Täna sain niipalju targemaks, et rehvid vilisesid väga vale kokkujooksu pärast(sai timmitud paremaks, saab sõita nüüd vähemalt) ja urin ei tulegi eest otsast,vaid kuskilt mujalt. Aga just teatud pöördel ainult. Urin=miski nagu vibreeriks vastu keret tekitades madalat sagedust. Samas summuti nagu ei tohiks see olla, kuna see liigub ilma kuhugi vastu minemata.
Veel avastasin, et tagarattad on kergelt lääpas, mõlemalt poolt ülemine ots on ca 6mm sissepoole võrreldes alumise otsaga

Sõltuv vedrustus

Lõppudelõpuks ei olegi vist see asi nii hull nagu alguses paistis.
Enivei natuke muudest asjadest ka. Teisipäeval sai ülevaatus läbitud, tegu oli korduvaga.
Vahetatud sai pooltelje kaitsekumm, rooliots, amordi tugilaager ja tagumised piduritorud(üks vanadest otsustas piduristendis katki minna ülevaatusel

)
Vahepeal sai ära ostetud 1L täitekrunti, 0,5L happekrunti ja 0,5L plastikukrunti. Värv ja lakk tulevad augusti alguses. Ka veel 1,8kg pahtlit, 10m jagu erinevaid liivapabereid(mida veel juurde vaja). Ka on omandatud klaasriiet ja vaiku. Üsna pea siis hakkan töödega pihta, vaja siis tagumised tiivaääred(olemas juba varuosatükid) ära vahetada ja karpe lappida.
Kes oskab öelda, et kas uued tiivaääred kõlbab külge punktida või peab kogu lõike ulatuses kinni keevitama? Kui punktida, siis kas happekrundist ei piisa, et rooste sealt vahelt eemal hoida?