Niisiis sai omale uus bumer toodud.
Üpris mõnus masin võrreldes eelmisega ja kere on ka isegi parem. Pmst rooste on peaaegu olematu.
Auto ise tahab väheke nokitsemist kuna järgmine kuu on ülevaatuse aeg, selleks ajaks ikka tips tops korda teha.
Ainuke suurim mure on pregu see, et mootoris tühikäigul on vahepeal selline kolks sees nagu metall vastu metalli käiks ja kuskil 2000+ pööretel on see kolks koguaeg .
tühikäigumootor tahab vahetust, see on sinna mingi isearetus pandud. pole üldse originaal selle moto oma minu arust. proovisin sõbra vana 525i oma ja jõnksutamine kadus ära sõidu ajal aga tühikäik oli kole madalal, kuskil 500-550 oli. Muidu oleks selle peale jätnud, aga äkki aitab sellel sõbra õhulugejal kui teda brake cleaneriga puhastada vms.
Muu nagu polegi väga oluline hetkel, ees veermikus ka mõni kolks, lähevad siis alla uued kondid kindlasti ning plaanis ka mootoril kõik tihendid korraga ära vahetada kui saab teada mis kolks seal on ja kuidas sellest lahti saab.
Käisin kohaliku remondimehe juures, vaatasime, et klapivedrud on korras, klapid tundusid ka ok, klapitiks oleks ka hoopis teistsugune kui see mis mul hetkel on. Sõber kes on õppinud mehhaanikuks ütles, et saaled on ära. tundub küll saalekolksuna, aga see poel samas kindel, kaks kogenud remondimeest ütlesid enne, et see pole saale kolks, ega enne ei tea kui lahti kakkuda ja siis vaadata.
Sõbra jutu järgi oleks remont 15k ringi. Kuigi ma seda kohe kuidagi ei taha uskuda, teistel autodel olen saanud saalte vahetamisega hakkama. et pole nagu edasi rohkem miskit lõhkunud, aga eks näis kuidas sellel on kui saab lahti võetud ja järgi vaadatud, muud üle ei jää siis tuleb uus moto alumine osa osta. Parem ikka kui oleks hakanud vanal bemmul mootorit ja juhtmeid ning aju vahetama ja muud jama tegema veel.
Üldiselt olen isegi suht rahul masinaga.
Mõned pildid ka siis pika jutu lõpuks:



