetilistest vaatevinklitest lähtudes. Et kui sissepritse puhul on käiguga pidurdamisel kütus nullis, siis ainult sulle arusaadaval viisil raisatakse kütust siiski. Et mingil imelisel põhjusel peaks käiguga pidurdamist alustama väga hilja... Üks absurdsus ajab teist taga,
Kas sul on oma jutu põhjenduseks mõni tõsiteaduslik viide ka või tahad niisama pohmelli välja elada?