hahe...
no oma arvamuse olen ma kõigile välja ka öelnud.

Juhataja seisis mul kõrval, kui ma ütlesin, et muidu äge ja summuti joriseb ka nagu mõnusalt, välimus on "uuem", kuid sõita on paras kits. See rool on tõesti tundlik maanteel, linnas on OK.
Pigem hakkaks juba ökomeheks ja sõidaks ka Priusega (muide, kes ei teadnud, siis Priuse plastdetailid on kõik lehmasõnnikust toodetud

)
maxtor, seda sa räägid praegu. Kui sul on vaja 4 inimest + korralik kogus läbu ka kaasa vaja vedada, siis vaatame, mis sa siis räägid. Oli ka tööauto kunagi Golf V, 1.4. Tühjalt oli veel enamvähem - keskmine 7L kandis. Aga nii kui 4 inimest peal, siis enam minna ei jaksa ja kütet läks rohkem, kui ülemuse Lexus-jeebul.
Isiklikult alla 2-liitrise just ei võtakski. See küttekuluvahe on nii minimaalne ja kõrv puhkab. ON ikka vaks vahet, kas su auto sõidab maanteekiirusel 4000rpm või 1800. Minu auto oma 2600rpmiga on veel suhtkoht vaikne.
***
Nüüd lisaks siia veel ühe auto, Suzuki Swift:

Tegu oli siis 4müttajaga. Ütleme nii, et isegi üllatavalt vaikne ja suure heina sees kinni ei jäänud. Lisaks ei pannud me tähele, kuni heina sees juba mutta sõitsime. Läks sealt ka läbi.. Või noh, osaliselt... Tagasillas oleks justkui plastiliin. Osad detailid väändusid ning 30 000km läbinud auto vajas juba pooltelje otsa, kardaaniristi, üks laager undas ning mootor käis väga toorelt. Ühesõnaga seda naised ostaksid, kuid mehed ilmselt oleksid masenduses. Mugavat asendit raske leida, iste oli kõva, rool jällegi - väga kerge, kuid kohati nagu tuim, eriti kui sõita 100ga kergest langust alla, siis hakkab nina närveerima ja samal ajal rooliga vastu punnides tekitab juht rohkem kahju, kui auto ise, kuid mis parata, mitu korda oli tunne, et ohoh, nüüd vist läheb kah...
Kliimaseade puhus mingit kahtlast lõhna. Jälle selline noorepere-auto, kuid pikemas perspektiivis jääb kitsaks. Plusspoolele jätaks manööverdamisvõime, meeldiva kütusekulu, suhtkoht soodsate varuosade hinna.