qpi kirjutas:
DeLaBig kirjutas:
Mõlemil nö perses mootorid.
Mõlemi kohta leiab lademetes kirjastust.
Margi põhiselt ütleks kellele ema, kellele tütar.
Mis bmw 2.5tds-il viga on? Peale poolpiduse küttepumba(seda ka alles 300k km järel) pole sellel mootoril ühtegi tüüpviga. Küttepumpa on võimalik ka tegelikult 2000.- eest remontida.
Audi 2.5 vajab ka ~200k tagant remonti, mis on tegelikult päris suur ls. kui oled ise selle korra ära teinud juba, muidu on tegemist väga hea mootoriga.
Kas on mõtet paari liitri kokkuhoiu pärast mõelda iga päev pumbale, nukkadele jms? Pealegi kumbki mootor ei hiilga ökonoomsusega (7-11l/100km, Tallinnas liigeldes seal 9-10 kandis).
Kusjuures märgin siin ära, et sõidan isegi diisliga ja sellise diisliga, millel ka mingisugune mõte on - ökonoomsus (6,0l/100km), vastupidavus ning jõudlus (1900ccm, 117kw ja mootorist 400nm väänet), mis on tunduvalt suurem kui sama töömahuga bensiinil.
Reaalses elus, kui hooldada mõlemit teemas olevat autot korrapäraselt ja koonerdamata, siis ei saa summasid absoluudselt võrrelda bensiinimootoritega isenditega, hoolduskulud võivad küündida 2-3 kordseks.
Reaalsest elust fakte tuues, siis on 2 sõpra aasta jooksul 40-50 tuhat oma 2.5tds`i ladunud, puhtalt mootorisse. 2.5v6tdil sama teema ühel või teisel viisil.
Samas eks ta ole mõnes mõttes ka õnnemäng, mõnel lihtsalt kestab ja teine matab raha...loterii.
Varasemal eluetapil käis endalgi peast läbi kumbki neist diislitest osta, kuid hoolduskulud ja üleüldse tasuvus pani mõtlema, isegi minu 50-60tkm läbisõidu juures aastas. Ostsin lõpuks 1.8T tiptronic A6, mil keskmine kulu Tallinn/mnt aasta lõikes 9,2l/100km.
BMW puhul leiaks ka kindlasti alternatiive.