Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 10:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 444 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 30  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 03.09.2010 16:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.05.2009 21:51
Postitusi: 36
Miks mitte minna Honda mootori peale? Sinna korralik VTi mootor vahele istutada ja oled nr.1


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 03.09.2010 17:54 

Liitunud: 06.03.2004 21:16
Postitusi: 188
Asukoht: siit ei ole näha
asddsa kirjutas:
Miks mitte minna Honda mootori peale? Sinna korralik VTi mootor vahele istutada ja oled nr.1


Loed ainult seda mis sulle meeldib?

uzzac kirjutas:
Nali naljaks. Tegelt ei tohi me kasutada kere tootjast erineva tootja mootorit. Kui too nõue kaob siis pigem pöörame pilgud Fordi või Opeli poole. Obljää uuema tüübi 1,6l mootorist võtavad britid 220+hj välja :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 05.09.2010 02:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.05.2009 21:51
Postitusi: 36
uzzac kirjutas:
Nali naljaks. Tegelt ei tohi me kasutada kere tootjast erineva tootja mootorit. Kui too nõue kaob siis pigem pöörame pilgud Fordi või Opeli poole. Obljää uuema tüübi 1,6l mootorist võtavad britid 220+hj välja :)


samad sõnad!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 08.09.2010 16:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Eelmine laupäev käisin Pärnus opentracki raames veel oskusi lihvimas ennem Riiat, polnud ju teisega juba jupp aega sõitnud. Igatahes paari kolme ringiga tuli kõik ilusti meelde ja parimaks ringiajaks jäi 1.01,3 Ainus kes minust kiirem oli, oli Dodge Viper GTS millel üle 800hj.

Tulemused siin!

Samal üritusel sain proovida ka õhutunkse rajaääres kasutades. Toimub kenasti ja äraütlemata mugav lahendus :) Pühapäeval vahetasime ära veel hammasrihma, õlifiltri ja mõõtsime kompressioonid. Kõigis silindrites külma mootoriga üle 12. 12,2 madalaim number ja 12,8 kõrgeim. Nüüd jäi auto aianurka kurvalt Riia etappi ootama. Lisaks sai ka autosse side, et boksist nõu küsida või ise infot jagada sõidu ajal.

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 17.09.2010 10:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Homme hommikul stardime Riia poole, kus leiab aset selle hooaja viimane võidusõit nimega Dzintara Volga (Merevaigust Volga). Peale tavalisete klasside on stardis ka Volgad, vanad VAZ-id ja historical vormelid. Laupäev on puhtalt trennide päev ja põhisõidud leiavad aset pühapäeval. Kel vähegi mahti tasub end kohale vedada, sest üritus saab olema lahe. Rahvale on erinevaid meelelahutusi peale võidusõidu. Nostalgiahõngu igatahes paistab et koguneb omajagu.
Mina lähen ära tooma Eesti Meistrivõistluste kõrgeimat kohta. Oleks vääriline tasu Lada 40.da juubeli puhul :) Võimalused võita on head, sest juhin meistrivõistluste arvestust 17 punktiga (I koht 25p, II 20p, III 16p). Loodame parimat


INFO

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 17.09.2010 14:15 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2008 15:27
Postitusi: 558
edu sulle, ma jään häid uudiseid ootama :)

_________________
SR.ORG @ FACEBOOK!
Audio ja tuuninglahendused Ghostist!!! - http://www.ghost.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 20.09.2010 13:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Alustan siis algusest. Raadioside mida autosse tuunisin ei töötanud mitte üks põrm, seega feilisin. Vabatrennis ei saanud tänu sellele nõmedale sidele korralikult sõita, sest tropp oli ainult ühes kõrvas ja müra hakkas häirima. Aeg oli 1.36,1** . Kvallis hakkas sadama ja tuli vihmaseades peale minna. Aeg suurepärane ja auto samuti. Minu ette jäid vaid 2 kaheliitrise klassi masinat ja põhikonkurent Hall oli rivis alles 8.dal kohal. 4.dal ringil suutis üks Läti mees oma BMW betooni põrkest keset rada ära parkida ja sõidule anti punane lipp, ehk katkestati. Tollel hetkel olin liidrikohal ja Hall meie klassis alles 5.dal. Oleks nii lõppenud poleks pidanud teist sõitu sõitma minemagi. Uus start anti uuesti 12 ringi, ning kõik tuli otsast peale teha. Sõit läks hästi, olin taas esikohal ja kõik kulges kenasti. 4 ringi ennem lõppu pidurdustee alguses tuli ilge vibra sisse autosse. Mõtlesin, et äkki läks rehv vms. Panin edasi natsa, kuid siis nägin, et õlirõhk hakkas langema ja keerasin süüte välja. Autost välja tulles nägin, et juhipoolne esiratas oli õline ja kapoti avades ilutses plokis kena rusika suurune auk. Poleks too latõšš seina sõitnud oleks kõik kena, sest need puudujäänud 4 ringi sõitin ju esimeses sõidus ära. Aga teadupärast igast oleksid ja poleksid on halvad asjad.

Esialgne hinnang on järgmine. Järgi andis kas kepsu polt või mutter, sest läbi augu paistab ilus sile vända kael, mis viitab mitte kinni jäämisele. Arvatavasti sai saatuslikuks tääsgaasilt mootori vabastamine, mille käigus vänt rebis inertsiga kepsu alumise paku koos poltide/mutritega kus see ja teine. Kuna sõit oli vihmas, siis vahetasin niigi käike tiba varem kui kuivas ja üle 7200 pöörde väga ei lasknud. Pole midagi parata, aga vene tehnika ei sobi võidusõiduks. Tuleb tellida korralikud kepsud koos korralike ARP poltidega. Sinna otsa veel kobedad kolvid ja seejärel ehk tiba kõrgem surveaste, mis omakorda tähendab ehk isegi pisikest võimsuse kasvu.

Kahju, et selle suhteliselt võiduka hooaja lõppu jääb meenutama selline kibe kaotus ja samuti jääb ära nii Motoshow kui ka plaanitud sponsotite/toetajate/tuttavate sõidutamine Ladakese kõrvalistmel.

Youtube natsa veel töötleb videot, seega mõne aja pärast on ta vaatamiseks valmis.
Esimese sõidu esimene katse

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 20.09.2010 15:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.01.2009 20:41
Postitusi: 2706
Asukoht: Tallinn
uzzac kirjutas:
Alustan siis algusest. Raadioside mida autosse tuunisin ei töötanud mitte üks põrm, seega feilisin. Vabatrennis ei saanud tänu sellele nõmedale sidele korralikult sõita, sest tropp oli ainult ühes kõrvas ja müra hakkas häirima. Aeg oli 1.36,1** . Kvallis hakkas sadama ja tuli vihmaseades peale minna. Aeg suurepärane ja auto samuti. Minu ette jäid vaid 2 kaheliitrise klassi masinat ja põhikonkurent Hall oli rivis alles 8.dal kohal. 4.dal ringil suutis üks Läti mees oma BMW betooni põrkest keset rada ära parkida ja sõidule anti punane lipp, ehk katkestati. Tollel hetkel olin liidrikohal ja Hall meie klassis alles 5.dal. Oleks nii lõppenud poleks pidanud teist sõitu sõitma minemagi. Uus start anti uuesti 12 ringi, ning kõik tuli otsast peale teha. Sõit läks hästi, olin taas esikohal ja kõik kulges kenasti. 4 ringi ennem lõppu pidurdustee alguses tuli ilge vibra sisse autosse. Mõtlesin, et äkki läks rehv vms. Panin edasi natsa, kuid siis nägin, et õlirõhk hakkas langema ja keerasin süüte välja. Autost välja tulles nägin, et juhipoolne esiratas oli õline ja kapoti avades ilutses plokis kena rusika suurune auk. Poleks too latõšš seina sõitnud oleks kõik kena, sest need puudujäänud 4 ringi sõitin ju esimeses sõidus ära. Aga teadupärast igast oleksid ja poleksid on halvad asjad.

Esialgne hinnang on järgmine. Järgi andis kas kepsu polt või mutter, sest läbi augu paistab ilus sile vända kael, mis viitab mitte kinni jäämisele. Arvatavasti sai saatuslikuks tääsgaasilt mootori vabastamine, mille käigus vänt rebis inertsiga kepsu alumise paku koos poltide/mutritega kus see ja teine. Kuna sõit oli vihmas, siis vahetasin niigi käike tiba varem kui kuivas ja üle 7200 pöörde väga ei lasknud. Pole midagi parata, aga vene tehnika ei sobi võidusõiduks. Tuleb tellida korralikud kepsud koos korralike ARP poltidega. Sinna otsa veel kobedad kolvid ja seejärel ehk tiba kõrgem surveaste, mis omakorda tähendab ehk isegi pisikest võimsuse kasvu.

Kahju, et selle suhteliselt võiduka hooaja lõppu jääb meenutama selline kibe kaotus ja samuti jääb ära nii Motoshow kui ka plaanitud sponsotite/toetajate/tuttavate sõidutamine Ladakese kõrvalistmel.

Youtube natsa veel töötleb videot, seega mõne aja pärast on ta vaatamiseks valmis.
Esimese sõidu esimene katse



kahju, et sedasi. videolt hakkassilma seekojamehe süsteem. kas liiga vähe ei pühi ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 20.09.2010 16:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 09:41
Postitusi: 2771
Asukoht: Tallinn
Kokkuvõttes esikohast jäid sa siis ilma?

Tõnu

_________________
Driven by goa ::: Caraudio.ee
Alla V8 mootoriga võite muru niita


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 20.09.2010 17:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Kahjuks jah

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 20.09.2010 19:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2004 11:04
Postitusi: 196
Asukoht: Tln/prn
Sellest esikohast on muidugi kahju.
A järsku võidusõidu jumal andis märku, et et ta on sind tähele pannud täiel määral ja et sa oled arvestatav subjekt võidusõitjana?

Kui mõnda kuulsa võidusõitja elulugu lugeda, siis käib seal reeglina millegi pärast kõigil läbi, et alguses on kõik paljulubavad talendid.
Siis on mingi periood täielik mõõn - ja tehnika feilib ja kõik on tumedas karvases pimedas, alko narko ja suguhaigused - no täielik apokalüpsik noh :uhoh

Aga siis ei tohi järele jätta - ja tuleb hambad ristis edasi reissida...
Ja SIIS - koidab uus edu :D Teenitakse veel rohkem raha ja tavaliselt saab ilgelt naisi ja feimi ja respekti :twisted:

Ma loodan, et sul ka selline tulevik ees ootab :rokib

_________________
www.kopajupid.ee
www.opeliremont.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 21.09.2010 12:52 

Liitunud: 02.10.2006 02:18
Postitusi: 255
Tere,

Olen ka su tegemistele siin salamisi kaasa elanud. Sellist lõppu ei osanud vist küll keegi näha. Suuremat edu järgmisteks ettevõtmisteks!

mitte nael kummi aga keps läbi ploki nagu öeldakse ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 22.09.2010 00:20 

Liitunud: 05.03.2006 00:19
Postitusi: 733
Ei ole midagi, järgmiseks hooajaks opeli 2.0 16V 110kw vahele ning lõbu laialt (jah seda mootorit on lubatud vahele paigutada :) )

_________________
Suurim valik lisatulesid - www.lisatuled.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 22.09.2010 07:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Siis pole ta enam 1600 klassis ka ju.. kas teise klassi minekuks mingeid muid asjaajamisi ka vaja kui aind mootori vahetus?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 22.09.2010 09:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Kui üldse siis Opeli X16XEL. See siis 1,6L ja UK-s võetakse 230 heppa sellest välja. Seda loomulikult juhul, kui meil mootor vabaks lastakse. 2,0L 16v Opeli võiks praegu juba vahele tõsta ja siis SP2000 sarja ronida, sest Lada on seeriatootmises seda mootorit 110 ja Priora peal kasutanud. Võtaks nad nüüd oma targa peaga selle Opeli X16XEL ka mõne Kalina peale siis võiks juba praegu romulatesse tuhlama minna.

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 444 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 30  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7