Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 12:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 78 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
PostitusPostitatud: 04.06.2010 13:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.03.2009 00:40
Postitusi: 56
Asukoht: Võru/Tartu/Paide
chez kirjutas:

Muidu Streetrace.orgi üritused alati kõige šeffimad Eestis minu jaoks olnud, kahju et see tiim nii harva neid korraldab.
Niii see on olnud ;)

_________________
Klaaside Müük/Paigaldus Ja Toonimine. Minult.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
PostitusPostitatud: 04.06.2010 17:25 

Liitunud: 07.04.2003 23:51
Postitusi: 14
E28-535 kirjutas:
Turvalisus pole küll koht kus järeleandmisi teha. Edu neile ilma kiivrita sõitjatele :kill
Nagu ka kasutaja indro ütles, kui kunagi midagi juhtuma peaks võistluste sees ja keegi peaks viga saama, või kehvemal juhul ka surma saama, siis vastutab korralaja selle eest oma peaga. Sellist vastutust ei taha ükski peaga mõtlev inimene oma õlgadele.


Nürnburgringil avalikul päeval sõidab keegi ennast sodiks iga 2e tunni tagant. Kas raja haldajad on kõik vangis ja mõtlevad oma lolluste peale? Ma nii ei ei arva. Pigem pukseerivad romusi hiigelsumma eest rajalt maha, teenivad selle pealt kasumit ja pidu jätkub. Seal ka ainult motomehed kiivrites.
Ehk nii seal kui ka Speedparty'l ei ole tegemist võistlusega nagu OMC on välja kujunenud. OMC ei olnud ka ju võistlus esimestel aastatel kui ma just jälle puuse ei pane?
Igal juhul ei saa võrrelda Joensuu töötava lennuvälja Kiltsi tankide polügooniga. Seega igasugused turvanõuded on enesemõistetavad Kiltsis mis on täesti kohatu korralikul teelõgul.
Rääkides ohutuses, on suurem tõenäosus avariise sattuda avaliketel teedel kui OMC-l, seega soovitan sulle ka majast väljudes kiivrit endale pähe panna :think .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
PostitusPostitatud: 04.06.2010 18:37 

Liitunud: 27.05.2004 23:05
Postitusi: 96
Asukoht: Tallinn
chez kirjutas:
Nürnburgringil avalikul päeval sõidab keegi ennast sodiks iga 2e tunni tagant. Kas raja haldajad on kõik vangis ja mõtlevad oma lolluste peale? Ma nii ei ei arva. Pigem pukseerivad romusi hiigelsumma eest rajalt maha, teenivad selle pealt kasumit ja pidu jätkub. Seal ka ainult motomehed kiivrites.

Ma korra juba ütlesin sulle, et kui sa asjast midagi ei jaga, siis ära parem kirjuta siia. Nürburgring on avalik tee ja seal kehtivad samad reeglid nagu liikluses, miks see raja haldajat peaks puudutama?
Tsiteeri:
Ehk nii seal kui ka Speedparty'l ei ole tegemist võistlusega nagu OMC on välja kujunenud. OMC ei olnud ka ju võistlus esimestel aastatel kui ma just jälle puuse ei pane? Igal juhul ei saa võrrelda Joensuu töötava lennuvälja Kiltsi tankide polügooniga. Seega igasugused turvanõuded on enesemõistetavad Kiltsis mis on täesti kohatu korralikul teelõgul.

Sinu loogika järgi ei ole ka F1-s kiivreid vaja, teelõigud on seal üsna head. Eelmine aasta küll näitas midagi muud aga suva see, peaasi et fun oleks.
Tsiteeri:
Rääkides ohutuses, on suurem tõenäosus avariise sattuda avaliketel teedel kui OMC-l, seega soovitan sulle ka majast väljudes kiivrit endale pähe panna :think .

Kuna sa tundud kõige paremini teadvat mis on ohutu ja mis mitte, siis äkki korraldad ka mõne ürituse. Ikka sellise kus mingeid reegleid ei ole, saavad Eesti Koenigsegg ja muud toredad autod ilma kiivrita osaleda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
PostitusPostitatud: 04.06.2010 18:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.07.2005 18:14
Postitusi: 1082
Asukoht: Tallinn
Nürburgring pole ikka päris avalik tee :hail
Ja minumeelest on BHRA Eesti autospordile ainult kahjuks olnud.

_________________
http://www.preemium.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
PostitusPostitatud: 04.06.2010 21:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
indro kirjutas:
Ma korra juba ütlesin sulle, et kui sa asjast midagi ei jaga, siis ära parem kirjuta siia. Nürburgring on avalik tee ja seal kehtivad samad reeglid nagu liikluses, miks see raja haldajat peaks puudutama


The Nürburgring is a motorsport complex

http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring

Hale prohmakas Indro .... eriti mehelt, kes elab internetis ...

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
PostitusPostitatud: 04.06.2010 21:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
MarkoC kirjutas:
indro kirjutas:
Ma korra juba ütlesin sulle, et kui sa asjast midagi ei jaga, siis ära parem kirjuta siia. Nürburgring on avalik tee ja seal kehtivad samad reeglid nagu liikluses, miks see raja haldajat peaks puudutama


The Nürburgring is a motorsport complex

http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring

Hale prohmakas Indro .... eriti mehelt, kes elab internetis ...


Marko, loe vahelduseks oma antud linki rohkem kui 3-e esimest rida:
The Nordschleife has remained a one-way, public toll-road for nearly 80 years except when it is closed off for testing purposes, training lessons or racing events. Since its opening in 1927, the track has been used by the public for the so-called "Touristenfahrten," i.e. to anyone with a road legal car or motorcycle, as well as tour buses, motor homes or cars with trailers. It is opened mainly on Sundays, but also on many Saturdays and weekday evenings. During the winter months, depending on weather conditions and maintenance work, the track may be closed for weeks.
During Touristenfahrten sessions, German road law applies. There is no general speed limit, however speed limits exist in certain areas in order to reduce noise and risks. As on public roads, passing on the right is prohibited, and the police take an extremely dim view of poor driving as they prosecute offenders with the aid of helicopters.


Sõnaga, tegu on avaliku teega, kui ta pole suletud mõneks spordiürituseks. Nö tavaline sõidupäev pole seal spordiüritus ja kehtivad kõik Saksa liikluseeskirjad.

Kuidagi hale prohmakas mehelt, kes elab internetis :)

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
PostitusPostitatud: 04.06.2010 21:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
.Alar. kirjutas:
MarkoC kirjutas:
indro kirjutas:
Ma korra juba ütlesin sulle, et kui sa asjast midagi ei jaga, siis ära parem kirjuta siia. Nürburgring on avalik tee ja seal kehtivad samad reeglid nagu liikluses, miks see raja haldajat peaks puudutama


The Nürburgring is a motorsport complex

http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring

Hale prohmakas Indro .... eriti mehelt, kes elab internetis ...


Marko, loe vahelduseks oma antud linki rohkem kui 3-e esimest rida:
The Nordschleife has remained a one-way, public toll-road for nearly 80 years except when it is closed off for testing purposes, training lessons or racing events. Since its opening in 1927, the track has been used by the public for the so-called "Touristenfahrten," i.e. to anyone with a road legal car or motorcycle, as well as tour buses, motor homes or cars with trailers. It is opened mainly on Sundays, but also on many Saturdays and weekday evenings. During the winter months, depending on weather conditions and maintenance work, the track may be closed for weeks.
During Touristenfahrten sessions, German road law applies. There is no general speed limit, however speed limits exist in certain areas in order to reduce noise and risks. As on public roads, passing on the right is prohibited, and the police take an extremely dim view of poor driving as they prosecute offenders with the aid of helicopters.


Sõnaga, tegu on avaliku teega, kui ta pole suletud mõneks spordiürituseks. Nö tavaline sõidupäev pole seal spordiüritus ja kehtivad kõik Saksa liikluseeskirjad.

Kuidagi hale prohmakas mehelt, kes elab internetis :)


Loe nüüd ise ka uuesti see lõik :D Kui abi vajad, võin tõlkida :beer

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
PostitusPostitatud: 04.06.2010 21:58 

Liitunud: 20.04.2010 21:55
Postitusi: 245
Asukoht: Tallinn
Mis kradi joonistused seal tee peal on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
PostitusPostitatud: 04.06.2010 21:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
Oskan väga hästi inglise keelt ja tean ka seda varasemast, et tegu on avaliku maksulise teega. Igapäevane paarutamine seal on nagu avalikul teel sõit omal vastutusel. See, et sinna ka selline kompleks on ehitatud ei puutu ju asjasse.

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
PostitusPostitatud: 04.06.2010 22:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
.Alar. kirjutas:
Oskan väga hästi inglise keelt ja tean ka seda varasemast, et tegu on avaliku maksulise teega. Igapäevane paarutamine seal on nagu avalikul teel sõit.

ige, samas kui palju on neid "igapäevaseid" lahtioleku aegasi ? :D

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
PostitusPostitatud: 04.06.2010 22:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
Ürituste kava leiad siit: http://www.nuerburgring.de/en/events-da ... gring.html
Ütleks, et üritusi, mil on keegi vastutav rajal toimumise eest, on vähem kui neid nö igapäevaseid sõidupäevi.
Iseenesest ei keela vist keegi üritada korraldada sellist kiivirita ja normaalset ohutust mittetagavat üritust aga kas sellele ka mingi avalik luba saadakse, ei tea. BHRA on kõvasti parandanud ala ohutust ja ei näe küll kuidas ta pärsib ala kasvu, nagu bläkk-siibik mainis.


NB! Joonistused on lihtsalt fännide kritseldused.

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
PostitusPostitatud: 05.06.2010 10:42 

Liitunud: 07.04.2003 23:51
Postitusi: 14
Indro,
Pole päris ilus sokki teise inimese suhu toppida, arvasin et oled mõistlikum inimene- tekkib tunne et oled mingi endine Gestapo töötaja või kuulud BHRA ususekti. Siiamaani pole ühtegi halba sõna ütelnud OMC korraldajate, nende turvanõuete või isegi BHRA vastu, seega ei saa aru kus selline vaiba alla surumise suhtumine on tekkinud. Miks ma pean mingi asjatundja või korraldaja olla oma seisukohta avalikus tänavakihutajajte foorumis avaldada? :?
See et OMCl on ohutum kui tavaliikluses minu arvates, pidi olema kompliment korraldajatele olema.

Kordan veel oma seisukohta ja aeglaselt:

1) OMC korraldajate nõuded üle 310 sõitvatele autodel on täiesti põhjendatud ja kooskõlas Kiltsi ja teiste mahajäetud lennuväljade teeoludega.

2) Kui ükski esinduslik maantee siin banaanariigis ei ole ohutu tänavalegaalse autoga üle 300 sõita kui muu liiklus on kinni ja päästeteenistus kohal, või see on võimatu- Äkki tasub leppida töötava lennuvälja kasutamist nagu Joensuu streetreisserid on seda teinud. Saan aru et Tallinn ja Tartu lagevad ära, aga äkki Kuressaare on paindlikum.

3) Selle asemel et võistlust korraldada, äkki tasub testipäeva formaadi kasutada. Eesmärk ju teada saada palju ühe tavainimese auto saab miilil kätte, mitte kes on Eesti meister lõppkiiruses. Ise olen tänu võistluse asardile OMC-l kunagi hoogu sattunud, ja lollusega hakkama saanud.

4) Kui on hea rada olemas, saab ohutult ka 400 sõita, ilma et oleks pidurdusvarju, tulekustutussüsteemi ja toruraami, kui ei ole tegemist VÕISTUSEGSA

Kujutan juba ette kuidas Artur SL55le ja Sheff Skyline-ile oma suure vaevaga sebitud nahksisut ja muusikat hakkavad lõikama et toruraami sisse panna, ja tagastangesi lõikama et langevarju aasa kinnitada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
PostitusPostitatud: 05.06.2010 18:26 

Liitunud: 22.03.2005 21:18
Postitusi: 7
Kuressaare lennurada on vaid 2000m pikk, seega võiks seal korraldada 1km lõppkiiruse. Miili jaoks on rada natuke lühike. Rajakate ise väga normaalne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
PostitusPostitatud: 07.06.2010 00:27 

Liitunud: 27.05.2004 23:05
Postitusi: 96
Asukoht: Tallinn
chez kirjutas:
Indro,
Pole päris ilus sokki teise inimese suhu toppida, arvasin et oled mõistlikum inimene- tekkib tunne et oled mingi endine Gestapo töötaja või kuulud BHRA ususekti. Siiamaani pole ühtegi halba sõna ütelnud OMC korraldajate, nende turvanõuete või isegi BHRA vastu, seega ei saa aru kus selline vaiba alla surumise suhtumine on tekkinud. Miks ma pean mingi asjatundja või korraldaja olla oma seisukohta avalikus tänavakihutajajte foorumis avaldada? :?
See et OMCl on ohutum kui tavaliikluses minu arvates, pidi olema kompliment korraldajatele olema.

Alguses oli ju mingi hala, et reeglid teevad Maksimile liiga ja ma ei tea mida veel?

Tsiteeri:
Kordan veel oma seisukohta ja aeglaselt:

1) OMC korraldajate nõuded üle 310 sõitvatele autodel on täiesti põhjendatud ja kooskõlas Kiltsi ja teiste mahajäetud lennuväljade teeoludega.

Tore et sa lõpuks sellest ikka aru said, et need reeglid on võistlejate enda ohutuse tõttu sellised.
Tsiteeri:
2) Kui ükski esinduslik maantee siin banaanariigis ei ole ohutu tänavalegaalse autoga üle 300 sõita kui muu liiklus on kinni ja päästeteenistus kohal, või see on võimatu- Äkki tasub leppida töötava lennuvälja kasutamist nagu Joensuu streetreisserid on seda teinud. Saan aru et Tallinn ja Tartu lagevad ära, aga äkki Kuressaare on paindlikum.

Keegi ei ole öelnud, et Eestis pole mõnda sellist teelõiku kus on ohutum sõita kui Kiltsi lennuväljal. Ma usun, et ka Tallinna lennuvälja annaks mingi rahasumma eest kinni panna aga kes selle kinni maksab? Palju meil võistlejaid sinu arust alles jääb kui osavõtutasu 1500 - 2000 peale tõsta? Ma ei tea kui kursis sa maailmas toimuvaga oled aga reaalselt raha andvaid toetajaid sellisele üritusele tänapäeval eriti ei leia.

Me kaalusime tegelikult juba see aasta võistluse viimist Piibe "lennuväljale". Paraku on ka seal mitu aga, esiteks tunduvalt suuremad korraldamise kulud ja teiseks ohutus. Pidurudsmaa on seal isenesest palju pikem aga ohtlikuks võib osutuda kahelpool teed olev võsa mis just pidurdusmaa alguses rajale lähemale tuleb.

Tsiteeri:
3) Selle asemel et võistlust korraldada, äkki tasub testipäeva formaadi kasutada. Eesmärk ju teada saada palju ühe tavainimese auto saab miilil kätte, mitte kes on Eesti meister lõppkiiruses. Ise olen tänu võistluse asardile OMC-l kunagi hoogu sattunud, ja lollusega hakkama saanud.

Ja mida see formaadi muudatus siis võistlejale annab, võimaluse kiivri arvelt kokku hoida? Nii palju kui mina aru olen saanud, siis Soomes ongi lõppkiirus"võistluste" osa täiesti reguleerimata. Ma ütlen ausalt, et kui meil poleks selliseid reegleid, siis mina ei korraldaks ka ühtegi üritust. Me ei ela küll USA-s aga mingi jama puhul vastutab tagajärgede eest korraldaja/peakohtunik. Selle paberiga mille võistlejad enne võistlust allkirjastavad pole kohtus tõenäoliselt midagi teha.
Tsiteeri:
4) Kui on hea rada olemas, saab ohutult ka 400 sõita, ilma et oleks pidurdusvarju, tulekustutussüsteemi ja toruraami, kui ei ole tegemist VÕISTUSEGSA

Kindlasti saab aga kas sa räägid siis sama juttu kui autol näiteks rehv puruneb sellisel kiirusel?
Tsiteeri:
Kujutan juba ette kuidas Artur SL55le ja Sheff Skyline-ile oma suure vaevaga sebitud nahksisut ja muusikat hakkavad lõikama et toruraami sisse panna, ja tagastangesi lõikama et langevarju aasa kinnitada.

Mootorisport ongi selline, et võimsuse/kiiruse lisandudes peab ka auto turvalisemaks muutuma. Kui seda ei tehta, siis tuleb järelikult pealvaatajana jätkata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
PostitusPostitatud: 07.06.2010 01:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2008 16:09
Postitusi: 7
BLACK-CIVIC kirjutas:
Ja minumeelest on BHRA Eesti autospordile ainult kahjuks olnud.

täpselt ;) :kill


indro kirjutas:
Tsiteeri:
3) Selle asemel et võistlust korraldada, äkki tasub testipäeva formaadi kasutada. Eesmärk ju teada saada palju ühe tavainimese auto saab miilil kätte, mitte kes on Eesti meister lõppkiiruses. Ise olen tänu võistluse asardile OMC-l kunagi hoogu sattunud, ja lollusega hakkama saanud.

Ja mida see formaadi muudatus siis võistlejale annab, võimaluse kiivri arvelt kokku hoida? Nii palju kui mina aru olen saanud, siis Soomes ongi lõppkiirus"võistluste" osa täiesti reguleerimata. Ma ütlen ausalt, et kui meil poleks selliseid reegleid, siis mina ei korraldaks ka ühtegi üritust. Me ei ela küll USA-s aga mingi jama puhul vastutab tagajärgede eest korraldaja/peakohtunik. Selle paberiga mille võistlejad enne võistlust allkirjastavad pole kohtus tõenäoliselt midagi teha.

kiiver peaks küll iseenesest mõisteav olema, ma ei saa aru miks kiivrit kasutada ei taheta. aga kui otsite peakohtunikku siis olen nõus selleks hakkama.

Tsiteeri:
Tsiteeri:
4) Kui on hea rada olemas, saab ohutult ka 400 sõita, ilma et oleks pidurdusvarju, tulekustutussüsteemi ja toruraami, kui ei ole tegemist VÕISTUSEGSA

Kindlasti saab aga kas sa räägid siis sama juttu kui autol näiteks rehv puruneb sellisel kiirusel?

a mis siis kui Bugatti Veyron starti tuleb? See auto on PROJEKTEERITUD juba tehases üle 400km/h sõitma ilma tulekustutussüsteemita ja pidurdusvarjuta...need 2 nõuet on minumeelest täiseti absurdsed. Ja miks peaks rehv purunema? Kui on õiged rehvid, mis projekteeritud kiirustel üle 300km/h vastu pidama siis ei tohiks seda juhtuda. Üldjuhul, inimene, kes suudab ehitada 300+ väljasõitva auto suudab endale lubada ka korralike rehve. Ja kui kiirusindeks ei vasta või rehv liialt kulunud siis rajale ei lase
Tsiteeri:
Tsiteeri:
Kujutan juba ette kuidas Artur SL55le ja Sheff Skyline-ile oma suure vaevaga sebitud nahksisut ja muusikat hakkavad lõikama et toruraami sisse panna, ja tagastangesi lõikama et langevarju aasa kinnitada.

Mootorisport ongi selline, et võimsuse/kiiruse lisandudes peab ka auto turvalisemaks muutuma. Kui seda ei tehta, siis tuleb järelikult pealvaatajana jätkata.

See on absurd ju!!! kas Teie arust oleks parem kui selliste autode omanikud hakkaksid auto võimeid tavaliikluses proovima??? Pidusüsteemi järeleaitamise nõue on küll loogiline, kuid tänavaautolt pidurdusvarju nõuda :help :bs

_________________
life begins @ 200km/h /// We'll die anyway
maha BHRA!!!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 78 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7