Minul nt jällegi kärsitus ja krooniline vale otsuse langetamise sündroom.
Iga auto ,mis soetatud ,krt kohe tekkib plaan vot seda ma hoian ,või juba enne soetamist ,krt seda ma ehitaks ja hoiaks..
Esimene küna oli 525 nagu ikka vahtralehele kombeks ,krt kõva käru oli. Mugav ,hea astumisega ja kui inimese moodi sõitsin ,krt ei kurtnud küttekulu üle ka üldse. Plaanid olid kõvad ,nagu ka isendi kere (polegi nii head rohkem näinud), roostet oli ainult kerget pindmist ja väga väga vähe. Plaan oli sõita ja korras hoida ja isegi midagi sai tehtud. Mis aga sai saatuslikuks oli hind ,krt 1100.- ikka jagaja kaane ja rootori eest oli ulme. + kuna mulle meeldib no ütleks ,et hommikust õhtuni kasvõi kärutada ,siis loomulikult kulus asi ikka korralikult igast otsast. Lõpuks hakkas paukuma külmalt ,sai igasugu asju proovitud ,aga korda enam ei osanud oma väikse mõistusega teha. Peale seda mõni kuu hiljem läks starter ,mis sai saatuslikuks. Otsustasin ,et on aeg midagi muud ,ökomat ,väiksemat jne jne võtta. Saigi siis vana hea 5'ne sellise huvitava püssi nagu Volvo 480SE, krt eriti vinged plaanid tekkisid kohe ,kuna konkreetne isend on nii haruldane ,et no mina teadsin peale enda oma tartus vaid ühte rohelist ,mis päris hästi ära tehtud. See volvo oli megahea püss ,77kw liigutas sigahästi seda 900+ kg ja selle juures oli see 1.7 päris öko ka. Volvole sai saatuslikuks väike tagant sisse põrge. Juppide ja väga tefkade juppide puudumise tõttu otsustasin panna osta.ee'sse üles. 1750.- oli lõpphind.
Sain parema palga peale ja tekkis võimalus 5k eest sõbralt chrysler stratus osta. Stratusel oli väidetavalt ja ka enda esma vaatluse järgi vaid käimaril auk sees ja differ tiba peetis. Jah, oli küll jah ,aga seal oli ka 100 muud häda. Lõpuks ladusin koos remondiga alla ca 25k ,käimar,roolivõimu pump,abs plokk,lambdad 2tk krt, õhulugeja ,esimene rattalaager jne midagi veel. Pankrott ühesõnaga ,aga auto oli tiptop ja krt kui mugav ja see v6 125kw hammustas ikka päris vihaselt. Esimene oma küna millega sain raadil põhja ,ehk siis 240km/h kätte.

2 kuud sõitu ja läks käimari aju. O jeee ,nii äge jälle ca 7k laks ,eip sööge s#¤%a läheb müüki rsk oli otsus. Siis hakkasin mõistma ,et sellest krdi straatusest pole üldse lihtne lahti saada ,paras õnnetus on.
Lõpuks sai ta siis Mb 250D vastu ära vahetatud ,krt merss ikkagi. Mersuga kärutasin ka ainult kalla ja talla resiimis ,plaanid olid küll megad jälle ,oli korra plaan isegi ,et teeks eesti esimese kiire diisli. Mb pommikindel pidi seda kannatama ka. Ah läks see ka minema lõpuks siis 7500.- eest. Vahepeal sai siin üks sierra ka nüüd ära retsitud talvel ja nüüd kulgen ühe väga väga võrri diisel escordiga. Homme raadile ühte Fiat Cromat vaatama, krt kus on plaanid sellisega

Krt lugesin oma teksti nüüd uuesti läbi ka ja krt ei tea kas üldse teemaga kokku läheb ,aga vb mõni võtab minu idiootsusest õppust.
Ideejärgi peaks moraal olema see ,et krt ei tasu peaees tundmatusse hüpata. Oleks ma oma Bimmeri alles jätnud ,ma oleks praegu mega häpi ,krt kõige parem auto siiani mul. Esimene armastus
