Nii, tagasi BMW ridades. Peale Audi müüki ei läinud põhimõtteliselt päevagi mööda kui juba sain kokku selle auto müüjaga ning samal õhtul sai ka vaadatud ning näpitud ja ütlesin, et ära enam kellegile müü ja võtan ära kui on OK. Järgmine päev saigi kohe mindud Peetri külas asuvasse BMW esindusse ning lasin teha 24p testi autole ja lasin uurida neil ka ajalugu ja lisavarustust. Kahjuks kuna auto Šveitsist uuena ostetud siis nende süsteemis seda seest pole. Aega läks 24p testiga peaaegu, et 3 tundi, aga asi oli seda väärt. Auto omanik siis mina alates 09.06.2010 lõunast alates.
Autost :
BMW E36 328i Touring, eelmise omaniku jutu järgi väidetavalt Individual. Aastast 1995, juuli kuu. Eestisse on auto toodud Šveitsist 2010 Jaanuar alles. Eelmiseks omanikuks oli vanem härrasmees kes ostis selle Sepa Autopoest, Tartust. Üldiselt on kriipse kraapse siin seal ning paar pisemat parkla mõlki, aga see ei häiri. Need annab välja võtta ning värvil iseenesest pole midagi häda. Kui, siis poleerida vaja ainult.
UM 24p Test :
Vigadest :
Mootoriõli miinimumis
Mootoris õlilekked (Õlifiltri jala tihend, klapikambrikaane tihend)
Pidurivedelikus vee sisaldus (peab lihtsalt vedeliku ära vahetama)
Konditsioneer ei tööta (uurisin ka selle kohta ja kui on tühi siis ei pidavatki tööle minema, peaks kontrolli minema ja vaatama mis räägitakse)
Esisillas ning tagasillas vajavad osad detailid vahetust
Tagumised rehvid vajavad vahetust
Summuti varjestusekraanid
Kindalaekal üks pool väheke ära vajunud
Juhipoolne meigipeegli valgustus ei tööta (arvatavasti pirn lihtsalt läbi)
Kindalaekas asuv taskulamp puudu
Tulekustuti puudu
Heaks võib lugeda seda, et CO pidi olema väga hea ning aku test tehti ka ning öeldi, et aku on väga hea.
Piduritega on nii, et kõik korras, aga käsipidur vajab pingutamist.
Ülevaatuse koha pealt öeldi, et ei tohiks millegiga probleeme tekkida.
Lisavarustus :
Vehicle information
VIN : EV20464
Type Code : CF21
Type : 328I (EUR)
E series : E36 (3)
Series : 3
Type : TOUR
Steering : LL
Doors : 5
Engine : M52
Displacement : 2.80
Power : 142
Drive : HECK
Transmission : AUT
Colour : BOSTONGRUEN METALLIC (275)
Upholstery : LEDER SOFT/SAFRANGELB (P8SG)
Prod. date : 1995-06-30
Options
S214A AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION
S243A AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL
S305A REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION
S341A BUMPERS COMPLETELY IN BODY COLOUR
S386A ROOF RAIL
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
S423A FLOOR MATS, VELOUR
S441A SMOKERS PACKAGE
S464A SKIBAG
S473A ARMREST, FRONT
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
S530A AIR CONDITIONING
S540A CRUISE CONTROL
S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
S564A INTERIOR LIGHT PACKAGE
S658A RADIO BMW BUSINESS CD RDS
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
S704A M SPORT SUSPENSION
L804A SWITZERLAND VERSION
S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION
ImreR arvas, et auto kuidagi madal, et võib olla isegi M sport suspensionist midagi järgi (ise ei usu), aga enne ei saa midagi öelda kui puksid vahetatud. BMW Business CD RDS-i andsin hetkel Imrele, et proovib oma vanakesse, kui tööle hakkab ja sobib siis jääb nii kauaks sinna. Ise kuulan päris palju plaati ja see variant ei sobinud. Hetkel siis Clarion sees, piltidel veel ilma maki ümber käiva musta raamita (olemas muidu). Tulevikuplaan oleks kindlasti need kõlarid ära vahetada. Mitte midagi lõikuma ei hakka ja laseks paigaldada kasvõi originaal kohtadesse, aga lihtsalt vähe paremad ning kaasaegsemad (praegused on alla igasugust arvestust). Kindlasti tuleb teha veel hooldus (mootori õli vahetus , mootori õhufilter, salongi õhufilter, kütusefilter) ning siis õlifiltri jala tihend ning klapikambri kaane tihend, veermik korda ning pidurivedeliku vahetus. Automaatkäigukastis pidi olema eluaaegne õli ja ei soovitatud seda näppida. Ette oleks kummimatte vaja. Eks raha jälle läheb ja aega, aga auto ostu ei kahetse ning olen väga rahul siiani. Olenemata, et leidub vigu. Hetkel kõik mis töötab, töötab hästi. Üks tagumine uks enam tänasest miskipärast ei tööta keskluku alt kui võtmest kinni panna või lahti teha (originaal kesklukk) ja signalisatsiooni puldil on vaja nupud kindlasti ära vahetada. Plaan on muidu auto jätta nii originaaliks kui võimalik.
Pildid (salongist tehtud, aga väljast on müügipildid kuna ilmad sellised, et ei kannata uusi teha) :

















