Alustan siis algusest. Raadioside mida autosse tuunisin ei töötanud mitte üks põrm, seega feilisin. Vabatrennis ei saanud tänu sellele nõmedale sidele korralikult sõita, sest tropp oli ainult ühes kõrvas ja müra hakkas häirima. Aeg oli 1.36,1** . Kvallis hakkas sadama ja tuli vihmaseades peale minna. Aeg suurepärane ja auto samuti. Minu ette jäid vaid 2 kaheliitrise klassi masinat ja põhikonkurent Hall oli rivis alles 8.dal kohal. 4.dal ringil suutis üks Läti mees oma BMW betooni põrkest keset rada ära parkida ja sõidule anti punane lipp, ehk katkestati. Tollel hetkel olin liidrikohal ja Hall meie klassis alles 5.dal. Oleks nii lõppenud poleks pidanud teist sõitu sõitma minemagi. Uus start anti uuesti 12 ringi, ning kõik tuli otsast peale teha. Sõit läks hästi, olin taas esikohal ja kõik kulges kenasti. 4 ringi ennem lõppu pidurdustee alguses tuli ilge vibra sisse autosse. Mõtlesin, et äkki läks rehv vms. Panin edasi natsa, kuid siis nägin, et õlirõhk hakkas langema ja keerasin süüte välja. Autost välja tulles nägin, et juhipoolne esiratas oli õline ja kapoti avades ilutses plokis kena rusika suurune auk. Poleks too latõšš seina sõitnud oleks kõik kena, sest need puudujäänud 4 ringi sõitin ju esimeses sõidus ära. Aga teadupärast igast oleksid ja poleksid on halvad asjad.
Esialgne hinnang on järgmine. Järgi andis kas kepsu polt või mutter, sest läbi augu paistab ilus sile vända kael, mis viitab mitte kinni jäämisele. Arvatavasti sai saatuslikuks tääsgaasilt mootori vabastamine, mille käigus vänt rebis inertsiga kepsu alumise paku koos poltide/mutritega kus see ja teine. Kuna sõit oli vihmas, siis vahetasin niigi käike tiba varem kui kuivas ja üle 7200 pöörde väga ei lasknud. Pole midagi parata, aga vene tehnika ei sobi võidusõiduks. Tuleb tellida korralikud kepsud koos korralike ARP poltidega. Sinna otsa veel kobedad kolvid ja seejärel ehk tiba kõrgem surveaste, mis omakorda tähendab ehk isegi pisikest võimsuse kasvu.
Kahju, et selle suhteliselt võiduka hooaja lõppu jääb meenutama selline kibe kaotus ja samuti jääb ära nii Motoshow kui ka plaanitud sponsotite/toetajate/tuttavate sõidutamine Ladakese kõrvalistmel.
Youtube natsa veel töötleb videot, seega mõne aja pärast on ta vaatamiseks valmis.
Esimese sõidu esimene katse