Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 11:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05 MÜÜDUD - LUKKU
PostitusPostitatud: 08.05.2010 21:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Niisiis sai omale uus bumer toodud.
Üpris mõnus masin võrreldes eelmisega ja kere on ka isegi parem. Pmst rooste on peaaegu olematu.
Auto ise tahab väheke nokitsemist kuna järgmine kuu on ülevaatuse aeg, selleks ajaks ikka tips tops korda teha.

Ainuke suurim mure on pregu see, et mootoris tühikäigul on vahepeal selline kolks sees nagu metall vastu metalli käiks ja kuskil 2000+ pööretel on see kolks koguaeg .
tühikäigumootor tahab vahetust, see on sinna mingi isearetus pandud. pole üldse originaal selle moto oma minu arust. proovisin sõbra vana 525i oma ja jõnksutamine kadus ära sõidu ajal aga tühikäik oli kole madalal, kuskil 500-550 oli. Muidu oleks selle peale jätnud, aga äkki aitab sellel sõbra õhulugejal kui teda brake cleaneriga puhastada vms.
Muu nagu polegi väga oluline hetkel, ees veermikus ka mõni kolks, lähevad siis alla uued kondid kindlasti ning plaanis ka mootoril kõik tihendid korraga ära vahetada kui saab teada mis kolks seal on ja kuidas sellest lahti saab.
Käisin kohaliku remondimehe juures, vaatasime, et klapivedrud on korras, klapid tundusid ka ok, klapitiks oleks ka hoopis teistsugune kui see mis mul hetkel on. Sõber kes on õppinud mehhaanikuks ütles, et saaled on ära. tundub küll saalekolksuna, aga see poel samas kindel, kaks kogenud remondimeest ütlesid enne, et see pole saale kolks, ega enne ei tea kui lahti kakkuda ja siis vaadata.
Sõbra jutu järgi oleks remont 15k ringi. Kuigi ma seda kohe kuidagi ei taha uskuda, teistel autodel olen saanud saalte vahetamisega hakkama. et pole nagu edasi rohkem miskit lõhkunud, aga eks näis kuidas sellel on kui saab lahti võetud ja järgi vaadatud, muud üle ei jää siis tuleb uus moto alumine osa osta. Parem ikka kui oleks hakanud vanal bemmul mootorit ja juhtmeid ning aju vahetama ja muud jama tegema veel.
Üldiselt olen isegi suht rahul masinaga.

Mõned pildid ka siis pika jutu lõpuks:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Viimati muutis soots05, 05.09.2010 01:26, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05
PostitusPostitatud: 09.05.2010 01:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Ma mõtlengi, t palju lihtsam ja odavam pool mootorit välja vahetada. ja selles suhtes sellega lihtsam kui eelmisega - et oleks pidanud juhtmed ja aju ja silla ja bla bla bla tegema ringi. et üldiselt olen rahul, aga eks näis mis sellega saab. aga kas ei või jopata ja ainult saalte vahetusega pääseda? Ma bemmi ei tea sedasi, audil on küll selline juhus olnud, et ainult saaltega pääsenud, kepsud ja muu olid kõik ok. :think

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05
PostitusPostitatud: 10.05.2010 11:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Küsimus teadjamatele, et kas pean tähelepanu rohkem sellele pöörama või on need teated spidobloki kompus ebalulised:
1. coolant level
2. coolant level
3. owner's handbook

Need siis lööb ette kui süüde sisse panna või auto käima panna.
Kas pean midagi kontrollima või miskit mäda?
Muidugi vana auto, ei tea üldse kas neid veateateid võib tõepähe võttagi :mrgreen:
Aga targem kontrollida kui mitte midagi teha. :)

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05
PostitusPostitatud: 10.05.2010 12:37 

Liitunud: 12.07.2006 19:00
Postitusi: 583
soots05 kirjutas:
Küsimus teadjamatele, et kas pean tähelepanu rohkem sellele pöörama või on need teated spidobloki kompus ebalulised:
1. coolant level
2. coolant level
3. owner's handbook

Need siis lööb ette kui süüde sisse panna või auto käima panna.
Kas pean midagi kontrollima või miskit mäda?
Muidugi vana auto, ei tea üldse kas neid veateateid võib tõepähe võttagi :mrgreen:
Aga targem kontrollida kui mitte midagi teha. :)



Coolant level on küll oluline.
Ei tasu vähese jahutusvedelikuga sõita.Kalla kohe juurde.

owner's handbook - see teade ilmub tavaliselt siis kui on hooldus vaja teha (vastavalt läbisõidule peaks manualis kirjas olema, mis kontrollida / vahetada tuleb) või siis on see seotud selle coolant leveliga.
See on võimalik ära nullida /st edasi lükata, nii et piiksu ei käi kui süüte sisse paned.

Edit: Neid teateid spidoblokis tasub jälgida.
Kuidas nullida: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=5&t=27102


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05
PostitusPostitatud: 11.05.2010 00:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Tänud sulle O_o :)

Igatahes, enam autot hetkel ei käivita enne kui köie otsas garaaši vean ja seal siis saab selgeks kas läheb lihvitud vänt ja remontsaaled sisse või muud jama saab tehtud. ühesõaga see nädal tuleb kõvem remont alates õhtuti kella viiest ja hommikuni suht välja, siis saab juba motost asja kindlalt. edasi juba huinamuina kodune nokitsemise vaev.
lihvitud väna ja saaled saan sigaodava hinnaga kui neid kindlalt vaja, ehk siis 1,5k eest ainult. Odavam ikka kui 15k alla panna :D
Seega masinast saab asja kohe kindlalt. kui asja ei saa nendega siis samast garaasist kohe olemas võtta ka teine mootor, seega see nädal saab asjades selgusele ja masina korralikult liikvele. :D Ja Ove- sinu küsimusele vastus. :D hetkel ma arvan, et sellest 125kw on alles 85, aga kui nüüd saab moto töökorda kindlalt siis saab ikka 125 tagasi. :D Kuigi millisel sellisel vanal autol enam 125 kw üldse on. :D

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05
PostitusPostitatud: 11.05.2010 13:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
heh :D No sinu v6 käis ka ikka jubeeee imelikult. :D

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05
PostitusPostitatud: 19.05.2010 23:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
No sai siis üleeile lõpuks pihta asjale ja mootor maha võetud masinal. Kakkusime ka laiali, siis avastasime, et kolvidel pole pmst rõngastest midagi järel, käisid sees nagu oleks väikesed tead teised. :D

Täna sai siis vaadatud ka karterikaane alla, saaled oli ringi visanud ühel ja veel kaks kolksusid päris julmalt lisaks sellele mis oli ringi käinud.
Imestati, et see masin üldse käis. :D No mul eelminegi ju oli imestamist väärt, et rihm lödva ja veidi ülevisanud, aga mina ikka suutsin sõita. Kohe näha, et pole raske jalaga. :D

Igatahes täna panime uuele plokile vidinad külge veel ja muudki nokitsesime. Homme saab siis peale ja prõnndada prõnndada. :D

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05
PostitusPostitatud: 20.05.2010 00:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Eks ta ole jah. :P Kapott on antuke ees, aga see käib nii kergelt küljest ära.
Igatahes homme siis loodame ka põrra põrra teha sellega. :P

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05
PostitusPostitatud: 20.05.2010 08:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Me ei pidanud niipaljugi lammutama :D Ainult kapott ja muud vidinad mootori küljest, suurem osa asjad veel kapoti all nurkades lihtsalt. Ruumi piisavalt et tegutseda. :rokib

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05
PostitusPostitatud: 30.05.2010 12:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Nonii siis.
Auto sai garaašist ära toodud ja nüüd juba pikemat aega sõidan ringi sellega, erilisi komplikatsioone pole, aga klaid vajavad ülereguleerimist veel.
Masin on nagu masin ikka, natuke tahab veel nokitsemist, kuna juunis on ülevaatus ja see on vaja ära teha ju. :)
Viskan siis mõned pildid ka mis sai tehtud sõbra ja enda omast, samad masinad aga üks automaat lihtsalt. :)

Pilt

Pilt

Pilt

Madaldusvedru versus orig. vedru :D
Pilt

Pilt

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05
PostitusPostitatud: 06.06.2010 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Täna sai siis klapid ära regullitud. No ennast kiitmast ma siis ei väsi, ise tehtud - hästi tehtud, teine asi ikka kohe.
Aga no õõtsad teevad hirmsat häält juba, ei tahagi enam kiusata, tuleb sammuda poodi ja siis sealt käruga juppe tooma hakata ja vahetama. :P
Saab lõpuks inimese moodi kruiisida =)

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05
PostitusPostitatud: 20.07.2010 22:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Nii, vahepeal sis saanud radikaga mässatud, teine oli lõpuk vigane ja pidin slepis koju saama täna. Saan kohe teise ka homme päris odavalt.
Lisaks vahetatud parem õõts, kondid, küünlad ning amordid tellitud ja peaks nüüd mingi päev jõudma kohale, olemas ka tagasilla suured puksid mis lähevad ka see nädal vast vahetuse. Ning plaanis ka käimari ja difri õlid ära vahetada ja mõned simmerid sealhulgas.
Siis juba hakkab vaikselt looma.

Peale seda võiks veel nipet näpet tehnika poolt teha, näiteks kondi võiks käima saada ning juhile võiks ka külma puhuda kui puhur käima panna.

lisaks siis veel kapott varst vahetada ning samas ka tagaluuk. Need on olemas saada kohe kui vaja õnneks, samat värvi ka veel.
Siis juba võiks mõelda plastikutele ja uutele istmetele. Nahka ei taha kuna nendega suvel üks paras piin hetkel nahast istmekatted ja no üldse ei taha olla nende peal.

Aga no pole nende alla vaadanud ka mis need pruunid istmed endast kujutavad seal. :D Seega peaks korralikult seest korda ka tegema ja laiali kakkuma ning suurpuhastuse ka samas tegema.

No ütleme nii, et tegevust ikka jagub :) Saaks teisele autole jagaja kätte siis saaks aega, et bemmut teha. :P

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7