Eks kui sõita, siis peab ka parandama. Ehk mis liigub, see kulub(kuigi tundub, et sõitmine teeb head ja seismine on see mis asju hävitab

).
Nädalavahetus olin siis kaks päeva(laupäeval vahelduva eduga terve päeva ja täna mingi neli tundi) auto all ja vahetasin need amordid ära. Vasak püstak ka korralik nüüd(enne oli keevitatud igatepidi). Kui taga oli enne õliamordid ja ilmselt originaalid, siis ees olid KYB gaasikad ja parempoolne isegi täitsa töökorras(lendas siiski prügikasti). Töö käigust kahjuks pilti ei teinud, sest fotokas ununes koju, aga pole vast hullu.
Amordid olid firmalt Sachs ja hinnaks kokku 2600.- (2 tk. siis).
Mingisugune mure siiski on veel esisillaga(kahtlustan ise kas jälle see roolilatil olevat mutter või siis on ikkagi roolikarp läbi). Kui tee on kare või paljude pisikeste aukudega, siis on roolis tunda kerget vibratsiooni(jube raske kirjeldada, peaks mõnel asjatundjal sõita laskma). Samas olen lasknud sõita ja loksutada igaaasta vähemalt korra kuskil töökojas ja alati on õeldud, et kõik korras. Ei tea ise ikka rahul ei ole
Peaks kevade suurpuhastuse ka laskma autole teha, nii seest kui väljast ja siis kuskil võiks lasta pilte teha. Keegi äkki teba kedagi kes teab kedagi kes tahaks pildistada ja teab ilusat kohta
