2007 dets seisuga sain vigase masina töölt koju sõiduks kuna endine enda masin streikis. Nõnda siis lopuks klikkis se vigane käigukast ära mille pärast auto eelmisel omanikul seisma jäi ning sai konna kõhtu piilutud ja asi korda aetud. Nüüd on mul se kulgur juba pea 3 aastat käes olnud ja ilmselt ta minu kätte jääb ka järgmised 3 aastat kui ta just keskelt pooleks ei kuku. Aga nüüd siis autost endast + pildid
Mitsubishi Sigma
*1991
*130kw 12 valve(sohc) V6 (esivedu) aut.kast
4x el. aknad+katuseluuk, 4ne automaat.
Tehtud on palju (veermik, käigukasti-taastamine+mootoril nipet-näpet)
ning teha on veelgi(tibake värvitööd sest autol on vanust ka piisavalt).
Välimus oli on ja jääb nagu tehasest välja tulnud, et mingit custom värki ei tule,(enne tehniline ja siis edevus) kuigi on nüüd olemas suveks natuke asisem velg, talveks kasutan originaal sigma velgi mille peal talve rehvid.
Kiirenduse masin see igatahes pole ja selle kere edasiliigutamiseks limpsib mootor trassil bensiini kuskil 6-8L/100, linnas saab ka alla 10 akkama, talvel tulede ja viledega on 10 ligi.
Lõpp kokkuvõtteks midagi erilist see masin pole, aga ise olen rahul seni...











