Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 21:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 2580 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 172  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Corrats
PostitusPostitatud: 09.05.2010 17:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.11.2006 23:59
Postitusi: 985
Asukoht: Tartu
v'limus on ikka yliraibe. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Corrats
PostitusPostitatud: 09.05.2010 17:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Hetkel kahjuks jah :D Suvealguses loodan et saab ära lahendatud selle ka :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Corrats
PostitusPostitatud: 14.05.2010 19:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Täna otsustasin, et keevitan katalüsaatori vahele, et natukenegi vaiksemaks saada masinat. Kõik ilus ja hea, kuniks masinaga teeäärde jäin(bens otsas, siis veel ei teadnud), proovides käivitada järsku kukkus toru alt ära.
Ei võtnud keevitus kinni lihtsalt flantsi külge, masendav.

Enivei, võtsin siis kataka alt ära praeguseks(lambdat ka pole :D ) ja sõidan niisama ringi praegu. Algselt oli plaan et lähen õhtul koos onuga maale et ta keevitab elektroodiga ära, aga nüüd sain omale 50kr/meeter 4 meetrit 2,5" toru härra Henri Puhmase käest ja homme siis läheb uue jooksu meisterdamiseks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Corrats
PostitusPostitatud: 15.05.2010 22:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Täna sai siis kõvasti mässatud uue summuti tegemisega.. kõik läks hästi kuni oli vaja ühendada üle tagasilla minev toru ja keskmine toru.. ei tahtnud kuidagi istuda. Praegu asi kokku punktitud ja tulin nii koju ära. Homme siis värske peaga uuesti tegema. Täna hommikul mingi kella kümnest saati seda ehitanud.. miski pool tundi tagasi sain tulema.

Ütleme nii, et kui teinekord veel peaks tegema siis ostan neid kaari mis juba ilusti valmis painutatud :D Räme nu** on ikka neid kumerusi teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Corrats
PostitusPostitatud: 16.05.2010 14:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Täna siis sai jälle ommiku vara maale ronitud ja tegema hakatud, peale pikka mõtlemist ja leiutamist sai valmis. Keevitasin kõik pilud kinni ja panin alla. Nüüd siis tegemist veel niipalju jäänud teha, et paar tihendit,klambrit osta ja siis lekkekontroll :)

Hääled on normaalsed.. vaiksem kui enne oli. Madalat kuminat nats palju aga elab üle.
Olen rahul igatahes praegu :)

Ahjaa.. umbes 1,5 meetrine jupp toru jäi veel üle ka.. et siis 2,5 meetrit läks aind toru alla :D

Nüüd on mu volli officialli pimped with sportsumps :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Corrats
PostitusPostitatud: 13.07.2010 10:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Kuna see on suur foorum ja siin on palju tarku inimesi koos, siis esitaks ühe küsimuse. Nimelt mul volvol ees vasaku ratta juures miski uriseb ja viliseb kiirendades, vilin oleks nagu rehvivilin ja urin selline nagu miski käiks vastu kuhugi ja siis vibrab kere kergelt. Kõvemini kiirendades võtab ikka korralikult vibrama ja rooliga on tunda, et midagi tugevalt takistab.
Probleem tekkis peale originaalvedrude allapanemist, madalana polnud miskit häda ja enne madaldamist oli ka korras.
Niisama vaadates aru saada nagu ei ole, et midagi kuhugi vastu käiks.

Et oskab äkki keegi pakkuda midagi mida kontrollida. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Corrats
PostitusPostitatud: 13.07.2010 12:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
viliseb ju tavaliselt rattalaager. Tõsta auto natuke maast üles ja loksuta ratast ühelt küljelt teisele. See peaks tunda olema.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Corrats
PostitusPostitatud: 13.07.2010 12:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Aga kas rattalaager saab tekitada ka neid muid sümptomeid?
Ideeliselt vast saaks kui kinni ka poob.. aga kui reaalne see on. Või on mitu asja korraga läbi?
Pealegi, kuidas see nii täpselt peale vedrude vahetust tekkis?
See vilin ise hääküll.. aga selle urisemise ja poomise pärast ei saa sõitagi normaalselt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Corrats
PostitusPostitatud: 13.07.2010 13:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2004 23:16
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Aga tõsta ikkagi auto ülesse, loksuta, uuri. Kui ratast ringi ajad, siis peaksid ju aru saama.

_________________
Tänapäev on selline, et kõik on ilus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Corrats
PostitusPostitatud: 13.07.2010 14:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Lihtsalt ringi ajades ei tundund midagi imelikku, enne parklas uurisin, mittemidagi nagu viga ei paista olevat. Paar nädalat tagasi ülevaatusel käisin ei öeldud ka midagi sellekohta, ehk siis seal ei nähtud midagi asjaliku.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Corrats
PostitusPostitatud: 15.07.2010 00:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Täna sain niipalju targemaks, et rehvid vilisesid väga vale kokkujooksu pärast(sai timmitud paremaks, saab sõita nüüd vähemalt) ja urin ei tulegi eest otsast,vaid kuskilt mujalt. Aga just teatud pöördel ainult. Urin=miski nagu vibreeriks vastu keret tekitades madalat sagedust. Samas summuti nagu ei tohiks see olla, kuna see liigub ilma kuhugi vastu minemata.

Veel avastasin, et tagarattad on kergelt lääpas, mõlemalt poolt ülemine ots on ca 6mm sissepoole võrreldes alumise otsaga :D Sõltuv vedrustus :D

Lõppudelõpuks ei olegi vist see asi nii hull nagu alguses paistis.

Enivei natuke muudest asjadest ka. Teisipäeval sai ülevaatus läbitud, tegu oli korduvaga.
Vahetatud sai pooltelje kaitsekumm, rooliots, amordi tugilaager ja tagumised piduritorud(üks vanadest otsustas piduristendis katki minna ülevaatusel :D )
Vahepeal sai ära ostetud 1L täitekrunti, 0,5L happekrunti ja 0,5L plastikukrunti. Värv ja lakk tulevad augusti alguses. Ka veel 1,8kg pahtlit, 10m jagu erinevaid liivapabereid(mida veel juurde vaja). Ka on omandatud klaasriiet ja vaiku. Üsna pea siis hakkan töödega pihta, vaja siis tagumised tiivaääred(olemas juba varuosatükid) ära vahetada ja karpe lappida.

Kes oskab öelda, et kas uued tiivaääred kõlbab külge punktida või peab kogu lõike ulatuses kinni keevitama? Kui punktida, siis kas happekrundist ei piisa, et rooste sealt vahelt eemal hoida?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Corrats
PostitusPostitatud: 25.07.2010 18:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Vahelduseks uuendan ka siinset teemat. Praeguseks siis tagumised tiivaääred vahetatud ja natuke sai ka esitiiva pealt roostet elimineeritud. Nüüd oleks vaja karpide kallale minna, palju ma seal ilmselt lappida ei viitsi kuna ma ei ehita seda autot igaveseks. Suuremad augud täidan ära ja nagunii lähevad plastikud peale, siis ei jää näha kui seal mastiksimeri on :D

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ja põrandavaip sai kah eile ära pestud fairy ja suure koguse veega, aga ei saanud piisavalt hea. Eks proovib leotada veel fairyvee sees ja vb nühkida mingi selle jaoks mõeldud vahendiga. Äkki saab veel surveka kah tööle, siis saab vähe paremini tehtud :D
Pilt

Kogu ülejäänud salong on ka tühjaks visatud.
Pilt
:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Corrats
PostitusPostitatud: 31.07.2010 21:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Pilt
Vigastus nagu mul on.. ma ei suutnud enam selle kõrge pukiga sõita :D

Pilt
(siin on rattad samas asendis mis esimesel pildil)
Pilt


Tagant üks ratas nühkatab natuke vastu tiivaäärt.. aga see on päästetav selle sisemise ääre kärpimisel :)
Kui esirattad on otse siis sõrmed mahuvad tiivaääre ja rehvi vahele :D

aa ja uued veljed sai kah soetatud vahepeal :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Corrats
PostitusPostitatud: 31.07.2010 22:06 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
rehvid on inetud. 195/50 või 185/60 oleks super.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Corrats
PostitusPostitatud: 31.07.2010 22:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Jep, praegu on seal 205/60 mis on ikka ilgelt palju. Aga need vaid ajutiselt, sain nad odavalt ja praegu rohkem raha pold et eelistatuid osta. Paari nädala pärast loodaks parajad rehvid saada.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2580 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 172  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7