Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 20:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: VW Golf III 2.8->3.2 VR6 1996- Kahvel
PostitusPostitatud: 15.10.2010 22:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Hei!
Sai siis uus VR6 ostetud,kuna eelmine ost läks aia taha(paberite ja dokumentidega olid jamad ning omanik oli sunnitud auto tagasi ostma).Hakkasin siis pärast müüki uut otsima ,kuni vw foorumist pakuti mulle üht punast kaheukselist isendit kliimaga.Sai vaatamas käidud,mõned iluvead on,kuid veermik ja mootor tundusid okei olevat ning ostsin selle ära.Välimusega on kevadeks suured plaanid...aga täpsemalt ma ei räägi midaig,mis plaanis :lol:
Pisikene pildike ka,aitab küll teile.


Mõned pildid müügikuulutusest kunagi(eelmiselt omanikult siis)
Pilt Pilt Pilt

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Viimati muutis Kahvel, 29.03.2014 18:28, muudetud 5 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf III 2,8 1996- HanzA
PostitusPostitatud: 16.10.2010 16:01 

Liitunud: 25.09.2006 16:44
Postitusi: 175
Asukoht: Tallinn
Eks nüüd tuleb oodata kuni sinu VR6 samamoodi mürisema hakkab nagu Kristol. Hetkel küll tühikäigul käib ikka väga vaikselt - nagu 1.6..
Edu!

_________________
E46


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf III 2,8 1996- HanzA
PostitusPostitatud: 20.10.2010 07:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Ok,pole seda paremat külge nii ligidalt uurinud,aga silma küll ei ole jäänud,et midagi oleks seal tehtud.Hästi on siis vähemalt tehtud.K-1 eks seda ole kevadel mis saama hakkab :rokib

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf III 2,8 1996- HanzA
PostitusPostitatud: 20.10.2010 12:04 

Liitunud: 13.04.2007 18:34
Postitusi: 1329
Asukoht: Harjumaa
Hendri kirjutas:
Sõbra vana masin. Oli päris aus pill too. Parem külg sai kindlustuselt keretööd, vigane oli uks ja esitiib aga tehti korda ka tagatiiva rooste.
Edu

Padari vana v ?

_________________
Elu nagu lill ...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
PostitusPostitatud: 28.05.2011 22:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Olen siis autoga talve üle elanud.Muresi temaga oli,küll vahepeal ei läinud käima ja õlijahutuse lõdvik suutis puruneda ja lekkida õrnalt.Sai talve elatud üle sõites lahtise paisupaagikorgiga :uhoh .Nüüd käes aeg millal hakkata autot ehitama.Kolmap ja neljap sai mootor suhteliselt lahti kistud.Reedel ei saanud midagi teha,vihma sadas aga täna sain kolvid välja võetud ja homme tahaks asjad ära pesta,üle mõõta ja vaadata kulumised üle.Kahjuks garaaz puudub,ning kõik tööd tuleb teha üldiselt lageda taeva all - aga saab tehtud.Mootor oli juba ostes saati vääääga lärmakas.Rullikud sahisesid,kett ja tallad kõrisesid,mootor ebaühtlane.Nüüd sai enne lahti võtmist mõõdetud kompresioonid üle - tulemused polnud ilusad.
Silinder 1:
8,9
9,5
9,2
9,4
Silinder 2:
6,8
10
11
11,1
Silinder 3:
7,9
9,6
7,9
9,9
7,9
Silinder 4:
4,1
4,5
4,7
5,1
Silinder 5:
7,8
8,0
8,4
8,5
Silinder 6:
8,1
7,6
8,0
8,0

Ilmselget kas klapid ei pea,või rõngad nii kohvid.Ei hakkanud õli ka sisse valama silindritesse,vaid katkusin asja lahti ,sest niikuinii kõik läheb vahetusse ja remonti,et asja saaks super heaks.Kui mootor lahti,sai sisse vaadatud,ja väga hull ei tundnudki.Väike kulumis rant oli,aga pole tappev.Klapid muidugi on väga tahmased ning küllap mustust täis kust ka kompressioon minema jookseb.Kaanetihend oli üsna okei,tundub et keegi seda kunagi vahetanud nign plokikaane sisselaset isegi on porditud juba,kuid väljalase on tegemata jäetud :bs .
Mingi närune telefonipilt ka siis,mis neljap sai tehtud:
Pilt
Kõik poldid ja juhtmed ilusti ära märgistatud,et kuhu miski käib ja paberil ilusti logi üles kirjuatud,mida enne kokku panemist tuleks jälgida jne.
Homme kui ilm lubab,võtaks mootori ja kasti maha,ning eraldaks need ja teeks ploki täiesti tühjaks,et saaks koos kaanega saata lihvimisse ja kontrolli ära.Klapid lasen väheken ära teha nign hiljem pordin kaane ka ära.Käigukast tuleb veel lahti võtta siis,kontrollida hammasrattad ja sünkrod üle,vajadusel vahetada - sest esimene ja teine ei taha hästi sisse minna vahe peal - korralikult peenestatud seda masinat :err .Ploki ja kaane vahele asetan metallisttihendi,mis on õhem kui papist nign saab natukene surveastme kõrgemale.Mingi aeg uus summutijooks koos uue väljalaskekollektoriga - originaal VL kolle on ikka nii jube et anna olla - malmist ja voolavus on suht null.Kui mootoriga ühel pool,võtan ette keretööd ja värvimise,ning siis hiljem tuleb heli pool ja sisu - aga sellest siis juttu kui õige aeg käes.

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf III 2,8 VR6 1996- Kahvel
PostitusPostitatud: 29.05.2011 17:16 

Liitunud: 08.07.2008 19:06
Postitusi: 45
Asukoht: rakvere/sweden
tubli t66 kui k6ik valmis saad:) endal pole vaja teha aga kui ykskord oskad 6elda palju see tegemine kokku maksma l2heb siis oleks huviatut teadma ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf III 2,8 VR6 1996- Kahvel
PostitusPostitatud: 29.05.2011 19:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
golf kirjutas:
tubli t66 kui k6ik valmis saad:) endal pole vaja teha aga kui ykskord oskad 6elda palju see tegemine kokku maksma l2heb siis oleks huviatut teadma ;)


Eelmine aasta sai juab ühele tehtud remont,seega asi veits käppas ja käib kiiremini.Kahju ainult ,et korraliku tööriistu pole,koguaeg peab midagi leiutama või tegema.Täna jäi suht palju tegemata sest pole 18 silmus võtit ning magnetit(klappide poolkuid kätte saada),ning saab jälle fixusesse shoppama minna.Eks see hind oleneb ka sellest,palju sa ise teed ja palju kusagil lased teha,ning kust sa varuosad sebid.Kõik tööd mis võimalik,teen ma ise - kapoti alune,sisu,välimus jne.Ega mul ka just pole palju praktikat.Sain alles 19 ja see mu esimene projekt suht(eelmine aasta sai tehtud ühel VR6-l mootori remont ning siis aprilli kuu veetsin saksas ühes formel f3-s,kus sai ka päris palju õpitud).Aga lihtsalt talve läbi igast raamatuid,foorumeid lapanud ja tarkade inimestega suhelnud,kui mingi küsimus olnud.Aga mis autost välja tuleb,eks seda ole näha.Aitäh igatahes.

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf III 2,8 VR6 1996- Kahvel
PostitusPostitatud: 02.06.2011 21:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Mootor sai eile viimaks maha võetud,aitäh siis Raidole ja Cristoo-le kes abiks olid.Täna vabastasin mootori käigukastist,sidurist ja hoorattast,et saaks eemaldada väntvõlli,mis nii hästi ei õnnestunud kui lootsin.Probleem selles et vaja ennem kätte saada vända ratas,mida pole kerge keerata lahti,kui vänt ringi keerleb.Selleks spets tööriist,mida mul loomulikult pole,ja pean improviseerima mingit moodi,tänaseks sai igatahes isu täis ja homme tegelen sellega uuesti.Hämmastama pani vaatepilt,mis avanes kui kast sai maha võetud.Nimelt on sidurikorvis mingi asi käinud ja korvi korpust lõhkunud(pildid korvist all).Korvi eemaldamisel märkasin,et tegu pole originaal sidur,ning sidurilt ja korvilt suutsin välja lugeda,et Sachsi omad :rokib - suva sellega,läheb niikuinii uus originaal komplekt alla.Nüüd Nv-ga pordiks kaane ja väljalaske ära ning peseks kaane uuesti ära.Siis tahaks lõpuks vända alt saada,ning ka ploki ilusti ära pesta ja läikima lüüa.Esmaspäeval läheksid asjad juba tõukurisse töösse ning tuleb järgmine nädal oodata varuosi ainult.

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf III 2,8 VR6 1996- Kahvel
PostitusPostitatud: 08.06.2011 07:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Pilt

Mitte kui ei tee tuju heaks.5-silindrit 6-st olid sellise praoga...

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf III 2,8 VR6 1996- Kahvel
PostitusPostitatud: 13.06.2011 15:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Sai soetatud uus kaan koos nukkade ja klappidega kõigest 50euriga.Vähe rääbakas ja must oli,aga pesin ära ning nagu uus.Portisin kõik kanalid jälle üle ning asi tundus et jääb päris hea - ringraja pill see nüüd pole,aga voolavus vähe kindlasti paranes.Väljalaskekanalitega on tehas küll kokku hoidnud,tihendi avad kaks korda suuremad kui kaanel 8) .Igatahes tänasest läks kaas ja plokk tõukurisse tööse,ning loodaks see nädal kätte saada ja kokku laduda.Võtan see nädal käigukasti ka lahti ja vahetan vajalikud asjad ära.Vaja veel shortshifter valmis võluda lisaks ning kui mootor koos,tahaks ette võtta keretööd ja sisustuse.Istme materjalid juab olemas ning ootavad õmblemist ainult.

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf III 2,8 VR6 1996- Kahvel
PostitusPostitatud: 19.06.2011 23:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Sai neljap mootoriplokk tõukurist kätte - lasin lihvida natukene pealt.Lasin blokki haljaks ning värvisin matt-mustaks ära(jah,ahju värviga :kill ).Sai kolvid ka puhtaks küüritud ning hakkatud vaikselt mootorit komplekteerima.Sai paika pandud vänt koos raamsaaledega ning sisse ka pandud 3 kolbi.Sai ostetud ka diisli kast endale,kust plaan võtta kolmas ja viies käika.Kolmas siis kiirem ning viies aeglasem,et saaks mnt-l 5enda käigu 2500 pöörde pealt 2000pöörde peale 100km/h juures.Pole ainult otsustanud,kas jätan originaal diffri(3.389) või panen disla oma(3.944) ,millega saaks kiirenduse äkilisemaks.Aga siis viies pole enam mntl öko vaid oleks uuesti 2500 peal tagasi.Homme lapiks ploki kokku,ketid ja asjad külge,ning saab ka kaane kätte.Kahjuks kaanetihend ja tahaks homme ka selle ära tellida,ehk saab veel see kuu kätte ning saab selleks kuuks auto kokku kah.


Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf III 2,8 VR6 1996- Kahvel
PostitusPostitatud: 29.06.2011 22:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Nüüdseks asi nii kaugel,et pool mootorit koos.Käigukastis vahetatud viies käik,pandud 0.838 asemel 0.717.Seega mnt-l kui enne oli 100km/h juures 2500rpm ,siis nüüd on 2000.Ehk on vähe ökom ja vaiksem ka nüüd.Plokikaane sain esmaspäeval tõukurist kätte, nädala ajaga tehti töö ära(kuna vana kaas oli mõrane,ostsin uue,aga uuele oli jahutussärki vesi jälje jätnud ning see keevitati täis.Vahetati juhtpuksid,klapisääretihendid,lõigati klapipesad ja taldrikud,sooveldati,pandi väljalaskekollektori uued tikud ning lihviti kaas ja plokk.Täna sai alumine osa koos kastiga peale tõstetud,ning vaja oodata saksast kaanetihend ära,siis saab juba lõpuni kokku panna(tahaks loota :uhoh ).

Pilt Pilt Pilt Pilt

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf III 2,8 VR6 1996- Kahvel
PostitusPostitatud: 26.07.2011 08:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Pole pikka aega midagi kirjutanud,kuna vahepeal asi seisis ja ootasin metall tihendit,lõpuks sai isu täis ja tellisin originaal papist tihendi - jääb paar kw puudu,savi sellega.Sai hakkatud kokku panema,kaas peale ning hakkatud pingutama.Sai enne tehtud poldi augud ilusti jamast puhtaks ning ära õlitatud nii augud kui ka poldid.Kahjuks aga üks auk jäi paska täis ja pingutamisel lõi mõra sisse plokki.Jahutussärgist tuli päris korralik tükk välja.Sai hakkatud uurima kohe inimestelt,kes oleks valmis malmi keevitama.Kahjuks aga on vähe kes oskab ja kellel vahendid - ning see aegavõttev protses ja tuleks blokk jälle lahti kiskuda.Kahjuks tahaks saada auto nädalaga juba liikuma,seega sai hakkatud otsima uut mootorit.Paari tunni pärast juab sain kirja et pakkuda 94a golf vr6 mootor.Läksin kohale,välimuselt oli rääbakas aga ostsin ära - sai siga odavalt (160eur mootor,kaas,kolled jne).Sai koju toodud ja hakkatud kohe asja lammutama.Tuju kerkis sellega et keegi oli teinud mootorile juba remondi - vahetanud ketid ja tallad,uued tihendid suht (v.a kolvirõngad).Sai võetud osadeks,kolvid välja,isegi silindri rant oli väiksem kui originaal mootoriplokil.Täna sai hakkatud siis kella 11-nest tegelema asjaga,võetud kolvid välja,vanad rõngad maha ning siis vanast mootorist kolvid välja ja uued rõngad maha.Tõstetud uus mootor maha,asjad lahutatud,puhastatud uus plokk.Plokk kasti külge ja autole.Kolvid sisse,kaas peale,nukad peale.Lõpetatud sai siis kell 1.30.Üsna tegus päev on olnud.Eks homme tuleb varakult alustada,elekter külge panna,pihustid puhastada,kolled ja muu väike jama ning näeb kuna liikuma saab kah.Autol igatahes täiesit uus mootor - sest originaal kaas oli mõrane ja ostsin uue kaane talle remondi alguses.Oleks pidanud vist kohe uue mootori ostma :waah
Pilt Pilt PiltPilt Pilt Pilt

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf III 2,8 VR6 1996- Kahvel
PostitusPostitatud: 27.07.2011 00:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Mootor täielikult koos siis ,ainult vaja veel lisad külge(roolivõim,genekas,kliima jne).Aga põhiliselt võiks tööle panna.Tahtsin panna,aga aku sai tühjaks ja kell juba oli ka pime,panen ööseks aku laadima ja hommikul näeb siis,kas hakkab käima või ei.Ringi ajades käib ilusti,loodan et kuskilt mingeid üllatusi ei tule.
Pilt

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf III 2,8 VR6 1996- Kahvel
PostitusPostitatud: 28.07.2011 02:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Ning mootor töötab ilusti.Hetkel jätab vahele,kuna panin vanad küünlad,tundusid suhteliselt mustad olevat - raha saab ostaks uued külge.Aga üldiselt töötab ilusti ja väike ringki ära tehtud.Eks homme saab rohkem sõita,kuna täna oli juba õlut ka joodud ja puha :rokib

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7