Niisiis...järjekordselt midagi korras
kolmapäev oli autole südantkosutav, plaan oli leida ravi juhipoolsele ukselukule ja kõrvalistujapeeglile.
Ukseluku probleem ulatub kolme aasta taha, kus auto langes luku osas vandalismi ohvriks nädal peale ostu...läksid luba küsimata jalutama mp3-maki tagune ja pinu mp3 plaate...keskkonsoolist Vichy pudeli alt ei osatud õnne(tuse)ks paneeli otsida...maki nimi oli miski Tevion, edu paneeli leidmisel varastele, paneel vedeleb siiani sahtlis

...aga see selleks
pilt oli järgmine mul peale vargust hommikul:

ja selline ligikaudu oli ta järgmised kolm aastat...kuni selle nädala kolmapäevani
Ühesõnaga, plaan oli sellest lukust midagi saada..tal töö oli tuttav, miski doonorjubin oli lingi näol ka olemas, töö võis alata...
Link tuli õnneks lihtsalt maha, vargad olid omal ajal seda üsna vihaga väänanud, lausa alumiiniumkonstruktsiooni pooleks (see selgitas mulle miks link välimise katte pihta kippus kinni kiiluma..)

Uks ise oli suht rääbakas peale luku mahavõtmist

Abiks tuli doonorlingisüsteem....lukusisu polnud palju parem, katte puudumisest tingituna igast sodi täis ja muugid suht ära retsitud...põmst pudenes laiali kui lahti võtsime


Sai siis ükshaaval välja kougitud muugid ja järjekord kindlaks tehtud....olid olemas eelmisest lukust mõningased muugivarud...lõppkokkuvõttes pole sel komplekteerimisel miskisugust kunsti, muugid on nummerdatud muide kõik...Tööpilt kah


Kogu see asi sai peale mõningast sobitamist-viilimist kokku ja< pilt oli ilus


Kõik toimib nüüd nagu valatud, positiivne nähtus on ka avastatud toimiv
comfort süsteem, vaja vaid lasta see signaga ühendada ja asi viis

Punkt 2 - kundepoolne peegel
Elekter pole seal toiminud ostust saadik..niipalju suvel veendusin, et mootor on toimiv (sai juhi pool katsetatud)...egas midagi, sai siis sealt polster ja kattematt maha katkutud, järgnev pilt oli esmapilgul hämmastav...

Lühidalt, kes veel ei jaganud siis mu autol on kaks juhiust

...mõni aeg enne selle masina omandamist sõideti eelmise omaniku Iirimaa reisi ajal seal selle auto kundepoolne külg maha...summas miski 27K, Iiris tehti korda ka...kuna seal teistpidine liiklus siis jäi suht loogiliselt eelkõige remontijale näppu just sedapidine varuosa, ehk siis juhiuks...äratundmisrõõm oli just peeglite reguleerimispuldi pistiku näol

...eelmisel pildil on näha ka ühendamata peegli juhtmed klaasi alt pleki august tolknemas ehk siis põhjus, miks see ei old toimiv. Peale mõningast skeemi uurimist, ühe kaitsme läbikõrvetamist ja niisama katsetamist hakkas peegel toimima

ühendused juhtmete vahel on tinutatud ja isoleeritud termorüüžidega:

Väike seik ka sinnajuurde.
Nimelt said kõik jupstükid kokku ja isoleeritud, ka läbi augu ukse sisse topitud, igaks juhuks proovisin uuesti peegli toimimist...ja mitte kriuksugi

üldiselt oli see naljakoht tol momendil, peale hingamise taastumist uurisime et mismõttes!...tuli välja et ühe juhtme pistikusse ühendus oli jama ja läbi ukse plekiaugu tagasi toppides andis see järele ja pääses lahti...väike traat-pael-nael ning tinutus ja hea oli seegi

...siiani toimib nagu muiste
Lisaks on
Auto Intenationalist tellitud soojendusega juhipoolne peegliklaas (kõrval juba on klemmidega klaas) ja kahe klemmi alt peegli mootorist tuleb vedada ühendused klemmidesse, saab peegliklaasid ka soojaks

...sellest aga edaspidi.
Kogu töö eest suured tänud
iaanek-ule EBK-st, kelle laialdased teadmised-oskused olid suuresti järjekordselt abiks ja tulemus sai suurepärane
