lamp kirjutas:
Lugesin kogu selle teema läbi nii hommiku kohvi körvale.
Ja mis ma oskan kosta, üldiselt ei ostaks mitte ühtegi autot mis on toodetud peale 2001a vahet pole mis marki vöi tüüpi ta on. Lagunevad nagu raiped ja jupid on ka meeldiva hinnaga.
Paari viimase nädala jooksul hulgi neid uute vägevate autode omanikke leti ääres vesiste silmadega nillimas nähtud kui saavad teada palju nende uue läikiva riisiraketi mötetu jupp maksab.
Pmst täna ostad tutika auto ja 2a pärast vöid sellega juba emexi poole vurada.

Mitte et ma ise kunagi pole autokeskuses läikivad uut autot tahtnud endale koju tuua...önneks vedas ja ei vötnud kaasa

Aa, et 60-90ndatel vurasid Zigull müügisaalist välja ja siis sai nendega 25a lustides sõita?
Ma ei saa aru nendest kes kiidavad taevani vana vene masinaid, tuues ettekäändeks selle, et "uh, vaadake, masin aastast 1978 ja siiamaani maanteel. Aga selle peale ei tule keegi, et reeglina need masinad said pea iga nv pisihooldust okupatsiooni ajal... iga paari kuu tagant said vähekene tugevamat remonti... see muidugi tagas selle, et masin kestis 10-20 aastat, aga mis hinnaga. Jah, vanasti ei olnud esmatähtis see, et masina ehitamisel eelistataks ökonoomsust ja materjalide säästmist. Tänapäeva suunitlus on tõesti natuke sinnapoole, et saaks mingi kindla graafiku alusel ka varuosade eest raha küsida, kuid masinad ei lagune lihtsalt niisama ära, vaid sõidetakse reeglina ikka hooldusest hoolduseni. Muidugi, kui oled mingi tõrvapapi-Kalle, kellele meeldib pidevalt peenestada ja mingeid neegrivelgi ning street-racing amorte alla toppida ning vedrusid lühemaks lõigata ning iga kolksu ja mürina juures mainib, et "autol on iseloomu", siis ei saagi selline parsa kesta. Ei ütleks, et 2001 aastast alates ehitatakse masinaid, mis lagunevad 2 aastaga juppideks. Asi on ikka SUURES OSAS omanikus kinni. Pole ju harvad juhused need, kus tullakse autoga teenindusesse ja öeldakse, et asi ei toimi nagu vaja ja siis saabub tõsiasi, et odomeetril on ette kerinud juba 80k km ning ühtegi korralist hooldust pole tehtud... pole ime kui selline auto ära ei lagune... müügikuulutustes on ju enamasti kirjas "Väga heas korras" "Tehniliselt heas korras" jne... aga kui minnakse masinat uurima, siis roostetab siit-sealt, piduriklotsid on olematud, käigud ei lülitu jne... siitsamast foorumist võib nende kohta lugeda vastavast teemast ning neid postitusi autode kohta pole vähe.