Sai siis kaks õhtut stangega tegeletud ja võin öelda, et tulemus on juba praegu parem, kui enne, lisaks veel säästetud 1000.- .
Lisaks enda mõlgile, tuli välja veel kaks vanemat, mis olid osavalt pahtli alla peidetud. Nende tõttu olid ka stange otsad lääpas.
Need kaks värvita laiku olid peidetud mõlgid:

Sirgestamist alustasin esialgu tavalise tunkraua, kahe kantraua ja Chevy enda raskusega. Paraku oli Chevy liiga kerge.

Tavaline tunkraud asendus hüdraulise vastu, Chevy aga kahveltõstuki. Tõstuki alla kogu see kompot aga ei mahtunud. Sai tagumik kõrgemale sõidetud ja sirgestamine võis alata.


Peale seda protseduuri tuli mulle õnneks töökaaslane appi, ilma temata oleks pool tööd tegemata jäänud, sest üksi sirgeks taguda seda oleks olnud suht võimatu.
Tööriistadeks said kolm erisuuruses haamrit, erinevad puuklotsid ja palju tahtmist. Lõpuks ta sirge oligi, kadunud olid ka vanad mõlgid ja sellega esimene õhtu lõppes.
Teisel õhtul alustasin puhastamist värvist ja hetkel selline ta ongi. Järgmiseks kerge pahtel, krunt ja värv.



Kõik on peaaegu õige, numbrituled olema ja puha.


Ja täna õhtul sain ka Audi käima jälle. Aitas bensu lisamine.

Kütusenäidiku järgi oli ca. 15 toopi sees, aga mõtlesin, et äkki näitab see mulle aiateibaid. Saigi kanister bensu täis lastud ja Audisse valatud. Lõpptulem oli positiivne.