Olen siis autoga talve üle elanud.Muresi temaga oli,küll vahepeal ei läinud käima ja õlijahutuse lõdvik suutis puruneda ja lekkida õrnalt.Sai talve elatud üle sõites lahtise paisupaagikorgiga

.Nüüd käes aeg millal hakkata autot ehitama.Kolmap ja neljap sai mootor suhteliselt lahti kistud.Reedel ei saanud midagi teha,vihma sadas aga täna sain kolvid välja võetud ja homme tahaks asjad ära pesta,üle mõõta ja vaadata kulumised üle.Kahjuks garaaz puudub,ning kõik tööd tuleb teha üldiselt lageda taeva all - aga saab tehtud.Mootor oli juba ostes saati vääääga lärmakas.Rullikud sahisesid,kett ja tallad kõrisesid,mootor ebaühtlane.Nüüd sai enne lahti võtmist mõõdetud kompresioonid üle - tulemused polnud ilusad.
Silinder 1:
8,9
9,5
9,2
9,4
Silinder 2:
6,8
10
11
11,1
Silinder 3:
7,9
9,6
7,9
9,9
7,9
Silinder 4:
4,1
4,5
4,7
5,1
Silinder 5:
7,8
8,0
8,4
8,5
Silinder 6:
8,1
7,6
8,0
8,0
Ilmselget kas klapid ei pea,või rõngad nii kohvid.Ei hakkanud õli ka sisse valama silindritesse,vaid katkusin asja lahti ,sest niikuinii kõik läheb vahetusse ja remonti,et asja saaks super heaks.Kui mootor lahti,sai sisse vaadatud,ja väga hull ei tundnudki.Väike kulumis rant oli,aga pole tappev.Klapid muidugi on väga tahmased ning küllap mustust täis kust ka kompressioon minema jookseb.Kaanetihend oli üsna okei,tundub et keegi seda kunagi vahetanud nign plokikaane sisselaset isegi on porditud juba,kuid väljalase on tegemata jäetud

.
Mingi närune telefonipilt ka siis,mis neljap sai tehtud:

Kõik poldid ja juhtmed ilusti ära märgistatud,et kuhu miski käib ja paberil ilusti logi üles kirjuatud,mida enne kokku panemist tuleks jälgida jne.
Homme kui ilm lubab,võtaks mootori ja kasti maha,ning eraldaks need ja teeks ploki täiesti tühjaks,et saaks koos kaanega saata lihvimisse ja kontrolli ära.Klapid lasen väheken ära teha nign hiljem pordin kaane ka ära.Käigukast tuleb veel lahti võtta siis,kontrollida hammasrattad ja sünkrod üle,vajadusel vahetada - sest esimene ja teine ei taha hästi sisse minna vahe peal - korralikult peenestatud seda masinat

.Ploki ja kaane vahele asetan metallisttihendi,mis on õhem kui papist nign saab natukene surveastme kõrgemale.Mingi aeg uus summutijooks koos uue väljalaskekollektoriga - originaal VL kolle on ikka nii jube et anna olla - malmist ja voolavus on suht null.Kui mootoriga ühel pool,võtan ette keretööd ja värvimise,ning siis hiljem tuleb heli pool ja sisu - aga sellest siis juttu kui õige aeg käes.